МЕТОД І ДОСВІД РЕАЛІЗАЦІЇ КІЛЬКІСНОГО ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ДИСЕРТАЦІЙ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ НА ПРИКЛАДІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ ГЕОДЕЗІЯ ТА ЗЕМЛЕУСТРІЙ
Array
Ключові слова:
дисертація, доктор філософії, оцінка якості, інтегральний показник, спеціальність Геодезія та землеустрій.Анотація
Кількісна оцінка якості наукової діяльності займає значне місце при впровадженні в практику інноваційних розробок. У рамках дослідження авторами запропоновано метод експертного кількісного оцінювання якості властивостей дисертацій докторів філософії, у якому пропонується визначити властивості дисертаційної роботи, розробити шкалу оцінювання, виставити кількісні оцінки за кожною властивістю та розрахувати інтегральний показник, на підставі якого і буде зроблено висновок про якість дисертаційної роботи. Також розроблена узагальнена схема збору та інтеграції експертних оцінок у режимі реального часу із застосуванням мобільних технологій. Наведено приклад апробації запропонованого методу на прикладі оцінювання конкретної дисертації доктора філософії спеціальності «Геодезія та землеустрій».
Посилання
2. Meteshkin, KA. (2000) Theoretical foundations of building intelligent control systems for the educational process in the university: monograph. Kharkov, Ekograf. 278 p.
3. Resolution of the Cabinet of Ministries of Ukraine "The procedure for conducting the experiment with the degree of Doctor of Philosophy" dated March, 06, 2019, No. 167. [Electronic resource]. – Access mode: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/167-2019-%D0%BF#Text.
4. Meteshkin, K.A. (2004) Cybernetic pedagogy: theoretical foundations of educational management based on integrated intelligence: monograph. Kharkov, International Slavic University. 400 p.
5. Duboa, D., Prade, A. (1990) Theory of possibilities. Applications to knowledge representation in informatics. Radio and communication. 288 p.
6. Keeney, R.L., Raifa, H. (1981) Decision making under many criteria of preference and substitution. Radio and communication. 560 p.
7. Gregor, S., Benbasat, I. (1999) Explanations from Intelligent Systems: Theoretical Foundations and Implications for Practice. MIS Quarterly, 23, 4, 497-530. https://doi.org/10.2307/249487.
8. Villegas-Ch, W., Palacios-Pacheco, X., Luján-Mora, S. (2020) A Business Intelligence Framework for Analyzing Educational Data. Sustainability, 12, 5745; doi:10.3390/su12145745.
9. Apraxine, D.; Stylianou, E. Business (2017) Intelligence in a Higher Educational. In Proceedings of the 2017 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON), Athens, Greece, 25–28 April 2017; 1735–1746.
10. Villegas-Ch, W.; Palacios-Pacheco, X.; Buenaño-Fernandez, D.; Luján-Mora, S. (2019) Comprehensive learning system based on the analysis of data and the recommendation of activities in a distance education environment. Int. J. Eng. Educ., 35, 1316–1325.
11. Nobre, T.; Trigo, A.; Sanches, P. (2014) Business intelligence system for analysis of access to higher education: The case of the Polytechnic Institute of Coimbra. In Proceedings of the 2014 9th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI), Barcelona, Spain, 18–21 June 2014; 1–6.
12. Maia, A.; Portela, F.; Santos, M.F.(2018) Web Intelligence in Higher Education: A Study on the usage of Business Intelligence techniques in Education. In Proceedings of the 2018 6th International Conference on Future Internet of Things and Cloud Workshops (FiCloudW), Barcelona, Spain, 6–8 August 2018; 176–181.
13. Zade, L.A. (1976) The concept of a linguistic variable and its application to making approximate decisions. Mir, 168 p.
14. Meteshkin, K.A., Sokolov, A.Yu,. Morozova O.I. (2014) Cybernetic pedagogy. IT technologies in education and training in universities. Theory and practice: monograph. Kh.arkov, NUUEK, 243 p.
15. Site of the Department of Land Administration and Geoinformation Systems. [Electronic resource]. – Access mode: http://kaf-gis.kh.ua/home.
16. Kozeletsky, Yu. (1979) Psychological theory of decision making. Progress, 503 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).