СТАНОВЛЕННЯ ВІРТУАЛЬНОГО ТУРИЗМУ ЯК НАПРЯМУ РОЗВИТКУ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

Анотація

Визначено поняття та обґрунтовано доцільність розвитку віртуального туризму. Розглянуто сучасні тенденції використання віртуального туризму в туристській індустрії та перспективи його розвитку. Наведено переваги використання сферичних панорам і 3D-турів порівняно з іншими способами реклами. Визначено основні напрямки застосування інтерактивних віртуальних систем в туристичній діяльності.

 

Ключові слова: віртуальний туризм, інтерактивна система, панорама.

Біографії авторів

О. А. Сущенко, Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця

доктор економічних наук, професор

В. В. Кравченко, Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця

аспірант

Посилання

Література

Борисов, Є. А. Тривимірна візуалізація туристичних об'єктів та маршрутів як елемент інформаційного забезпечення діяльності турагенств [Текст] / Є. А Борисов // Гірський інформаційно-аналітичний бюлетень: науково-технічний жур- нал. - 2013. - № 12. - С. 302-305.

Буй, В. М. Інформаційні системи в економіці [Текст] / В. М. Буй, О. В. Орлик // Гармонізація суспільства – новітній напрямок розвитку держави : Всеукр. наук. конф. аспірантів та молодих вчених, 25 березня 2014 р. : матер. конф. — Одеса, ОНЕУ. — С. 109-116.

Віртуальна екскурсія як інноваційний метод лінгвокраїнознавчої підготовки майбутніх фахівців туристичної сфери [Електронний ресурс] / О. О. Самохвал, Н. В. Войнаровська // Наукові записки [Національного університету «Острозька академія»]. Сер. : Філологічна. – 2013. – Вип. 33. – С. 312-315. – Режим доступу: http://nbuv. gov. ua/j- pdf/Nznuoaf_2013_33_98. pdf

Sussmann, S. & Vanhegan, H. (2000). Virtual reality and the tourism product: substitution or complement? Retrieved from: http://www.indjst.org/index.php/indjst/article/view/3051

Williams, A.P. (1995). Virtual reality and tourism: fact or fantasy? Tourism Management, 16 (6), 423-427.

Казакова, Н. Ф. Аналіз сучасного стану досліджень і розробок в області побудови ін- формаційно-освітніх середовищ [Текст] / Н. Ф. Казакова // Сучасні інформаційні тех- нології в повсякденній діяльності та підготовці юристів : I молод. наук. конф., 25 бе- резня 2005 р. : матер. конф. — Одеса : ОНЮА. — С. 80-84.

Орлик, О. В. Інформаційні системи в сфері управління організацією [Текст] / О. В. Орлик // Вісник соціально-економічних досліджень. — 2002. — № 12. — С. 188–191.

Орлик, О. В. Інформаційні системи як стратегічній засіб розвитку фірми [Текст] / О. В. Орлик, О. Г. Єсіна // Вісник соціально-економічних досліджень. — 2001. — № 10. — С. 386–390.

Sushchenko, O. A. (2016). Design of a tourism enterprise based on its competitive advantages. Vybrané ekonomické problémy region střední a východní Evropy. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií. 59-71.

Орлик, О. В. Сучасні інформаційні технології в системі управління підприємством [Текст] / О. В. Орлик, О. Г. Єсіна // Вісник соціально-економічних досліджень. — 2002. — № 11. — С. 293–296.

Petrova, M. (2017). Improvement of efficiency and competitiveness through the implementation of benchmarking in organizations. Bulletin of Ablai Khan KazUIRandWL series NTERNATIONAL RELATIONS AND REGIONAL STUDIES, 1 (27), 79-85.

Скопа, О. О. Безпека фінансового ринку та фінансової стабільності як суспільне бла- го [Текст] / О. О. Скопа, О. О. Йона // Вчені записки університету «КРОК».  2012.  № 32.  Т. 1.  С. 117-122.

