РЕФОРМА ОСВІТИ І ПЕРСПЕКТИВИ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ У ВУЗАХ

Автор(и)

  • О. С. Дацько
  • А. С. Романів
  • Н. В. Параняк

Анотація

У статті розглядається проблема викладання у вузах курсу «Безпека життєдіяльності». Історія реформування дисципліни у контексті розвитку освіти в Україні, вироблення концепції «культури безпеки». У відповідності до проблем сьогодення наводяться шляхи вдосконалення практичних та теоретичних
занять.

Ключові слова: освіта, безпека життєдіяльності, збереження здоров’я та життя людей.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-02

Як цитувати

Дацько, О. С., Романів, А. С., & Параняк, Н. В. (2016). РЕФОРМА ОСВІТИ І ПЕРСПЕКТИВИ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ У ВУЗАХ. Комунальне господарство міст, (120’1), 111–114. вилучено із https://khg.kname.edu.ua/index.php/khg/article/view/4853

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають