КУЛІНАРНА ЕТНОЛОГІЯ ПОДІЛЛЯ: ОСОБЛИВОСТІ І РЕЦЕПТУРНІ СКЛАДОВІ НАПОВНЕННЯ

Автор(и)

  • С.Е. Баженова Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
  • А.Ю. Хоптяр Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

DOI:

https://doi.org/10.33042/2522-1809-2023-7-181-17-23

Ключові слова:

Поділля, українська кухня, кулінарна етнологія, кулінарна спадщина, народні рецепти, технологія приготування страви

Анотація

Стаття присвячена детальному вивченню і систематизації кулінарної спадщини Поділля. Зосереджена увага на рецептурних особливостях страв, які відзначаються унікальністю та автентичністю для цього культурно-історичного регіону України. У статті представлені не лише традиційні рецепти, але й контекст їх виникнення, етнографічний та культурний аспекти, що відображають глибокі коріння та еволюцію подільської кулінарної традиції.

Біографії авторів

С.Е. Баженова, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

доктор історичних наук, професор, завідувач кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

А.Ю. Хоптяр, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

кандидат історичних наук, старший викладач кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Посилання

Davydova, О. Yu. (2017). Key factors of risk management at restaurant enterprises. Scientific Bulletin of Kherson State University. Series ‘Economic Sciences’, 1(25), 128–132. Retrieved from http://www.ej.kherson.ua/journal/economic_25/1/29.pdf [in Ukrainian]

Dzysiuk, Yu. V. (2019). Factors determining the competitiveness of a restaurant business establishment. Proceedings of the All-Ukrainian Scientific and Practical Conference ‘Strategic Prospects of the Tourism and Hotel and Restaurant Industry in Ukraine: Theory, Practice and Development Innovations’ (pp. 329–331). Vizavi. Retrieved from https://tourlib.net/statti_ukr/dzysjuk.htm [in Ukrainian]

Yoon, E., Guffey, H. J., & Kijewski, V. (1993). The effects of information and company reputation on intentions to buy a business service. Journal of Business Research, 27(3), 215–228. DOI: 10.1016/0148-2963(93)90027-M

Davydenko, I. V., Halasiuk, S. S., & Nezdoiminov, S. H. et al. (Eds.). (2019). Proceedings of the All-Ukrainian Scientific and Practical Conference of Students, Postgraduates and Scientists ‘Tourist, hotel and restaurant business: world experience and development prospects for Ukraine’. ОNЕU. Retrieved from http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9241 [in Ukrainian]

Verkhovna Rada of Ukraine. (2023, July 29). On banks and banking activities: Law of Ukraine of December 7, 2000, No. 2121-III. Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2121-14#Text [in Ukrainian]

Bergen, М., Dutta, S., & Walker, О. C. (1992). Agency Relationships in Marketing: A Review of the Implications and Applications of Agency and Related Theories. Journal of Marketing, 56(3), 1–24. DOI: 10.1177/002224299205600301

Brоmley, D. B. (1993). Reputation, image, and impression management. Wiley.

Weiss, A. M., Аnderson, E., & Маclnnis, D. J. (1999). Reputation Management as a Motivation for Sales Structure Decisions. Journal of Marketing, 63(4), 74–89. DOI: 10.1177/002224299906300407

Оstapenkо, А. S., & Holovchenko, T. M. (2013). Business reputation: essence, components and its impact on the financial development of a company. Bulletin of the National Technical University “KhPI”. Series: Actual problems of management and financial and economic activity of the enterprise, 50(1023), 145–152. Retrieved from https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7676 [in Ukrainian]

Van Rіеl, C. B. M., & Fоmbrun, C. J. (2007). Essentials of Corporate Communication. Implementing Practices for Effective Reputation Management (1st ed.). Routledge. DOI: 10.4324/9780203390931

Griffіn, A. (2014). Crisis, Issues and Reputation Management (1st ed.). Kogan Page Limited.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-04

Як цитувати

Баженова, С., & Хоптяр, А. (2023). КУЛІНАРНА ЕТНОЛОГІЯ ПОДІЛЛЯ: ОСОБЛИВОСТІ І РЕЦЕПТУРНІ СКЛАДОВІ НАПОВНЕННЯ. Комунальне господарство міст, 7(181), 17–23. https://doi.org/10.33042/2522-1809-2023-7-181-17-23