ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ РАЦІОНАЛЬНОЇ СХЕМИ ДОСТАВКИ ЗБІРНИХ ВІДПРАВЛЕНЬ У МІЖНАРОДНОМУ СПОЛУЧЕННІ

Array

Автор(и)

Ключові слова:

раціональна схема, доставка, збірні відправлення, витрати, міжнародне сполучення

Анотація

У роботі було проаналізовано сучасний стан розробок та існуючих тенденцій щодо вибору раціональної схеми доставки збірних відправлень, в межах окремих країн та транспорту в цілому, що дозволило сформувати основну мету дослідження даної статті.

Аналіз роботи транспортних підприємств та терміналів, дозволив виділити існуючи напрямки вдосконалення організації доставки збірних вантажів: визначення раціональної кількості технічних засобів терміналів та оптимізація сервісу по наданню транспортних послуг, але без врахування ефективної побудови схеми взаємодії між учасниками процесу. Встановлено, що при плануванні виробничої потужності системи доставки необхідно погоджувати логістичні цілі функціонування всього комплексу взаємодії з маркетинговими потребами споживачів.

Теоретичні розробки багатьох вчених показали, що добре розвинений ринок логістичних послуг з відповідними логістичними операторами та відповідною логістичною інфраструктурою, дозволить ефективно впроваджувати технологію збірних відправлень для зменшення витрат всіх учасників процесу доставки. Запропоновано дві альтернативні схеми доставки збірних відправлень у міжнародному сполученні.

Перша схема, "Схема 1", включає наступну групу учасників: транспортне підприємство, яке здійснює підвезення вантажу від вантажовідправника до терміналу; вантажовідправники; термінал, який здійснює об’єднання збірних відправлень в регіоні відправників; транспортне підприємство міжнародного призначення; митні переходи; вантажоодержувачі.

У другій схемі "Схема 2" враховується організація збірного відправлення безпосередньо за допомогою транспортного підприємства міжнародного призначення (участь термінала відправлення виключається), а для розподілення збірного вантажу до вантажоодержувача приймає участь термінал регіону призначення.

Процес доставки збірних відправлень у міжнародному сполученні за відповідними схемами представлено у вигляді аналітичних моделей, які враховують  вплив вхідних параметрів та зовнішніх факторів на елементи процесу доставки та в цілому на параметр оцінки - витрати. Запропонований критерій визначення раціональної схеми доставки враховує витрати на виконання всіх технологічних операцій, з урахуванням обсягу виконаної роботи (обсяг замовлення вантажу, відстані перевезення територією відповідних держав, інтенсивність надходження замовлень) та часу виконання відповідних робіт.

Біографії авторів

О.В. Павленко, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Assoc. Prof., Ph. D., Department of Transport Technologies

Д.М. Копитков, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Кандидат технічних наук, доцент

Посилання

Nayden, O., Pavlenko, O., Kalinichenko, O. (2011) Selection of the rational transport and technological scheme to deliver the interregional small-lot cargoes. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (54), 55-57

Falovich, V. (2015) The features to form the consolidated shipments in supply chains. Technological audit and produc-tion reserves, 1/5 (21), 78-84

The Cabinet of Ministers of Ukraine's Order on the 2030 Transport Strategy. Retrieved from: https://www.kmu.gov.ua

Naumov, V., Viter, N. (2011) The technique to create the alternative transport and technological systems for cargo deliv-ery. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5/4 (53), 16-19

FM Logistic entered the container shipping market of Ukraine. Retrieved from: http://cfts.org.ua/news/fm_logistic_vyshla_na_rynok_morskikh_konteynernykh_perevozok_ukrainy_24232

Mirotin, L., Bulba, A., Demin, V. (2009) Logistics, technol-ogy, design of warehouses, transportation hubs and terminals. Rostov-on-Don: Phoenix, 408

Velykodnyi, D., Pavlenko, O. (2017) The choice of rational technology of delivery of grain cargoes in the containers in the international traffic. International journal for traffic and transport engineering , 7(2), 164-175

Nagorny, E., Lomotko, D., Shramenko, N., Naumov, V., Pavlenko, A. (2013) Forwarding activities. Kharkiv: KhNADU, 352

Prokudin, S. (2009) Models and methods for optimizing freight transport in transport systems. Candidate’s thesis. Kyiv.

Lesov, Yu., Itkind, I. (1977) Transportation of consumer goods by road transport (reference book). Moscow: Transport, 144.

Zvyagin, O. (2009) Improving the efficiency of the small-batch goods transportation. Candidate’s thesis. Kyiv.

Yareschenko, N. (2011) The current state of small-batch traffic. Problems of improvement. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5/4 (47), 11-14

Rosanoa, M. , C. Giovanni Demartinia, C., F. Lambertia, F., Perboliab, G. (2018) A mobile platform for collaborative urban freight transportation. Transportation Research Procedia, 30, 14-22

Vojtov, V.A., Muzylyov, D.A., Berezchnaja, N.G. (2018) Integrated approach in calculation of the economic effect of the functioning of the transport and logistic complex with the ac-count of the risk factor. Web of Scholar, 1(3), 12-18

Kunyts'ka, O. (2006) Improving the efficiency of the cus-toms terminal in the international cargo road transportation. Candidate’s thesis. Kyiv.

Samoylenko, A. (2009) Improving the technology of accel-erated small-lot cargo processing at the terminals under the conditions of the transport service market Candidate’s thesis. Kharkiv.

Roşca, E., Raicu, Ş., Augustin Roşca, M., Burciu, Ş. (2014) Transshipment Modeling and Simulation of Container Port Terminals. Advanced Materials Research, 837, 786-791

Bian, G.R., Li, H.S., Dai, G.L. (2012) Research on the Optimization of Transportation Routing Problem of Warehouse Material Based on Self-Adaptive Ant Colony Algorithm. Ap-plied Mechanics and Materials, 236-237, 1122-1127

Zhao, Y.P. (2011) Multi-Node Distribution Center Location Model under Manufacturing and Remanufacturing System. Applied Mechanics and Materials, 39, 140-145

Rossolov, A., Popova, N., Kopytkov, D., Rossolova, H., Zaporozhtseva, H. (2018) Assessing the impact of parameters for the last mile logistics system on creation of the added value of goods. Eastern-European Journal of Enterprise Technolo-gies, 5/3 (95), 70-79

Chen, H. (2013) Study the on Time Delivery Based on Product Lifecycle Management in Supply Chain. Applied Me-chanics and Materials, 397-400, 2581-2588

Wang, Y.L. (2012) Design and Operating for the Logistics Systems. Advanced Materials Research, 433-440, 3101-3105

Xiao, M., Zhang, Z.R., Zhang, Z.H.Ge. (2014) A Review of Optimization Scheduling and New Research Focuses of Logistics. Advanced Materials Research, 869-870, 272-275

Hrysyuk, Yu. (2006) Logistic methods to simulate the goods transportation process. Pereviznyk, 9, 31-36

Nagorny, Ye., Shramenko, N. (2010) Road transport com-mercial activity. Kharkiv: KhNADU, 324.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-01-25

Як цитувати

Павленко, . О., & Копитков, Д. (2019). ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ РАЦІОНАЛЬНОЇ СХЕМИ ДОСТАВКИ ЗБІРНИХ ВІДПРАВЛЕНЬ У МІЖНАРОДНОМУ СПОЛУЧЕННІ: Array. Комунальне господарство міст, 1(147), 35–41. вилучено із https://khg.kname.edu.ua/index.php/khg/article/view/5349