НЕЙРОМАРКЕТИНГ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ СТРАТЕГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В СФЕРІ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Array

Автор(и)

  • K. Kasenkova Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
  • K. Kutsenko Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics

Ключові слова:

нейромаркетинг, стратегічний маркетинг, інтернет-маркетинг, маркетинг в туризмі

Анотація

Проведено аналіз впливу нейромаркетингу, як інструменту для проведення маркетингових заходів в інтернет середовищі, для підвищення лояльності туристів до туристських підприємств в розрізі сфери обслуговування. Проаналізовані та структуровані канали сприйняття на які впливає нейромаркетинг.

Розглянуто проблеми та перспективи використання нейромаркетингу в інтернет-просторі для просування туристичних послуг. Доведено, що сприйняття інформації в мережі інтернет змінюється з кожним роком, про що говорить, наприклад, так звана "банерна сліпота", необхідні нові методи та комунікаційні канали для підтримки лояльності існуючих клієнтів і залучення нових. Окрім того, доведено, що інформація яка надається без візуальної підтримки зазвичай сприймається не так ефективно. Доведено, що нейромаркетинг в симбіозі з традиційними методами та інструментами маркетингу дає можливість вирішити ряд вищеозначених проблем.

Біографії авторів

K. Kasenkova, Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics

postgraduate of Departament

K. Kutsenko, Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics

postgraduate of Departament

Посилання

Zaltman, G. (2011). How do consumers think. Olma-Press, 224.

Traindl, A. (2007). Neuromarketing: die innovative Visu-alisierung von Emotionen, 113.

Wirtz, J. & Lovelock, C. (2016). Services Marketing: People, Technology, Strategy, 8th edition, 48-49.

Lindstrom, M. (2008). Buyology: Truth and Lies About Why We Buy. Crown Publishing Grou, 356.

Lewis, D. (2014) The Brain Sell : When Science Meets Shopping. Nicholas Brealey Publishing, 304.

Chernova, M.A. & Klepikov, O.E. (2010). Demystification of neuromarketing – National Psychological Journal , 1 (7), 139-142

Akulich M.V. (2017). Emotional branding and neuromar-keting, 55.

Thompson, A. (2007). Strategic management: concepts and situations for analysis, 12-th edition., 32.

Naumov, V.N. (2008). Neuromarketing: an effective toolkit for influencing the consumer – Marketing and marketing research, 2, 152-161.

Clithero, JA, Tankersley, D, Huettel, SA (2008) Founda-tions of Neuroeconomics: From Philosophy to Practice. PLoS Biol, 6 (11), 215-216.

Agarwal, S., & Dutta, T. (2015). Neuromarketing and consumer neuroscience: current understanding and the way forward. Decision, 42(4), 457-462.

BrightLocal. (2017). Retrieved from: https://www.brightlocal.com/learn/local-consumer-review-survey

Kahneman, D., Slovic, P. & Tversky, A. (1982) Judgment under uncertainty: Heuristics and biases. Cambridge: Cam-bridge University Press, 555.

Coricelli, G, Dolan, RJ, Sirigu, A (2007) Brain, emotion and decision making: the paradigmatic example of regret. Trends Cogn Sci 11: 258-265.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-04-03

Як цитувати

Kasenkova, K., & Kutsenko, K. (2020). НЕЙРОМАРКЕТИНГ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ СТРАТЕГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В СФЕРІ ОБСЛУГОВУВАННЯ: Array. Комунальне господарство міст, 2(155), 23–28. вилучено із https://khg.kname.edu.ua/index.php/khg/article/view/5578