ОПТИМІЗАЦІЯ СЛУЖБИ ПРИЙОМУ ТА РОЗМІЩЕННЯ ЯК МЕТОД ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ

Автор(и)

  • О. Д. Стешенко Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова http://orcid.org/0000-0001-5117-0585
  • Є. О. Руделева Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова

Анотація

Швидкий розвиток інформаційних технологій дозволяє оптимізувати та автоматизувати роботу структурних служб готельного підприємства та підвищити якість надання послуг. В рамках дослідження авторами запропоновано спосіб інтеграції он-лайн бронювань безпосередньо до системи управління готелями. Автори акцентують увагу на ефективності використання менеджеру каналів бронювання та його безпосередній автоматизації процесу бронювання.

 

Ключові слова: інтеграція, бронювання, TravelLine, менеджер, технології

Біографії авторів

О. Д. Стешенко, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова

кандидат технічних наук, доцент

Є. О. Руделева, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова

магістр зі спеціальності менеджмент готельного, курортного та туристського сервісу

Посилання

Література

Лук’янов, В. О. Організація готельно-ресторанного обслуговування [Текст]: навч. посібник / В.О. Лук’янов, Г.Б. Мунін. – 2-ге вид. – К.: Кондор-Видавництво, 2012. - 346с.

Державний комітет статистики України [Електронний ресурс] / Офіційний сайт. – Режим доступу: www/ URL: http://ukrstat.gov.ua

Ткаченко, В. Гостиничные системы: функции и возможности [Текст] / Василий Ткаченко // Сети & Бизнес – 2011. - №2(57) – С.74-84

Офіційний сайт компанії TravelLine [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www/ URL: http://travelline.ru

References

Lykyanov, V.O., & Munin G.B. (2012). Organization of hotel and restaurant service. Condor Publishing House, 346.

The State Statistics Committee of Ukraine (n.d.). Official site. Retrieved from: http://www.ukrstat.gov.ua

Tkachenko, V. (2011). Hotel system: function and opportunity. Nets & Business. , 2(57), 74-84.

Official site of TravelLine (n.d.). Retrieved from: http://www.travelline.ru

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-20

Як цитувати

Стешенко, О. Д., & Руделева, Є. О. (2017). ОПТИМІЗАЦІЯ СЛУЖБИ ПРИЙОМУ ТА РОЗМІЩЕННЯ ЯК МЕТОД ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ. Комунальне господарство міст, (138), 29–32. вилучено із https://khg.kname.edu.ua/index.php/khg/article/view/5085

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають