ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМ БЕЗПЕКИ ПІШОХОДІВ У МІСЬКІЙ ІНФРАСТРУКТУРІ ХАРКОВА
DOI:
https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-4-185-267-274Ключові слова:
безпека пішоходів, системи безпеки пішоходів, острівці безпеки, болард, рефюджАнотація
У статті розглянуто проблеми безпеки пішоходів у Харкові та впровадження сучасних систем захисту на прикладі системи RS PSS. Запропоновано нові рішення для підвищення безпеки на дорогах з інтенсивним рухом, а також проаналізовано сучасні підходи до облаштування пішохідних зон.
Посилання
D.S. Zakharov, S.M. Hrybenyuk. Analysis of modern approaches and world experience in the use of pedestrian safety systems. No. 6 (018) (2023): Ukrainian Journal of Civil Engineering and Architecture pp. 62-68 https://doi.org/10.30838/J.BPSACEA.2312.261223.62.1007
O.O. Kalmykov, D.S. Zakharov, S.M. Hrybenyuk, D. Alataiev. Pedestrian safety system RS PSS. No. 202 (2022): Collection of scientific works of the Ukrainian state university of railway transport pp 117-131. https://doi.org/10.18664/1994-7852.202.2022.273667
Reese L, Qiu T, Linzell D, O’Hare E, Rado Z. Field Tests and Numerical Modeling of Vehicle Impacts on a Boulder Embedded in Compacted Fill. International Journal of Protective Structures. 2014;5(4):435-451.
Zhou Y, Reese L, Qiu T, Rado Z. Field test and numerical modeling of vehicle impact on a boulder with impact-induced fractures. International Journal of Protective Structures. 2016;7(1):3-17. doi:10.1177/2041419615622725
O’Hare, E., Linzell, D., Brennan, S., & Rado, Z. (2012). Development of shallow foundation streetscape vehicular anti-ram (SVAR) systems through modeling and testing. Proc 83rd Shock and Vibr.
Ibrahim Yumrutas H., Yurdabal Apak M. CRASHWORTHINESS OF THE BOLLARD SYSTEM BY EXPERIMENTALLY VALIDATED VIRTUAL TEST. Engineering Failure Analysis. 2023. С. 107167. URL: https://doi.org/10.1016/j.engfailanal.2023.107167
A novel modular shallow mounted bollard system design and finite element performance analysis in ensuring urban roadside safety / M. Y. Apak та ін. Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part D: Journal of Automobile Engineering. 2022. С. 095440702211255. URL: https://doi.org/10.1177/09544070221125534
Finite element simulation and failure analysis of fixed bollard system according to the PAS 68:2013 standard / M. Y. Apak та ін. Engineering Failure Analysis. 2022. Т. 135. С. 106151. URL: https://doi.org/10.1016/j.engfailanal.2022.106151
Yumrutaş H. İ., Othman Ali Z. Experimental performance evaluation of an innovative hybrid barrier system filled with waste materials. Construction and Building Materials. 2022. Т. 316. С. 125231. URL: https://doi.org/10.1016/j.conbuildmat.2021.125231
B.J.M. Shapiro, I.C. Consultants, Vehicle Impact Bollards No Longer Required for Cylinder Storage and Exchange Cabinets (n.d.).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).