ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ РЕПУТАЦІЄЮ В РЕСТОРАННОМУ ГОСПОДАРСТВІ
DOI:
https://doi.org/10.33042/2522-1809-2023-7-181-12-16Ключові слова:
ресторанне господарство, репутація, імідж, управління репутацієюАнотація
Стаття присвячена теоретичним аспектам управління репутацією в закладах ресторанного господарства в сучасних конкурентних умовах. Детально досліджено основні компоненти збереження репутації підприємства в процесі його функціонування. Визначено структуру репутації та необхідність управління нею в ресторанному господарстві. Наведено алгоритм розробки плану дій щодо ефективного управління репутацією, подані практичні рекомендації щодо її удосконалення.
Посилання
Davydova, О. Yu. (2017). Key factors of risk management at restaurant enterprises. Scientific Bulletin of Kherson State University. Series ‘Economic Sciences’, 1(25), 128–132. Retrieved from http://www.ej.kherson.ua/journal/economic_25/1/29.pdf [in Ukrainian]
Dzysiuk, Yu. V. (2019). Factors determining the competitiveness of a restaurant business establishment. Proceedings of the All-Ukrainian Scientific and Practical Conference ‘Strategic Prospects of the Tourism and Hotel and Restaurant Industry in Ukraine: Theory, Practice and Development Innovations’ (pp. 329–331). Vizavi. Retrieved from https://tourlib.net/statti_ukr/dzysjuk.htm [in Ukrainian]
Yoon, E., Guffey, H. J., & Kijewski, V. (1993). The effects of information and company reputation on intentions to buy a business service. Journal of Business Research, 27(3), 215–228. DOI: 10.1016/0148-2963(93)90027-M
Davydenko, I. V., Halasiuk, S. S., & Nezdoiminov, S. H. et al. (Eds.). (2019). Proceedings of the All-Ukrainian Scientific and Practical Conference of Students, Postgraduates and Scientists ‘Tourist, hotel and restaurant business: world experience and development prospects for Ukraine’. ОNЕU. Retrieved from http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9241 [in Ukrainian]
Verkhovna Rada of Ukraine. (2023, July 29). On banks and banking activities: Law of Ukraine of December 7, 2000, No. 2121-III. Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2121-14#Text [in Ukrainian]
Bergen, М., Dutta, S., & Walker, О. C. (1992). Agency Relationships in Marketing: A Review of the Implications and Applications of Agency and Related Theories. Journal of Marketing, 56(3), 1–24. DOI: 10.1177/002224299205600301
Brоmley, D. B. (1993). Reputation, image, and impression management. Wiley.
Weiss, A. M., Аnderson, E., & Маclnnis, D. J. (1999). Reputation Management as a Motivation for Sales Structure Decisions. Journal of Marketing, 63(4), 74–89. DOI: 10.1177/002224299906300407
Оstapenkо, А. S., & Holovchenko, T. M. (2013). Business reputation: essence, components and its impact on the financial development of a company. Bulletin of the National Technical University “KhPI”. Series: Actual problems of management and financial and economic activity of the enterprise, 50(1023), 145–152. Retrieved from https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7676 [in Ukrainian]
Van Rіеl, C. B. M., & Fоmbrun, C. J. (2007). Essentials of Corporate Communication. Implementing Practices for Effective Reputation Management (1st ed.). Routledge. DOI: 10.4324/9780203390931
Griffіn, A. (2014). Crisis, Issues and Reputation Management (1st ed.). Kogan Page Limited.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).