ВПЛИВ ТРИВАЛОСТІ ПРОСТОЮ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ У ЗУПИНОЧНОМУ ПУНКТІ НА РІВЕНЬ КОНФЛІКТНОСТІ

Аннотация

У статті запропоновано розглядати виникнення конфліктних ситуацій у зупиночному пункті міського громадського пасажирського транспорту в залежності від тривалості простою транспортних засобів. На основі аналізу структури технологічних операцій пов’язаних з посадкою-висадкою пасажирів формалізована модель визначення загального завантаження зупиночного пункту. Експериментальним шляхом встановлені характеристичні залежності впливу загального завантаження зупиночного пункту на рівень конфліктності.

 

Ключові слова: зупиночний пункт, міський пасажирський транспорт, транспортний засіб, час простою, конфліктність.

Литература

Література

Ingvardson, J. B., Nielsen, O.A., Raveau, S.& Nielsen, B. F. (2018). Passenger arrival and waiting time distributions de-pendent on train service frequency and station characteristics: A smart card data analysis. Transportation Research Part C: Emerging Technologies, 90, 292-306.

Липенков, А. В. Исследование потерь времени от вза-имных помех между автобусами на остановочных пунк-тах [Текст] / А. В. Липенков, Н. А. Кузьмин // Мир транс-порта и технологических машин. – 2015. – №3. – С. 84-95.

Азаренкова, З. В. Планировочная организация транс-портно-пересадочных узлов [Текст] / З. В. Азаренкова // Academia. Архитектура и строительство. – 2011. – №. 1. – C. 76-80.

Копылова, Т.А. Анализ компактности интермодальных узлов городского пассажирского транспорта при опреде-лении градостроительного потенциала территории транспортно-пересадочных узлов [Текст] / Т.А. Копыло-ва, А.Ю. Михайлов // Вестник ИрГТУ. 2017. №4 (123). – с. 166-175.

Rodrigue, J. P. (1999). Globalization and the synchronization of transport terminals. Journal of transport geography, 7(4), 255-261.

Dai, G., Wang, H., & Wang, W. (2016). Signal optimization and coordination for bus progression based on MAXBAND. KSCE Journal of Civil Engineering, 20(2), 890-898.

Vdovychenko, V., Driuk, O., & Samchuk, G. (2017). Meth-od of traffic optimization of urban passenger transport at transfer nodes. Eastern-European Journal of Enterprise Tech-nologies, 3(3), 47-53.

Липенков, А. В. Определение допустимого уровня ин-тенсивности движения городских автобусов при извест-ной пропускной способности остановочного пункта [Текст] / А. В. Липенков, Н. А. Кузьмин // Интеллект. Инновации. Инвестиции. – 2015. – №3. – С. 97-102.

Wang, C., Ye, Z., Fricker, J.D., Zhang, Y. & Ukkusuri, S.V. (2018). Bus Capacity Estimation Using Stochastic Queuing Models for Isolated Bus Stops in China 18, 36-47.

Зедгенизов, А. В. Повышение эффективности функци-онирования остановочных пунктов городского пассажир-ского транспорта [Текст] / А. В. Зедгенизов // Вестник ИрГТУ. – 2008. – №3(35). – С. 121–123.

Reference

Ingvardson, J. B., Nielsen, O. A., Raveau, S., & Nielsen, B. F. (2018). Passenger arrival and waiting time distributions dependent on train service frequency and station characteristics: A smart card data analysis. Transportation Research Part C: Emerging Technologies, 90, 292-306.

Lipenkov, A. V., & Kuzmin, N. A. (2015). The study of loss of time ate the bus stops as a reason of mutual hindrance between busses. Mir transporta i tehnologicheskih mashin, (3), 84-95.

Azarenkova, Z. V. (2011). Planning organizations of transport transferring junctions. Academia. Arhitektura i stroitelstvo, 1, 76-80.

Kopyilova, T. A., & Mihaylov, A. Yu. (2017). Compactness analysis of urban passenger transport intermodal nodes when determining the area urban development potential. Vestnik Irkutskogo gosudarstvennogo tehnicheskogo universiteta, 4(123), 166-175.

Rodrigue, J. P. (1999). Globalization and the synchronization of transport terminals. Journal of transport geography, 7(4), 255-261.

Dai, G., Wang, H., & Wang, W. (2016). Signal optimization and coordination for bus progression based on MAXBAND. KSCE Journal of Civil Engineering, 20(2), 890-898.

Vdovychenko, V., Driuk, O., & Samchuk, G. (2017). Meth-od of traffic optimization of urban passenger transport at transfer nodes. Eastern-European Journal of Enterprise Tech-nologies, (3 (3)), 47-53.

Lipenkov, A. V., & Kuzmin, N. A. (2015). The determina-tion of acceptable intensity level of movement of city buses in accordance with carrying capacity of a bus stop. Intellekt. Innovatsii. Investitsii, (3), 97-102.

Wang, C., Ye, Z., Fricker, J. D., Zhang, Y., & Ukkusuri, S. V. (2018). Bus Capacity Estimation Using Stochastic Queuing Models for Isolated Bus Stops in China 18, 36-47.

Zedgenizov, A. V. (2008). Enhancement of operational efficiency of city passenger transport stops. Vestnik Irkutskogo gosudarstvennogo tehnicheskogo universiteta, 3(35), 121-123.

Опубликован
2018-07-27