СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТУРІНДУСТРІЇ
DOI:
https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-7-188-22-27Ключові слова:
маркетинг, управління маркетингом, система управління маркетингом, туристичні підприємстваАнотація
Стаття присвячена обґрунтуванню науково-практичних підходів щодо розробки, впровадження та застосування системи управління маркетингом на підприємствах туристичної індустрії. Визначено сутність, цілі та завдання маркетингового управління туристичними підприємствами, окреслено особливості функціонування системи маркетингу на підприємстві та сформовано модель управління маркетинговою діяльністю туристичних підприємств.
Посилання
Marketing Management (2004): textbook / Edited by L. V. Balabanova. Кyiv : Znannya, 354 p.
Marketing Management (2001): scientific publication / Edited by L. V. Balabanova. Dоnеzk: DоnDYЕТ, 594 с.
Stjepan Bosnjak (2003). Digital Marketing. Top 15 Tourism Marketing Strategies for 2024. Nov 29. URL: https://play-media.org/tourism-marketing-strategies/ (last accessed: 17.02.2024).
Yevtushenko, O.V. (2014) Application of the marketing mix in the field of tourism. Bulletin of V. N. Karazin Kharkiv National University. № 1144, Т. 1. V. 3. P.166-170.
Kenton, W. Marketing Mix: The 4 Ps of Marketing and How to Use Them. Investopedia. URL: https://www.investopedia.com/terms/m/marketing-mix.asp (last accessed: 19.02.2024).
Mironovm, Yu. B., Sviddruk, I. I. (2023) Theoretical and practical aspects of the development of creative tourism. Entrepreneurship and trade. № 36. P. 19–24.
Mironov, Yu. B., Sviddruk, I. I., and Topornytska, M. Ya.(2020) Strategic marketing planning in tourism. Scientific Bulletin of UNFU. Т. 30, № 1. P. 94–98.
Stryy, L. O. (2000) Marketing management of the XXI century: monograph. Оdеsа: Аstrоprynt, 304 p.
Tsygankova, T. M. (2001) Management of international marketing : textbook. Кyiv : КNЕY, 132 p.
Shulgina, L. M. (2005) Marketing of tourism business enterprises: monograph. Кyiv : Кyiv. nats. torg.-еkоn. yn-t, 597 p.
Shulgina, L. M., Tkeshelashvili, M. L. (2011) Marketing management of tourism enterprises : monograph; Nаts. tеkhn. yn-t of Ukraine «КPІ», Кyiv. nats. torg.-еkоn. yn-t, Yevropеyskyy yn-t. Кyiv-Теrnopil : Аstоn, 296 p.
Yurchenko, N. I. (2018) Conceptual Principles of Tourism Marketing for the Formation of an Effective Strategy for Industry Development. Scientific Bulletin of Uzhhorod National University. V.19 (P. 3). P.150-153.
Marketing aspects of travel services. URL: https://tourlib.net/books_ukr/pucentejlo45.htm (last accessed: 16.02.2024).
The essence of marketing in tourism. URL: https://tourlib.net/books_ukr/mark_tur01.htm (last accessed: 16.02.2024).
TurPravda. Reviews of tourists about hotels. Rating of hotels in the world – TurPravda. URL: https://www.turpravda.ua/agency/Відпочинок-на-всі-100-1976/ (last accessed: 02.03.2024).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).