КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ СТВОРЕННЯ ГЕОІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ «РОЗУМНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД»
Array
Ключові слова:
розумний ВНЗ, інформаційна сингулярність, технологічна сингулярність, дуальна освіта, забезпечення ВНЗ, комунікації, едукологія, цифрова освіта, кібернетична педагогіка, ноосферна освітаАнотація
Досліджується можливість створення системи «розумний вищий начальний заклад», проведено аналіз проблем при створенні такої системи. Аналізуються основні компоненти проектування складних систем: системологічні, наукові і технологічні. При побудові даної системи і окремих компонент, враховується попередній досвід створення системи підтримки освітніх процесів на кафедрі земельного адміністрування та геоінформаційних систем. Зроблено висновки про доцільність апробації на кафедрі елементів цифрової освіти.
Посилання
Information singularity (n.d.). Retrieved from https://scientifically.info/blog/2011-12-19-2
Technological singularity (n.d.). Retrieved from: https://ru.wikipedia.org/wiki/
Smart home (n.d.). Retrieved from https://ru.wikipedia.org/wiki/.
Smart city (n.d.). Retrieved from https://lifehacker.ru/umnyj-gorod/
Kharkiv – Smart City (n.d.). Retrieved from https://invest.kh.ua/ru/kharkiv-strategy-success/image-projects/641-kharkiv-smart-city.
Chukhrai, A.G. (2014) Methodological foundations of creating intelligent computer programs that teach the implementation of algorithmic tasks. dis. Dr. tech. sciences.
Shevchenko, V.A. (2014) Methods and models of information technology for the formation of individual trajectories of students' independent work. dis. cad ped of sciences.
Meteshkin, K.A., Kon', D.A. and Akhmedova, R.Kh. (2016), Osnovy teorii sistem: innovatsionnaya avtorskayatekhnologiya obucheniya «Partnerstvo», ucheb. posobie, KhNUGKh im. A.N. Beketova, Kharkiv, 236.
Meteshkin, K. A. (2010) Fundamentals of the organization, functioning and development prospects of the system “higher school of Ukraine”, monograph, Kharkiv. Nat Acad. city. households.: KNAGH ,. 309.
Comenius, J. A. (n.d.). Great didactics. Retrieved from http://jorigami.ru/PP_corner/Classics/Komensky/Komensky_Yan_Amos_Velikaya_didakt_izbr.htm
Meteshkin, K. A. (2004) Cybernetic pedagogy: theoretical foundations of education management based on integrated intelligence, monograph, Kharkov: International Slavic University, 400.
Educology. Pedagogical terminological dictionary. (n.d.). https://pedagogical_dictionary.academic.ru/
Vayndorf-Sysoeva M.E., Sysoeva, M.L. (n.d.). “Digital education” as a system-forming category: approaches to definition. Retrieved from https://cyberleninka.ru/article/v/tsifrovoe-obrazovanie-kak-sistemoobrazuyuschaya-kategoriya-podhody-k-opredeleniyu
Shipulin, VD (n.d.) Basic Principles of Geoinformation Systems: Tutorial. Manual, Nat Acad. city. households.: KNAGH,. 313.
Shipulin, V. D. (2014) Fundamentals of GIS Analysis: Tutorial. Manual, Kharkiv. Nat. un-t the city. master in it. O. M Beketova .: KNUMG,. – 330.
Shipulin, VD (2019) An integrated geospatial data system for improving the energy performance of buildings. Municipal economy of cities, 3(149).
Meteshkin, K.A. (2012) Cornerstones of the pyramid of knowledge of scientific and pedagogical and pedagogical workers of the 21st century.: Textbook, Khark. nat. Acad. mountains households.: KNAGH, 335.
Meteshkin, K.A. (2019) The concept of creating and using a digital knowledge platform in the specialty, Radio-electronic and computer systems, №. 1 (89), 74-81.
. Meteshkin, K.A. (2004), Kiberneticheskaya pedagogika: teoreticheskie osnovy upravleniya obrazovaniem na baze integrirovannogo intellekta, monografiya, Mezhdunarodnyy Slavyanskiy universitet, Kharkiv, 400.
The site of the Department of Land Administration and Geographic Information Systems (n.d.). Retrieved from: http://kaf-gis.kh.ua/putevoditel-po-specialnosti-geoinformacionnye-sistemy-i-tehnologii
Meteshkin, K.A. (2015) Know yourself: the experience of an experimental game with students in a virtual space: a visual aid for scientific and pedagogical workers, Khark. nat. Acad. city. households: KNAGH, 114.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).