ПРОГРАМНІ ПРОДУКТИ В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ
Анотація
У статті визначено роль інформаційних технологій в туризм в цілому. Також визначено місце інформаційних технологій в діяльності туристичних підприємств, їх вплив на внутрішній клімат, та організацію і проведення туристичного продукту. Охарактеризовано види туристичних ресурсів вІнтернеті та їх вплив на діяльність підприємств.
Ключові слова: інформаційні технології, туристичні підприємства, внутрішній клімат, туристичні ресурси, інтерент-ресурси.
##submission.downloads##
Опубліковано
2016-04-14
Як цитувати
Наумік-Гладка, К. Г., & Щука, А. Л. (2016). ПРОГРАМНІ ПРОДУКТИ В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ. Комунальне господарство міст, (125), 59–62. вилучено із https://khg.kname.edu.ua/index.php/khg/article/view/4738
Номер
Розділ
статьи
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).