ГЕОІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОШУКУ ПЕРСПЕКТИВНИХ МІСЦЬ РОЗТАШУВАННЯ ПИВНОГО ВИРОБНИЦТВА
Array
Анотація
Проводиться аналіз та вибір підходів пошуку перспективних місць розташування нових об’єктів пивного виробництва. Результатом роботи є розроблена методика дослідження інвестиційно-привабливих територій на прикладі пошуку місця для забудови пивного виробництва. Отримана модель дає змогу проводити аналіз території по всім критеріям та екологічним стандартам для дослідження інвестиційної привабливості. Розробка методики дослідження ґрунтується на використанні основного програмного продукту ArcGIS 10.5 від компанії ESRI (США).
Ключові слова: пивне виробництво, геоінформаційні системи, перспективні місця розташування, інвестиційна привабливість.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).