АНАЛІЗ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ РЕГІОНАЛЬНИХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕМ НА ЗАСАДАХ МАРКЕТИНГУ
DOI:
https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-7-188-2-6Ключові слова:
регіональний маркетинг, публічний маркетинг, регіон, регіональний розвиток, соціально-економічні системи, маркетинг, регіональна економікаАнотація
У статті розглянуто ключові тенденції розвитку регіональних соціально-економічних систем на основі маркетингових підходів. Проаналізовано сучасні виклики, що впливають на ефективність регіонального розвитку, та визначено роль маркетингових інструментів у підвищенні конкурентоспроможності регіонів. Запропоновано методичні підходи до стратегічного управління соціально-економічними процесами з урахуванням маркетингових принципів. Отримані результати можуть бути використані для розробки регіональних програм розвитку та підвищення інвестиційної привабливості територій.
Посилання
Hehedosh K.V. Transkordonnyi marketynh: teoretychni, metodychni ta prykladni osnovy [Cross-border marketing: theoretical, methodological and applied foundations] : Monohrafiia. - Kyiv : Vydavnychyi dim «Kondor» / "Condor" Publishing House, 2022. 192 s. URL: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9040 [in Ukrainian]
Perreault, W. D., McCarthy, E. J. Essentials of marketing: A global managerial approach : 10th ed. Boston : McGraw-Hill, 2006. 848 P [in English]
Kotler P., Keller K. Marketing Management : 15th ed. With Indian Case Study. Global Edition, 2016. 1535 P [in English]
Sushchenko, O., Kasenkova, K. Territory Branding As A Tool Of A Tourist-Recreational Complex. Economic Innovations, Vol. 21, Iss. 2, 2019. Pp. 139–149 [in English]
Halpern, N. (2010) Marketing Innovation: Sources, Capabilities and Consequences atAirports inEurope’sPeripheral areas. Journal ofAir Transport Management, Vol.16, Issue. 2, Р. 52–58 [in English]
Busch P.S. and Houston M.J. Marketing Strategic Foundations. Homewood, IL: Richard D. Irwin, 2005. P. 22 [in English]
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).