Казакова, Н. Ф. Вплив інформаційних технологій на суспільну свідомість і освіту [Текст] / Н. Ф. Казакова, А.

Скопа, О. О. Інформаційні технології у професіональній діяльності фахівця [Текст] / О. О. Скопа // Наукові праці УДАЗ. — 2000. — № 1. — С. 103-106.

Sushchenko, O. A. (2017). Internet Marketing as a Tool for Tourism Enterprise Strategic Management. Modern Problems of Enterprise Management: Theory and Practice: Materials VІI International. 30, 302-305.

Скопа, О. О. Інформатизація професійної діяльності фахівців [Текст] / О. О. Скопа // Актуальні проблеми держави і права. 2005. — № 25. — С. 623-626.

References

Borisov, EA. (2013). Three-dimensional visualization of tourist facilities and routes as an element of information support for travel agencies. Mining Information and Analytical Bulletin: Scientific and Technical Journal, 12, 302-305.

Bui, V.M. (2014). Information systems in economy. Harmonization of society - the newest direction of development of the state: Allukr. sciences conf. Postgraduate Students and Young Scientists, 109-116.

Samokhval, O. O., & Voinarovska, N. V. (2013). Virtual tour as an innovative method of linguistic and ethnographic training of future specialists in the tourism. Retrieved from http: // nbuv. gov ua / j- pdf / Nznuoaf_2013_33_98. pdf

Sussmann, S. & Vanhegan, H. (2000). Virtual reality and the tourism product: substitution or complement? Retrieved from: http://www.indjst.org/index.php/indjst/article/view/30515

Williams, A.P. (1995). Virtual reality and tourism: fact or fantasy? Tourism Management, 16 (6), 423-427.

Kazakova, N.F. (2005). An analysis of the current state of research and development in the field of the construction of informational and educational environments. Modern information technologies in day-to-day work and lawyers training: I young, 80-84.

Orlik, O. V. (2002). Information systems in the sphere of organization management. Bulletin of socio-economic research, 12, 188-191.

Orlik, O. V. (2001). Information systems as a strategic tool for the firm's development. Bulletin of socio-economic research, 10, 386-390.

Sushchenko, O. A. (2016). Design of a tourism enterprise based on its competitive advantages. Vybrané ekonomické problémy region střední a východní Evropy. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií. 59-71.

Orlik, O. V. (2002) Modern information technologies in the enterprise management system. Bulletin of socio-economic research. 11, 293-296.

Petrova, M. (2017). Improvement of efficiency and competitiveness through the implementation of benchmarking in organizations. Bulletin of Ablai Khan KazUIRandWL series NTERNATIONAL RELATIONS AND REGIONAL STUDIES, 1 (27), 79-85.

Skopa, O. O. (2012). The safety of the financial market and financial stability as a public good. Scientific notes of the university "KROK", 32, 117-122.

Kazakova, N.F. (2004). Influence of Information Technologies on Public Consciousness and Education. Scientific Notes of the International Humanitarian University, 1, 39-47.

Skopa, O. O. (2000). Information technologies in the professional activity of a specialist. Scientific papers of UDAS, 1, 103-106.

Sushchenko, O. A. (2017). Internet Marketing as a Tool for Tourism Enterprise Strategic Management. Modern Problems of Enterprise Management: Theory and Practice: Materials VІI International. 30, 302-305.

Skopa, O. O. (2005). Informatization of professional activity of specialists. Current problems of state and law, 25, 623-626.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-29

Як цитувати

Сущенко, О. А., & Кравченко, В. В. (2018). СТАНОВЛЕННЯ ВІРТУАЛЬНОГО ТУРИЗМУ ЯК НАПРЯМУ РОЗВИТКУ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Комунальне господарство міст, (140), 19–24. вилучено із https://khg.kname.edu.ua/index.php/khg/article/view/5137

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають