СТАНОВЛЕННЯ ВІРТУАЛЬНОГО ТУРИЗМУ ЯК НАПРЯМУ РОЗВИТКУ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Анотація
Визначено поняття та обґрунтовано доцільність розвитку віртуального туризму. Розглянуто сучасні тенденції використання віртуального туризму в туристській індустрії та перспективи його розвитку. Наведено переваги використання сферичних панорам і 3D-турів порівняно з іншими способами реклами. Визначено основні напрямки застосування інтерактивних віртуальних систем в туристичній діяльності.
Ключові слова: віртуальний туризм, інтерактивна система, панорама.
Посилання
Література
Борисов, Є. А. Тривимірна візуалізація туристичних об'єктів та маршрутів як елемент інформаційного забезпечення діяльності турагенств [Текст] / Є. А Борисов // Гірський інформаційно-аналітичний бюлетень: науково-технічний жур- нал. - 2013. - № 12. - С. 302-305.
Буй, В. М. Інформаційні системи в економіці [Текст] / В. М. Буй, О. В. Орлик // Гармонізація суспільства – новітній напрямок розвитку держави : Всеукр. наук. конф. аспірантів та молодих вчених, 25 березня 2014 р. : матер. конф. — Одеса, ОНЕУ. — С. 109-116.
Віртуальна екскурсія як інноваційний метод лінгвокраїнознавчої підготовки майбутніх фахівців туристичної сфери [Електронний ресурс] / О. О. Самохвал, Н. В. Войнаровська // Наукові записки [Національного університету «Острозька академія»]. Сер. : Філологічна. – 2013. – Вип. 33. – С. 312-315. – Режим доступу: http://nbuv. gov. ua/j- pdf/Nznuoaf_2013_33_98. pdf
Sussmann, S. & Vanhegan, H. (2000). Virtual reality and the tourism product: substitution or complement? Retrieved from: http://www.indjst.org/index.php/indjst/article/view/3051
Williams, A.P. (1995). Virtual reality and tourism: fact or fantasy? Tourism Management, 16 (6), 423-427.
Казакова, Н. Ф. Аналіз сучасного стану досліджень і розробок в області побудови ін- формаційно-освітніх середовищ [Текст] / Н. Ф. Казакова // Сучасні інформаційні тех- нології в повсякденній діяльності та підготовці юристів : I молод. наук. конф., 25 бе- резня 2005 р. : матер. конф. — Одеса : ОНЮА. — С. 80-84.
Орлик, О. В. Інформаційні системи в сфері управління організацією [Текст] / О. В. Орлик // Вісник соціально-економічних досліджень. — 2002. — № 12. — С. 188–191.
Орлик, О. В. Інформаційні системи як стратегічній засіб розвитку фірми [Текст] / О. В. Орлик, О. Г. Єсіна // Вісник соціально-економічних досліджень. — 2001. — № 10. — С. 386–390.
Sushchenko, O. A. (2016). Design of a tourism enterprise based on its competitive advantages. Vybrané ekonomické problémy region střední a východní Evropy. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií. 59-71.
Орлик, О. В. Сучасні інформаційні технології в системі управління підприємством [Текст] / О. В. Орлик, О. Г. Єсіна // Вісник соціально-економічних досліджень. — 2002. — № 11. — С. 293–296.
Petrova, M. (2017). Improvement of efficiency and competitiveness through the implementation of benchmarking in organizations. Bulletin of Ablai Khan KazUIRandWL series NTERNATIONAL RELATIONS AND REGIONAL STUDIES, 1 (27), 79-85.
Скопа, О. О. Безпека фінансового ринку та фінансової стабільності як суспільне бла- го [Текст] / О. О. Скопа, О. О. Йона // Вчені записки університету «КРОК». 2012. № 32. Т. 1. С. 117-122.
Казакова, Н. Ф. Вплив інформаційних технологій на суспільну свідомість і освіту [Текст] / Н. Ф. Казакова, А.
Скопа, О. О. Інформаційні технології у професіональній діяльності фахівця [Текст] / О. О. Скопа // Наукові праці УДАЗ. — 2000. — № 1. — С. 103-106.
Sushchenko, O. A. (2017). Internet Marketing as a Tool for Tourism Enterprise Strategic Management. Modern Problems of Enterprise Management: Theory and Practice: Materials VІI International. 30, 302-305.
Скопа, О. О. Інформатизація професійної діяльності фахівців [Текст] / О. О. Скопа // Актуальні проблеми держави і права. 2005. — № 25. — С. 623-626.
References
Borisov, EA. (2013). Three-dimensional visualization of tourist facilities and routes as an element of information support for travel agencies. Mining Information and Analytical Bulletin: Scientific and Technical Journal, 12, 302-305.
Bui, V.M. (2014). Information systems in economy. Harmonization of society - the newest direction of development of the state: Allukr. sciences conf. Postgraduate Students and Young Scientists, 109-116.
Samokhval, O. O., & Voinarovska, N. V. (2013). Virtual tour as an innovative method of linguistic and ethnographic training of future specialists in the tourism. Retrieved from http: // nbuv. gov ua / j- pdf / Nznuoaf_2013_33_98. pdf
Sussmann, S. & Vanhegan, H. (2000). Virtual reality and the tourism product: substitution or complement? Retrieved from: http://www.indjst.org/index.php/indjst/article/view/30515
Williams, A.P. (1995). Virtual reality and tourism: fact or fantasy? Tourism Management, 16 (6), 423-427.
Kazakova, N.F. (2005). An analysis of the current state of research and development in the field of the construction of informational and educational environments. Modern information technologies in day-to-day work and lawyers training: I young, 80-84.
Orlik, O. V. (2002). Information systems in the sphere of organization management. Bulletin of socio-economic research, 12, 188-191.
Orlik, O. V. (2001). Information systems as a strategic tool for the firm's development. Bulletin of socio-economic research, 10, 386-390.
Sushchenko, O. A. (2016). Design of a tourism enterprise based on its competitive advantages. Vybrané ekonomické problémy region střední a východní Evropy. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií. 59-71.
Orlik, O. V. (2002) Modern information technologies in the enterprise management system. Bulletin of socio-economic research. 11, 293-296.
Petrova, M. (2017). Improvement of efficiency and competitiveness through the implementation of benchmarking in organizations. Bulletin of Ablai Khan KazUIRandWL series NTERNATIONAL RELATIONS AND REGIONAL STUDIES, 1 (27), 79-85.
Skopa, O. O. (2012). The safety of the financial market and financial stability as a public good. Scientific notes of the university "KROK", 32, 117-122.
Kazakova, N.F. (2004). Influence of Information Technologies on Public Consciousness and Education. Scientific Notes of the International Humanitarian University, 1, 39-47.
Skopa, O. O. (2000). Information technologies in the professional activity of a specialist. Scientific papers of UDAS, 1, 103-106.
Sushchenko, O. A. (2017). Internet Marketing as a Tool for Tourism Enterprise Strategic Management. Modern Problems of Enterprise Management: Theory and Practice: Materials VІI International. 30, 302-305.
Skopa, O. O. (2005). Informatization of professional activity of specialists. Current problems of state and law, 25, 623-626.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).