ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ЗНАЧЕНЬ ЧАСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ У МІСЬКИХ ТРАНСПОРТНО-ПЕРЕСАДОЧНИХ ВУЗЛАХ

Г. О. Самчук

Аннотация


У статті представлено підхід до встановлення часу обслуговування транспортних засобів у транспортно-пересадочних вузлах за критерієм вартісної оцінки часових витрат учасників пересадочного процесу, який розглядається як етап синхронізації розкладів руху. За результатами імітаційного експерименту отримано регресійні моделі визначення часу очікування пасажирів при пересадці для формалізації функціональної залежності критерію від часу обслуговування.

 

Ключові слова: транспортно-пересадочний вузол, час обслуговування, час очікування, імітаційний експеримент, регресія.


Полный текст:

PDF (Українська)

Литература


Література

Vdovychenko, V. (2017). Analysis of the formation of fluctuations of service time of vehicles in transport-transfer stations of urban passenger transport. Technology audit and production reserves, (4/2(36)), 37-43.

Журба, О.О. Формування моделі узгодження графіку підводу рухомого складу різних видів транспорту до залізничного вокзалу [Текст] / О.О. Журба // ДонІЗТ : зб. наук. праць. − 2010. − Вип. 22. − С. 62-68.

Schröder, M. & Solchenbach, I. (2006) Optimization of Transfer Quality in Regional Public Transit: technical Report 84. Fraunhofer: ITWM, 29.

Cevallos, F. & Zhao, F. (2006) Minimizing transfer times in public transit network with genetic algorithm, Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board, 1971, 74-79.

Wu, Y., Yang, H., Tang, J. & Yud, Y. (2016) Multi-objective re-synchronizing of bus timetable: Model, complexity and solution. Transportation Research Part C: Emerging Technologies, 67, 149–168.

Lee, K.T., & Schonfeld, P.M, (1991) Optimal slack time for timed transferred at transit terminal, J. Adv. Transp., 25/3, 281–308.

Ting, C., & Schonfeld, P. (2005) Schedule coordination in a multiple hub transit network, Journal of Urban Planning and Development, 131/2, 112–124.

Nesheli, M. M., & Ceder, A. A. (2015). Improved reliability of public transportation using real-time transfer synchronization. Transportation Research Part C: Emerging Technologies, 60, 525-539.

Wu, W., Liu, R., & Jin, W. (2016) Designing robust schedule coordination scheme for transit networks with safety control margins, Transportation Research Part B: Methodological, 93A, 495–519.

Вдовиченко, В.О. Формування математичної моделі функціонування транспортно-пересадочних вузлів міського пасажирського транспорту [Текст] /

В.О. Вдовиченко, Г.О. Самчук // Вісник НТУ «ХПІ». Серія: Механіко - технологічні системи та комплекси. – Харків: НТУ «ХПІ». − 2016. − № 17 (1189). – С. 56-61.

Vdovychenko, V., Driuk, O., & Samchuk, G. (2017) Method of traffic optimization of urban passenger transport at transfer nodes, Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 3/3 (87), 47-53. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.103333

References

Vdovychenko, V. (2017). Analysis of the formation of fluctuations of service time of vehicles in transport-transfer stations of urban passenger transport. Technology audit and production reserves, (4/2(36)), 37-43.

Zhurba, O.O. (2010). Formuvannia modeli uzghodzhennia hrafiku pidvodu rukhomoho skladu riznykh vydiv transportu do zaliznychnoho vokzalu, DonIZT: zb. nauk. prats, 22, 62-68.

Schröder, M. & Solchenbach, I. (2006) Optimization of Transfer Quality in Regional Public Transit: technical Report 84. Fraunhofer: ITWM, 29.

Cevallos, F. & Zhao, F. (2006) Minimizing transfer times in public transit network with genetic algorithm, Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board, 1971, 74-79.

Wu, Y., Yang, H., Tang, J. & Yud, Y. (2016) Multi-objective re-synchronizing of bus timetable: Model, complexity and solution. Transportation Research Part C: Emerging Technologies, 67, 149–168.

Lee, K.T., & Schonfeld, P.M, (1991) Optimal slack time for timed transferred at transit terminal, J. Adv. Transp., 25/3, 281–308.

Ting, C., & Schonfeld, P. (2005) Schedule coordination in a multiple hub transit network, Journal of Urban Planning and Development, 131/2, 112–124.

Nesheli, M. M., & Ceder, A. A. (2015). Improved reliability of public transportation using real-time transfer synchronization. Transportation Research Part C: Emerging Technologies, 60, 525-539.

Wu, W., Liu, R., & Jin, W. (2016) Designing robust schedule coordination scheme for transit networks with safety control margins, Transportation Research Part B: Methodological, 93A, 495–519.

Vdovychenko, V. O., & Samchuk, G. O. (2016) Development of a mathematical model of public transport interchanges functioning, Bulletin of NTU «KhPI». Series: Mechanical-technological systems and complexes, 17 (1189), 56–61.

Vdovychenko, V., Driuk, O., & Samchuk, G. (2017) Method of traffic optimization of urban passenger transport at transfer nodes, Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 3/3 (87), 47-53. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.103333


Ссылки

  • На текущий момент ссылки отсутствуют.


ISSN (print) 2522-1809; ISSN (online) 2522-1817