РЕФОРМА ОСВІТИ І ПЕРСПЕКТИВИ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ У ВУЗАХ
Анотація
У статті розглядається проблема викладання у вузах курсу «Безпека життєдіяльності». Історія реформування дисципліни у контексті розвитку освіти в Україні, вироблення концепції «культури безпеки». У відповідності до проблем сьогодення наводяться шляхи вдосконалення практичних та теоретичнихзанять.
Ключові слова: освіта, безпека життєдіяльності, збереження здоров’я та життя людей.
##submission.downloads##
Опубліковано
2016-12-02
Як цитувати
Дацько, О. С., Романів, А. С., & Параняк, Н. В. (2016). РЕФОРМА ОСВІТИ І ПЕРСПЕКТИВИ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ У ВУЗАХ. Комунальне господарство міст, (120’1), 111–114. вилучено із https://khg.kname.edu.ua/index.php/khg/article/view/4853
Номер
Розділ
статьи
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).