ПРОГРАМНИЙ МОДУЛЬ ДИСТАНЦІЙНОГО ТЕСТУВАННЯ
Анотація
Освітні програми швидко змінюються, з'являються нові сучасні форми інтерактивної освіти. Засоби дистанційного навчання та програмування набули свого сталого розвитку у освітніх програмах Міносвіти України та як сучасні послуги навчання широко представлені в інтернеті, на освітніх сайтах національних академій України. Отриманий освітній ресурс у вигляді комп'ютерних тестів постійно зростає. У статті представлена комп'ютерна навчальна програма Teach як складова технічних засобів тестування фахівців з геоінженерії будівництва, яка містить програмний модуль незалежної оцінки знань.Ключові слова: освітні послуги, геоінженерія, сучасне дистанційне тестування, програмний модуль оцінювання фахових знань, комп'ютерний контроль процесу навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2016-11-15
Як цитувати
Зуєв, О. С. (2016). ПРОГРАМНИЙ МОДУЛЬ ДИСТАНЦІЙНОГО ТЕСТУВАННЯ. Комунальне господарство міст, (130), 109–111. вилучено із https://khg.kname.edu.ua/index.php/khg/article/view/4822
Номер
Розділ
статьи
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).