РОЗРОБКА МОДЕЛІ НАДІЙНОСТІ, ЩО ВРАХОВУЄ ЗМІНИ СТАНУ КОНСТРУКТИВНИХ ВУЗЛІВ ЕЛЕКТРИЧНОЇ МАШИНИ
Array
Ключові слова:
електрична машина, модель надійності, діагностування, імовірність безвідмовної роботи, багатофакторний експеримент, діагностичний параметрАнотація
Проаналізовано умови експлуатації електричних машин тролейбусів та визначено головні напрямки підвищення їх експлуатаційної надійності. Встановлено характер зміни стану конструктивних вузлів електричної машини у процесі експлуатації. Розроблено математичну модель надійності, що враховує зміни стану конструктивних вузлів електричної машини.
Посилання
2. Shavkun, V., (2015). Investigation of the influence of operational factors on the loading parameters of power electrical equipment of trolleybuses. Scientific Periodical Publication «Omega science», 11, 64–67.
3. Dalekа, V., (2014). Technical Operation of Urban Electric Transport, 235.
4. Shavkun, V., (2010). On the issue of increasing the reliability of traction electric motors and resource conservation on the rolling stock of urban electric transport. Коmunalne gospodarstvo mist, 97, 272–278.
5. Castaldi, P., Tilli, A. Parameters estimation of indyction motor at standstill with magnetic flux monitoring. Accepted for the publication on IEEE Transaction on Contrоl System Technology: to appear.
6. Peresada, S., Montanari, M., Till, A., Bolotnikov, A., (2007). A speed-sensorless indirect field-oriented control for induction motor: theoreticfl result and experimental evaluation. Problemy avtomatyzovanogo elektroprivoda, 60–65.
7. Douglas, H., Pillay, P., Ziarani, A., (2003). Detection of broken rotor bars in induction motors using wavelet analysis. IEEE transactions on industrial electronics, 3, 452–460.
8. Jennifer, B., Marc, S. (2004). Real-time estimation of the parameters and fluxes of induction motors. IEEE Transactions on Industrial Applications, 3,746–759.
9. Lukianov, S., Karandaev, A., Sarvarov, A. and others. (2014). Development and implementation of intelektualni systems of diagnosing the technical condition elektrooborudovaniya. Bulletin of Magnitogorsk state technical University. G. I. Nosova, 1(45), 129–134.
10. Mehala, N., Ratna, D., (2007). Motor current signature analysis and its applications in induction motor fault diagnosis. International journal of systems applications, engineering & development, 1. 29–35.
11. Sinchuk, O., (2003). To the problem of construction of a complex, continuous system of diagnostics of traction electric vehicles of rolling stock. Bulletin of the East-Ukrainian National University named after. V. Dal., 9 (67), 25–28.
12. Shavkun, V., (2014). Diagnosis of traction electric vehicles of electric vehicles. East-European magazine of advanced technologies, 1/7 (67), 48–52.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).