ФОРМУВАННЯ ОСНОВ УПРАВЛІННЯ СПОЖИВЧОЮ ЛОЯЛЬНІСТЮ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА

Автор(и)

  • А. Ю. Бережна
  • О. П. Колонтаєвський

Анотація

Мета статті полягає у створенні методики визначення якості комунальної послуг и для визначення ключових параметрів управління споживчою лояльністю на ринку комунальних послуг  Для підвищення рівня вдоволеності та лояльності населення комунальними послуг ами пропонується сформувати та запровадити концепцію управління взаємовідносинами із споживачами на основі CRM-філософії що підвищить ефективність роботи підприємства, якість комунальних послуг .
Ключові слова: комунальна послуга , якість, лояльність, прихильність, комунальні підприємства, задоволеність споживачів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-12

Як цитувати

Бережна, А. Ю., & Колонтаєвський, О. П. (2016). ФОРМУВАННЯ ОСНОВ УПРАВЛІННЯ СПОЖИВЧОЮ ЛОЯЛЬНІСТЮ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА. Комунальне господарство міст, (129), 39–45. вилучено із https://khg.kname.edu.ua/index.php/khg/article/view/4813