ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧОЇ ЛОЯЛЬНОСТІ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Анотація
У статті досліджено тенденції ринку туристичних послуг в Закарпатській області, аналізуються умови ведення туристичного бізнесу, економічно-політичні проблеми і причини значного зменшення в останні роки туристичних потоків. Підкреслюється, що сьогодні маркетингові стратегії орієнтується не тільки на залучення нових клієнтів, але і на утримання існуючих, формування їх лояльності і вірності фірмі. Обгрунтовується програма конкретних заходів пол іпшення туристичної діяльності в Закарпатській області, складовою якої є формування споживчої лояльності на ринку туристичних послуг .Ключові слова: туристичний ринок, Закарпаття, лояльність клієнтів, управління, розробка, програми лояльності.
##submission.downloads##
Опубліковано
2016-11-12
Як цитувати
Кайлюк, Є. М., & Салтанова, О. С. (2016). ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧОЇ ЛОЯЛЬНОСТІ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Комунальне господарство міст, (129), 35–38. вилучено із https://khg.kname.edu.ua/index.php/khg/article/view/4811
Номер
Розділ
статьи
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).