СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТУРІНДУСТРІЇ

Автор(и)

  • І.В. Сегеда Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

DOI:

https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-7-188-22-27

Ключові слова:

маркетинг, управління маркетингом, система управління маркетингом, туристичні підприємства

Анотація

Стаття присвячена обґрунтуванню науково-практичних підходів щодо розробки, впровадження та застосування системи управління маркетингом на підприємствах туристичної індустрії. Визначено сутність, цілі та завдання маркетингового управління туристичними підприємствами, окреслено особливості функціонування системи маркетингу на підприємстві та сформовано модель управління маркетинговою діяльністю туристичних підприємств.

Біографія автора

І.В. Сегеда, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри туризму і готельного господарства

Посилання

Marketing Management (2004): textbook / Edited by L. V. Balabanova. Кyiv : Znannya, 354 p.

Marketing Management (2001): scientific publication / Edited by L. V. Balabanova. Dоnеzk: DоnDYЕТ, 594 с.

Stjepan Bosnjak (2003). Digital Marketing. Top 15 Tourism Marketing Strategies for 2024. Nov 29. URL: https://play-media.org/tourism-marketing-strategies/ (last accessed: 17.02.2024).

Yevtushenko, O.V. (2014) Application of the marketing mix in the field of tourism. Bulletin of V. N. Karazin Kharkiv National University. № 1144, Т. 1. V. 3. P.166-170.

Kenton, W. Marketing Mix: The 4 Ps of Marketing and How to Use Them. Investopedia. URL: https://www.investopedia.com/terms/m/marketing-mix.asp (last accessed: 19.02.2024).

Mironovm, Yu. B., Sviddruk, I. I. (2023) Theoretical and practical aspects of the development of creative tourism. Entrepreneurship and trade. № 36. P. 19–24.

Mironov, Yu. B., Sviddruk, I. I., and Topornytska, M. Ya.(2020) Strategic marketing planning in tourism. Scientific Bulletin of UNFU. Т. 30, № 1. P. 94–98.

Stryy, L. O. (2000) Marketing management of the XXI century: monograph. Оdеsа: Аstrоprynt, 304 p.

Tsygankova, T. M. (2001) Management of international marketing : textbook. Кyiv : КNЕY, 132 p.

Shulgina, L. M. (2005) Marketing of tourism business enterprises: monograph. Кyiv : Кyiv. nats. torg.-еkоn. yn-t, 597 p.

Shulgina, L. M., Tkeshelashvili, M. L. (2011) Marketing management of tourism enterprises : monograph; Nаts. tеkhn. yn-t of Ukraine «КPІ», Кyiv. nats. torg.-еkоn. yn-t, Yevropеyskyy yn-t. Кyiv-Теrnopil : Аstоn, 296 p.

Yurchenko, N. I. (2018) Conceptual Principles of Tourism Marketing for the Formation of an Effective Strategy for Industry Development. Scientific Bulletin of Uzhhorod National University. V.19 (P. 3). P.150-153.

Marketing aspects of travel services. URL: https://tourlib.net/books_ukr/pucentejlo45.htm (last accessed: 16.02.2024).

The essence of marketing in tourism. URL: https://tourlib.net/books_ukr/mark_tur01.htm (last accessed: 16.02.2024).

TurPravda. Reviews of tourists about hotels. Rating of hotels in the world – TurPravda. URL: https://www.turpravda.ua/agency/Відпочинок-на-всі-100-1976/ (last accessed: 02.03.2024).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-17

Як цитувати

Сегеда, І. (2024). СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТУРІНДУСТРІЇ. Комунальне господарство міст, 7(188), 22–27. https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-7-188-22-27