КОНСТРУКТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ ВУЗЛІВ ПРИМИКАННЯ ТРАМВАЙНИХ РЕЙОК ДО ДОРОЖНЬОГО ПОКРИТТЯ

Array

Автор(и)

  • О.О. Калмиков Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
  • С.М. Грибенюк Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

Ключові слова:

трамвайні плити, трамвайний переїзд, примикання дорожнього покриття до рейок.

Анотація

У статті розглядається особливості примикання дорожнього покриття до рейок на суміщеному трамвайному полотні, різновиди існуючих рішень по застосуванню в якості дорожнього покриття залізобетонних плит. Розглядається конструктивне рішення запропоноване компанією RS ENGINEERING по використанню залізобетонних плит на безбаластній технології.

Біографії авторів

О.О. Калмиков, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

кандидат технічних наук

С.М. Грибенюк, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

аспірант

Посилання

1. Grossberger, H., Mauler, C., Michelberger, F. (2017). Lifecycle Based User Value Analysis of Rail - Road Level Crossings: Probabilistic Approach Using Monte Carlo Simulation. Procedia Engineering, 178, 409–418. DOI: https://doi.org/10.1016/j.proeng.2017.01.079
2. Boikova, T., Solovyov, D., Solovyova, V. (2017). Concrete for road pavements. Procedia Engineering, 189, 800–804. DOI: https://doi.org/10.1016/j.proeng.2017.05.124
3. Tolmachov, S.M., Ridkozubov, O.O., Zakharov, D.S. (2015). The problem of increasing the tensile strength of road concrete. Modern technologies and methods of calculations in construction, 4, 219–225. [in Ukrainian]
4. Dąbrowski, A., Stencel, G. (2016). The types of surfaces on level crossings and placing on the market. Zeszyty Naukowo-Techniczne Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji w Krakowie. Seria: Materiały Konferencyjne, 2(109), 47–68. URL: http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.baztech-9f506942-1caf-4dfc-bf68-8dcf8d581cb5 [in Polish]
5. Kwiatkowska, E. (2017) Quality and vibration isolation of Level crossing. Transportation Overview, 72(10), 12–14. URL: http://www.transportation.overview.pwr.edu.pl/UPLOAD/BAZA-ARTYKULOW/PL/2017/10/A_PL_17_10_03.pdf [in Polish]
6. Szewczyk, A., Radomski, R., & Grulkowski, S. (2003). Construction of slab pavements. Materiały XII Konferencja Naukowa Drogi Kolejowe´2003. Gdańsk-Sobieszewo, 15–17 Października 2003, 383–394. [in Polish]
7. The level crossing system for mainline railways and trams BETOcross (2020). URL: https://en.betocross.de (accessed 22.10.2021).
8. Kraskiewicz, C., Lipko, C., Pludowska, M., Oleksiewicz, W., Zbiciak, A. (2016). Static and dynamic characteristics of resilient mats for vibration isolation of railway tracks. Procedia Engineering, 153, 317–324. DOI: https://doi.org/10.1016/j.proeng.2016.08.122
9. Starokostyantynivsʹkyy Zavod Zalizobetonnykh Shpal (2021). URL: https://starzbs.at.ua/ (accessed 22.10.2021). [in Ukrainian]
10. TU U 23.6-41049388-001:2017 – Support elements for reinforced concrete prefabricated monolithic base of the tram track. [in Ukrainian]
11. TU U 42.1-41049388-002:2017 – RS system ballastless tram track. [in Ukrainian]

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-30

Як цитувати

Калмиков, О., & Грибенюк, С. (2021). КОНСТРУКТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ ВУЗЛІВ ПРИМИКАННЯ ТРАМВАЙНИХ РЕЙОК ДО ДОРОЖНЬОГО ПОКРИТТЯ: Array. Комунальне господарство міст, 6(166), 94–98. вилучено із https://khg.kname.edu.ua/index.php/khg/article/view/5873