РЕСТОРАННИЙ МАРКЕТПЛЕЙС: ІННОВАЦІЙНА ПЛАТФОРМА ДЛЯ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.33042/2522-1809-2022-7-174-23-28Ключові слова:
ресторанний маркетплейс, HoReCa, ресторанний бізнес, e-commerce, класифайд, малий та середній бізнес, інноваційна платформаАнотація
Стаття присвячена розробці концептуальної моделі маркетплейсу у сфері ресторанного бізнесу. Визначено актуальні проблеми постачання та збуту сировини і продукції. Розглянуто існуючі бізнес-моделі електронної комерції, проаналізовано юридичні та технічні особливості функціонування таких платформ. Розроблено структуру та фундаментальні принципи роботи маркетплейсу, запропоновано впровадження інноваційних рішень орієнтованих на існуючі запити і виклики ринку.
Посилання
Prosovych O., Botsman Y. Marketplace as an effective digital marketing tool. Bulletin of the National University "Lviv Polytechnic". Series: Problems of economics and management. – 2018. – No. 897. – P. 32–38. [in Ukrainian]
Dovbenko D., Grebeshkova O. Effectiveness and risks of functioning of e-commerce platforms in Ukraine. Efficient economy. 2020. No. 2. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2020.2.153 [in Ukrainian]
Grabar M., Kashka M. Booking Holdings is a leading marketplace in the international online travel market. Problems of the systemic approach in economics. Issue 1(75). – 2020. P.13-18 [in Ukrainian]
Vynogradova O., Yevtushenko N., Kryuchok I. Electronic commerce in the era of digitalization. Black Sea Economic Studies. 2020. Issue 53. P. 55–61. URL: http://bses.in.ua/journals/2020/53_2020/10.pdf [in Ukrainian]
Zadvirnyi Ya., Orlovska A. Using the opportunities of electronic commerce in the process of conducting business. The formation of a market economy in Ukraine: a collection of scientific papers. Vol. 18. Lviv: Intereco, 2008. P. 70–75. [in Ukrainian]
Strelets S., Orlyk O. Electronic commerce: principles, types and prospects of development in Ukraine. Informatics and information technologies: student. of science conference, April 20, 2015: mat. conf. Odesa: ONEUyu, P. 92-95. [in Ukrainian]
Maievska A. Elektronna komertsiia i pravo: navchalno-metodychnyi posibnyk. Kharkiv, 2010. 256 p. [in Ukrainian]
Tardaskina T., Strelchuk Ye., Tereshko Yu. Elektronna komertsiia: navchalnyi posibnyk. Odesa: ONAZ im. O.S. Popova, 2011. 244 p. [in Ukrainian]
Hu, M.Y. (1997), "Conceptualizing the global marketplace: marketing strategy implications", Marketing Intelligence & Planning, Vol. 15 No. 3, pp. 117-123. DOI: https://doi.org/10.1108/02634509710165911
Kawa A., Wałęsiak M., 2019. Marketplace as a key actor in e-commerce value networks. LogForum 15 (4), 521-529, DOI: http://doi.org/10.17270/J.LOG.2019.351
Gomeseria, R. V. Marketplace Based eCommerce Application. Journal for CEP & Professional Practice. 19 April 2019. DOI: http://doi.org/10.17605/OSF.IO/TMZYP
Estimates of global e-commerce 2019 and preliminary assessment of COVID-19 impact on online retail 2020. UNCTAD Technical Notes on ICT for Development. Issue 18. URL: https://unctad.org/system/files/official-document/tn_unctad_ict4d18_en.pdf
The e-commerce market in Ukraine has reached $4 billion. URL: https://soulpartners.com.ua/news/tpost/x2dve03v71-rinok-elektronno-komerts-v-ukran-dosyagn [in Ukrainian]
How legal challenges are changing the e-commerce market in Ukraine. URL: https://www.ey.com/uk_ua/law/how-legal-issues-are-affecting-ukrainian-e-commerce-market [in Ukrainian]
Pro zakhyst personalnykh danykh (Zakon Ukrainy). № 2297-VI. (2010) URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2297-17#Text [in Ukrainian]
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).