ПІДВИЩЕННЯ ПОКАЗНИКІВ ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ І КОМФОРТУ ПАСАЖИРІВ У ВАГОНАХ МЕТРОПОЛІТЕНУ ПРИ ВІДНОВЛЮВАЛЬНІЙ МОДЕРНІЗАЦІЇ РУХОМОГО СКЛАДУ
Анотація
У роботі представлені основні результати ремонтно-відновлювальної модернізації вагонів метрополітену, спрямованої на підвищення екологічної безпеки пасажирів за рівнем акустичного навантаження і освітленості салонів. В результаті випробувань і вимірювань встановлено, що проведена модернізація дозволила знизити рівень акустичного навантаження ~ на 12 % і підвищити освітленість більш ніж в 2 рази при істотному енерго-заощадженні.Ключові слова: вагон метрополітену, модернізація, екологічна безпека, комфорт, шум, освітленість, вимірювання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2016-12-02
Як цитувати
, , & . (2016). ПІДВИЩЕННЯ ПОКАЗНИКІВ ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ І КОМФОРТУ ПАСАЖИРІВ У ВАГОНАХ МЕТРОПОЛІТЕНУ ПРИ ВІДНОВЛЮВАЛЬНІЙ МОДЕРНІЗАЦІЇ РУХОМОГО СКЛАДУ. Комунальне господарство міст, (120’1), 153–156. вилучено із https://khg.kname.edu.ua/index.php/khg/article/view/4862
Номер
Розділ
статьи
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).