ДИФЕРЕНЦІЙОВАНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО НОРМУВАННЯ РІВНЯ ЗАПОВНЕННЯ САЛОНУ АВТОБУСІВ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ МІСЬКИХ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ
Array
Ключові слова:
міський пасажирський транспорт, пасажирські перевезення, рівень заповнення салону транспортного засобу, коефіцієнт нерівномірності пасажиропотокуАнотація
У статті запропоновано диференційовані рекомендації щодо нормування рівня заповнення салону транспортних засобів при здійсненні міських пасажирських перевезень. Диференціацію проведено за коефіцієнтом нерівномірності пасажиропотоку по довжині маршруту у найбільш завантаженому напрямку.
Посилання
Spirin, I. V. (2004) Passenger transportation by public transit: a reference manual, 413.
Dolya, V. K. (2010) Passenger transportation, 504.
Bosnyak, M. G. (2009) Passenger automobile transportation, 272.
Kuzkin, O.F. (2010) Legislative aspects of an estimation of quality of services of the urban public transport. The Journal of Zhytomyr State Technological University, 2 (53), 79-85.
Gulev, N. U. (1993) The choice of a rational number of buses on the urban routes, taking into account the influence of the human factor: dis. ... cand. tech. sciences, 174.
Tirachini, A. et al. (2017) Estimation of crowding discomfort in public transport: Results from Santiago de Chile. Transportation Research Part A: Policy and Practice, 103, 311-326.
Litman, T. (2008) Valuing transit service quality improvements. Journal of Public transportation, 11(2), 43-63.
Li, Z., Hensher, D. A. (2013) Crowding in public transport: a review of objective and subjective measures. Journal of Public Transportation, 16, 2, 107 – 134.
Ceder, A. (2007) Public transit planning and operation: theory, modeling and practice. 0xford: Elsevier, 626.
Batarce, M, Muñoz, J. C., Ortúzar, J. D., Raveau, S. (2015) Valuing crowding in public transport systems using mixed stated/revealed preferences data: the case of Santiago. TRB 94th Annual Meeting Compendium of Papers, Washington DC, 1 – 13.
Batarce, M, Muñoz, J. C., Ortúzar, J. D. (2016) Valuing crowding in public transport: Implications for cost-benefit analysis. Transportation Research Part A: Policy and Practice, 91, 358-378.
Haywood, L., Koning, M., Monchambert, G. Crowding in public transport: Who cares and why? (2017) Transportation Research Part A: Policy and Practice, 100, 215-227.
Hörcher, D., Graham, J., Anderson, R. J. (2017) Crowding cost estimation with large scale smart card and vehicle location data. Transportation Research Part B: Methodological, 95, 105-125.
Tirachini, A., Hensher, D. A., Rose, J. M. (2013) Crowding in public transport systems: effects on users, operation and implications for the estimation of demand. Transportation research part A: policy and practice, 53, 36-52.
Gorbachev, P. F., Rossolov, A. V. (2012) Modeling demand for passenger route transport services in large cities: monograph, 152.
Dolya, V. K., Ponkratov, D. P. (2016) Objective function of vehicle’s capacity choice for public transit routs. Collection of scientific works of the Ukrainian State University of Railway Transport, 161, 44-52.
Ponkratov, D. P., Davidich, N. V. (2018) Rational areas of using different bus classes of capacity. Automobile transport, 43, 71-77.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).