МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ВПЛИВУ РЕЖИМУ РОБОТИ ДИЗЕЛЯ НА ВМІСТ ТВЕРДИХ ЧАСТИНОК У ВІДПРАЦЬОВАНИХ ГАЗАХ

Array

Автор(и)

  • А.П. Полив'янчук Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

Ключові слова:

дизель, відпрацьовані гази, тверді частинки, концентрація, режим випробувань, математична модель, точність

Анотація

На базі моторного стенду автотракторного дизеля 4ЧН12/14, оснащеного частковопотоковою системою контролю масових викидів твердих частинок – мікротунелем МКТ-2 досліджено точність та підтверджено практичну придатність розрахункового методу оцінки вмісту твердих частинок у відпрацьованих газах двигуна. Встановлено математичну модель для непрямого визначення концентрацій твердих частинок на несталих режимах роботи дизеля з тривалістю 10…30 с.

Біографія автора

А.П. Полив'янчук, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

д.т.н., проф.

Посилання

1. Zvonov, V.A. (2004). Ekologiya avtomobil'nykh dvigateley vnutrennego sgoraniya [Ecology of automobile internal combustion engines]. Lugansk: VNU named after V. Dahl. – 268. (in Russian).
2. Bielaczyc, P., Woodburn Szczotka, J. (2016). Exhaust Emissions of Gaseous and Solid Pollutants Measured over the NEDC, FTP-75 and WLTC Chassis Dynamometer Driving Cycles. SAE Technical Paper, 2016-01-1008, 13.
3. Foote, E., Maricq, M., Sherman, M., Carpenter, D. et al. (2013). Evaluation of Partial Flow Dilution Methodology for Light Duty Particulate Mass Measurement. SAE Technical Pape, 2013-01-1567, 10.
4. Littera, D., Cozzolini, A., Besch, M., Velardi, M. et al. (2013). Comparison of Particulate Matter Emissions from Different Aftertreatment Technologies in a Wind Tunnel. SAE Technical Paper, 2013-24-0175, 17.
5. Alkidas, A. C. (1984). Relationship Between Smoke Measure-ments and Particulate Measurements. SAE Technical Paper. 840412, 316–322.
6. Kuharenok, G.M. (2016). Otsenka soderzhaniya dispersnykh chastits v otrabotavshikh gazakh dizel'nykh dvigateley [Estimation of the content of dispersed particles in the exhaust gases of diesel engines]. Science and technology, 15, 5, 371–379. (in Russian).
7. Kittelson, D., Kraft, M. (2015). Particle Formation and Models. Encyclopedia of Automotive Engineering, 1(23), 107–130.
8. Muntean, G. G. (1999). A Theoretical Model for the Correlation of Smoke Number to Dry Particulate Concentration in Diesel Exhaust. SAE Technical Paper. 1999-01-0515, 316–322.
9. Burtscher, H. (2001). Literature Study on Tailpipe Particulate Emission Measurement for Diesel Engines. Done for the Particle Measurement Programme (PMP) for BUWAL/GRPE. Fachhochschule Aargau, University of Applied Science, Windisch, Switzerland, 45.
10. Anderson, J.D. (2003). UK Particle Measurement Programme. Phase 2. Heavy Duty Methodology Development. Final Report. Ricardo Consulting Engineers Ltd, 222.
11. Seito, K., Shinozaki, O. (1990). The measurement of diesel particulate emissions with tapered element oscillating microbalance and an opacimeter. SAE Technical Paper. 900644, 1-5.
12. Abe, T., Sato, T., Hayashida, M. (1989). Particulate matter emission characteristics under transient pattern driving. SAE Technical Paper. 890468, 151-163.
13. Schraml, S., Will, S., Leipertz, A. (1999). Simultaneous measurement of soot mass concentration and primary particle size in the exhaust of DI diesel engine by time-resolved laser-induced incandescence (TIRE-LII). SAE Technical Paper, 1999-01-0146, 8.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-07-01

Як цитувати

Полив’янчук, А. (2020). МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ВПЛИВУ РЕЖИМУ РОБОТИ ДИЗЕЛЯ НА ВМІСТ ТВЕРДИХ ЧАСТИНОК У ВІДПРАЦЬОВАНИХ ГАЗАХ: Array. Комунальне господарство міст, 3(156), 62–68. вилучено із https://khg.kname.edu.ua/index.php/khg/article/view/5600