ПРОГРАМНІ ПРОДУКТИ В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ

Автор(и)

  • К. Г. Наумік-Гладка
  • А. Л. Щука

Анотація

У статті визначено роль інформаційних технологій в туризм в цілому. Також визначено місце інформаційних технологій в діяльності туристичних підприємств, їх вплив на внутрішній клімат, та організацію і проведення туристичного продукту. Охарактеризовано види туристичних ресурсів в
Інтернеті та їх вплив на діяльність підприємств.
Ключові слова: інформаційні технології, туристичні підприємства, внутрішній клімат, туристичні ресурси, інтерент-ресурси.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-04-14

Як цитувати

Наумік-Гладка, К. Г., & Щука, А. Л. (2016). ПРОГРАМНІ ПРОДУКТИ В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ. Комунальне господарство міст, (125), 59–62. вилучено із https://khg.kname.edu.ua/index.php/khg/article/view/4738