СУЧАСНІ ЕФЕКТИВНІ МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ
Array
Ключові слова:
інновація, бізнес, маркетинговий інструмент, мобільний трафік, стратегія, чат-бот, Інтернет-маркетинг.Анотація
Робота присвячена узагальненню та обґрунтуванню сутності сучасних інноваційних інструментів маркетингу для розвитку бізнесу. Приведено аналіз останніх досліджень оцінки впливу мобільних пристроїв на світову економіку. Розкрито сутність чат-ботів як одного з дієвих інноваційних інструментів. Виділено основні переваги та недоліки використання чат-ботів у бізнесі. Проведено статистичний аналіз застосування чат-ботів. Запропоновано рекомендації щодо формування ефективної маркетингової стратегії сучасного підприємства.
Посилання
2. Turchin, L., Ostroverkhov, V. (2019). Modern trends in Internet marketing. Regional aspects of development of productive forces of Ukraine, 24, 75–85. [in Ukrainian]
3. Kotsofane, O. All about chatbots: types and examples of what business is suitable, a list of designers to create. URL: https://web-promo.ua/blog/vse-o-chat-botah-tipy-i-primery-kakomu-biznesu-podojdet-spisok-konstruktorov-dlya-sozdaniya [in Russian]
4. The President, the Prime Minister, the Ministry of Education and Science presented the mobile application "Action". (2019). URL: https://www.kmu.gov.ua/news/prezident-premyer-ministr-mincifra-prezentuvali-mobilnij-zastosunok-diya [in Ukrainian]
5. Rybalko, M. The state in the smartphone: what is it and what are the benefits for business and citizens? URL: https://intelserv.net.ua/news/material/id/623 [in Ukrainian]
6. Rogerson, K. Top 4 Steps to Integrate Chatbots into Customer Service. URL: https://www.comm100.com/blog/integrate-chatbots-into-customer-service/
7. Chatbot Conversations to deliver $ 8 billion in Cost savings by 2022. URL: https://www.juniperresearch.com/resources/analystxpress/july-2017/chatbot-conversations-to-deliver-8bn-cost-saving
8. Research of the top 50 chatbot platforms and virtual assistants in 2019. URL: https://habr.com/ru/company/mipt/blog/467183/ [in Russian]
9. 27 Incredible Chatbot Statistics (2021). URL: https://www.netomi.com/chatbot-statistics
10. Customer Contact Week Digital: Disrupting the Live Chat Experience 04/23/2019. URL: https://www.comm100.com/blog/ccw-disrupting-the-chat-experience.html
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).