ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧОЇ ЛОЯЛЬНОСТІ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Автор(и)

  • Є. М. Кайлюк
  • О. С. Салтанова

Анотація

У статті досліджено тенденції ринку туристичних послуг  в  Закарпатській області, аналізуються умови ведення туристичного бізнесу, економічно-політичні проблеми і причини значного зменшення в останні роки туристичних потоків. Підкреслюється, що сьогодні маркетингові стратегії орієнтується не тільки на залучення нових клієнтів, але і на утримання існуючих, формування їх лояльності і вірності фірмі. Обгрунтовується програма конкретних заходів пол іпшення туристичної діяльності в Закарпатській області, складовою якої є формування споживчої лояльності на ринку туристичних послуг .  
Ключові  слова: туристичний ринок, Закарпаття, лояльність клієнтів, управління, розробка, програми лояльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-12

Як цитувати

Кайлюк, Є. М., & Салтанова, О. С. (2016). ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧОЇ ЛОЯЛЬНОСТІ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Комунальне господарство міст, (129), 35–38. вилучено із https://khg.kname.edu.ua/index.php/khg/article/view/4811