ОБҐРУНТУВАННЯ КОНЦЕПТУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ВИТРАТ ЕНЕРГОНОСІЯ ТРАМВАЙНИМ ВАГОНОМ
Анотація
Спрямованість на підвищення конкурентоспроможності міського електричного транспорту за рахунок якості рухомого складу є пріоритетним шляхом розвитку транспортної системи в містах України. Тому, розробка концептуального підходу до визначення техніко – експлуатаційних властивостей рухомого складу на його життєвому циклі є актуальною і важливою задачею, як для транспортних систем міст так і транспортної системи держави.Ключові слова: трамвай, енергоносій, перегон, електроенергія, енергозбереження, метод, стандарт, точність, однозначність.
##submission.downloads##
Опубліковано
2016-04-14
Як цитувати
Будниченко, В. Б., Далека, В. Х., & Шавкун, В. М. (2016). ОБҐРУНТУВАННЯ КОНЦЕПТУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ВИТРАТ ЕНЕРГОНОСІЯ ТРАМВАЙНИМ ВАГОНОМ. Комунальне господарство міст, (124), 62–67. вилучено із https://khg.kname.edu.ua/index.php/khg/article/view/4720
Номер
Розділ
статьи
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).