АНАЛІЗ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ РЕГІОНАЛЬНИХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕМ НА ЗАСАДАХ МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • О.І. Угоднікова Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

DOI:

https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-7-188-2-6

Ключові слова:

регіональний маркетинг, публічний маркетинг, регіон, регіональний розвиток, соціально-економічні системи, маркетинг, регіональна економіка

Анотація

У статті розглянуто ключові тенденції розвитку регіональних соціально-економічних систем на основі маркетингових підходів. Проаналізовано сучасні виклики, що впливають на ефективність регіонального розвитку, та визначено роль маркетингових інструментів у підвищенні конкурентоспроможності регіонів. Запропоновано методичні підходи до стратегічного управління соціально-економічними процесами з урахуванням маркетингових принципів. Отримані результати можуть бути використані для розробки регіональних програм розвитку та підвищення інвестиційної привабливості територій.

Біографія автора

О.І. Угоднікова, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

кандидат економічних наук., доцент кафедри туризму та готельного господарства

Посилання

Hehedosh K.V. Transkordonnyi marketynh: teoretychni, metodychni ta prykladni osnovy [Cross-border marketing: theoretical, methodological and applied foundations] : Monohrafiia. - Kyiv : Vydavnychyi dim «Kondor» / "Condor" Publishing House, 2022. 192 s. URL: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9040 [in Ukrainian]

Perreault, W. D., McCarthy, E. J. Essentials of marketing: A global managerial approach : 10th ed. Boston : McGraw-Hill, 2006. 848 P [in English]

Kotler P., Keller K. Marketing Management : 15th ed. With Indian Case Study. Global Edition, 2016. 1535 P [in English]

Sushchenko, O., Kasenkova, K. Territory Branding As A Tool Of A Tourist-Recreational Complex. Economic Innovations, Vol. 21, Iss. 2, 2019. Pp. 139–149 [in English]

Halpern, N. (2010) Marketing Innovation: Sources, Capabilities and Consequences atAirports inEurope’sPeripheral areas. Journal ofAir Transport Management, Vol.16, Issue. 2, Р. 52–58 [in English]

Busch P.S. and Houston M.J. Marketing Strategic Foundations. Homewood, IL: Richard D. Irwin, 2005. P. 22 [in English]

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-17

Як цитувати

Угоднікова, О. (2024). АНАЛІЗ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ РЕГІОНАЛЬНИХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕМ НА ЗАСАДАХ МАРКЕТИНГУ. Комунальне господарство міст, 7(188), 2–6. https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-7-188-2-6