РОЗПОДІЛ МАРШРУТІВ МІЖ ЗУПИНОЧНИМИ ПУНКТАМИ ТРАНСПОРТНО-ПЕРЕСАДОЧНОГО ТЕРМІНАЛУ МІСЬКОГО ГРОМАДСЬКОГО ПАСАЖИРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ

В. О. Вдовиченко

Аннотация


У статті запропоновано розглядати процедуру розподілу маршрутів між зупиночними пунктами на основі принципу самоорганізації який передбачає пошук рівноважного стану завантаження шляхів проходження суб’єктами транспортно-пересадочного терміналу. Представлені моделі визначення раціональної розподільчої комбінації закріплення маршрутів основані на описі рангової оцінки ступеня відповідності суб’єктів взаємодії умовам забезпечення їх рівноважного ресурсного стану.

 

Ключові слова: транспортно-пересадочний термінал, міський громадський пасажирський транспорт, розподіл маршрутів, зупиночний пункт.


Полный текст:

PDF (Українська)

Литература


Література

Липенков, А. В. Определение допустимого уровня ин-тенсивности движения городских автобусов при извест-ной пропускной способности остановочного пункта [Текст] / А. В. Липенков, Н. А. Кузьмин // Интеллект. Инновации. Инвестиции. – 2015. – №3. – С. 97-102.

Ларин, О. Н. Оптимизация маршрутных сетей городов с учетом ограничений пропускной способности остано-вочных пунктов [Текст] / О.Н. Ларин, А.А. Кажаев // Вестник Оренбургского государственного университета. – 2011. – №10 (129) – C. 26-31.

Зедгенизов, А. В. Повышение эффективности функцио-нирования остановочных пунктов городского пассажир-ского транспорта [Текст] / А. В. Зедгенизов // Вестник ИрГТУ. - 2008.- №3(35). – С. 121-123.

Василенко, Т. Є. Процес імітації функціонування зупи-ночного пункту сумісної ділянки руху автобусів різних маршрутів. [Текст] / Т. Є. Василенко, Д. В. Фесенко, О. Й. Дульнявка // Вісті автомобільно-дорожнього інституту. – 2009. - №2(9) – С. 164-171.

Азаренкова,. З. В. Планировочная организация транс-портно-пересадочных узлов [Текст] / З. В. Азаренкова // Academia. Архитектура и строительство. – 2011. – №. 1. – C. 76-80.

Wei, Z., Cai-Liang, J. (2005). Theoretical analysis of the interchange passengers in urban transport terminals. Journal of Transportation Systems Engineering and Information Tech-nology, 10, 23-30.

Rodrigue, J. P. (1999). Globalization and the synchronization of transport terminals. Journal of transport geography, 4, 255-261.

Nesheli, M. M., Ceder, А.А. (2015). Improved reliability of public transportation using real-time transfer synchronization. Transportation Research. Part C: Emerging Technologies, 60, 525-539.

Vdovychenko, V. (2017). Analysis of the formation of fluctuations of service time of vehicles in transport-transfer stations of urban passenger transport. Technology audit and production reserves, (4/2(36)), 37-43.

References

Lypenkov, A. V., & Kuz'myn, N. A. (2015). Opredelenye dopustymoho urovnya yntensyvnosty dvyzhenyya horodskykh avtobusov pry yzvestnoy propusknoy sposobnosty ostano-vochnoho punkta. Yntellekt. Ynnovatsyy. Ynvestytsyy, (3), 97-102.

Laryn, O. N., & Kazhaev, A. A. (2011). Optimizatsiya marshrutnyih setey gorodov s uchetom ogranicheniy pro-pusknoy sposobnosti ostanovochnyih punktov. Vestnyk Orenburhskoho hosudarstvennoho unyversyteta, (10(129)), 26-31.

Zedhenyzov, A. V. (2008). Povyishenie effektivnosti funktsionirovaniya ostanovochnyih punktov gorodskogo passazhirskogo transporta. Vestnyk Yrkut•skoho hosudarstven-noho tekhnycheskoho unyversyteta, (3(35)), 121-123.

Vasylenko, T. Y., Fesenko, D. V., Dul'nyavka, O. Y. (2009). Protses imitatsiyi funktsionuvannya zupynochnoho punktu sumisnoyi dilyanky rukhu avtobusiv riznykh marsh-rutiv. Visti avtomobilno-dorozhnogo institutu, (2(9)), 164-171.

Azarenkova, Z. V. (2011). Planirovochnaya organizatsiya transportno-peresadochnyih uzlov. Academia. Arhitektura i stroitelstvo, (1). 76-80.

Wei, Z., Cai-Liang, J. (2005). Theoretical analysis of the interchange passengers in urban transport terminals. Journal of Transportation Systems Engineering and Information Tech-nology, 10, 23-30.

Rodrigue, J. P. (1999). Globalization and the synchronization of transport terminals. Journal of transport geography, 4, 255-261.

Nesheli, M. M., Ceder, А.А. (2015). Improved reliability of public transportation using real-time transfer synchronization. Transportation Research. Part C: Emerging Technologies, 60, 525-539.

Vdovychenko, V. (2017). Analysis of the formation of fluctuations of service time of vehicles in transport-transfer stations of urban passenger transport. Technology audit and production reserves, (4/2(36)), 37-43.


Ссылки

  • На текущий момент ссылки отсутствуют.


ISSN (print) 2522-1809; ISSN (online) 2522-1817