КОНСТРУКТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ ВУЗЛІВ ПРИМИКАННЯ ТРАМВАЙНИХ РЕЙОК ДО ДОРОЖНЬОГО ПОКРИТТЯ
Array
Ключові слова:
трамвайні плити, трамвайний переїзд, примикання дорожнього покриття до рейок.Анотація
У статті розглядається особливості примикання дорожнього покриття до рейок на суміщеному трамвайному полотні, різновиди існуючих рішень по застосуванню в якості дорожнього покриття залізобетонних плит. Розглядається конструктивне рішення запропоноване компанією RS ENGINEERING по використанню залізобетонних плит на безбаластній технології.
Посилання
2. Boikova, T., Solovyov, D., Solovyova, V. (2017). Concrete for road pavements. Procedia Engineering, 189, 800–804. DOI: https://doi.org/10.1016/j.proeng.2017.05.124
3. Tolmachov, S.M., Ridkozubov, O.O., Zakharov, D.S. (2015). The problem of increasing the tensile strength of road concrete. Modern technologies and methods of calculations in construction, 4, 219–225. [in Ukrainian]
4. Dąbrowski, A., Stencel, G. (2016). The types of surfaces on level crossings and placing on the market. Zeszyty Naukowo-Techniczne Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji w Krakowie. Seria: Materiały Konferencyjne, 2(109), 47–68. URL: http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.baztech-9f506942-1caf-4dfc-bf68-8dcf8d581cb5 [in Polish]
5. Kwiatkowska, E. (2017) Quality and vibration isolation of Level crossing. Transportation Overview, 72(10), 12–14. URL: http://www.transportation.overview.pwr.edu.pl/UPLOAD/BAZA-ARTYKULOW/PL/2017/10/A_PL_17_10_03.pdf [in Polish]
6. Szewczyk, A., Radomski, R., & Grulkowski, S. (2003). Construction of slab pavements. Materiały XII Konferencja Naukowa Drogi Kolejowe´2003. Gdańsk-Sobieszewo, 15–17 Października 2003, 383–394. [in Polish]
7. The level crossing system for mainline railways and trams BETOcross (2020). URL: https://en.betocross.de (accessed 22.10.2021).
8. Kraskiewicz, C., Lipko, C., Pludowska, M., Oleksiewicz, W., Zbiciak, A. (2016). Static and dynamic characteristics of resilient mats for vibration isolation of railway tracks. Procedia Engineering, 153, 317–324. DOI: https://doi.org/10.1016/j.proeng.2016.08.122
9. Starokostyantynivsʹkyy Zavod Zalizobetonnykh Shpal (2021). URL: https://starzbs.at.ua/ (accessed 22.10.2021). [in Ukrainian]
10. TU U 23.6-41049388-001:2017 – Support elements for reinforced concrete prefabricated monolithic base of the tram track. [in Ukrainian]
11. TU U 42.1-41049388-002:2017 – RS system ballastless tram track. [in Ukrainian]
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).