СТРАТЕГІЧНЕ МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ ТА АЛГОРИТМ СКЛАДАННЯ ПЛАНУ
DOI:
https://doi.org/10.33042/2522-1809-2022-5-172-22-25Ключові слова:
стратегія, стратегічне планування, план, управлінняАнотація
Стаття присвячена розгляду сутності маркетингової стратегії та тому, як вона пов'язана з компанією та стратегією бізнесу, розглянуто сучасний стан стратегічного маркетингового планування. У статті планування стратегії маркетингу сприймається як процес. Описуються раціональність, роль та масштаби стратегічного маркетингового планування, стадії планування, процеси прийняття рішень, а також пошуку та оцінки передбачуваних стратегій. У статті обґрунтовується логічна послідовність дій при складанні стратегічного маркетингового плану, що забезпечує його успіх на ринку в умовах невизначеності та динамічності факторів зовнішнього середовища.
Посилання
F. Kotler (2007) Basics of marketing Short course M. "Williams" Publishing House 656. [in Russian].
I. Ansoff (1999) New corporate strategy St. Petersburg: Peter Kom 416. [in Russian].
F. Kotler (2000) Marketing management St. Petersburg: Peter-Kom 896. [in Russian].
Chuchmarova, S.Yu. (2013), Innovative strategic planning process at enterprise, VisnikNatsіonalnogo unіversitetu "Lvivska polіtehnіka", Menaezhment tapіd priєmnitstvo v Ukraїnі: etapi stanovleggya i problemi rozvitku, vol. 767, pp. 243–248.
V.S. Kubareva (2013) Methodological aspects of defining the mission and goals of the enterprise Bulletin of the Khmelnytskyi National University 3(2), 224-227. [in Ukrainian]
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).