СТРАТЕГІЧНЕ МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ ТА АЛГОРИТМ СКЛАДАННЯ ПЛАНУ

Автор(и)

  • К.О. Великих Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

DOI:

https://doi.org/10.33042/2522-1809-2022-5-172-22-25

Ключові слова:

стратегія, стратегічне планування, план, управління

Анотація

Стаття  присвячена розгляду сутності маркетингової стратегії та тому, як вона пов'язана з компанією та стратегією бізнесу, розглянуто сучасний стан стратегічного маркетингового планування. У  статті планування стратегії маркетингу сприймається як процес. Описуються раціональність, роль та масштаби стратегічного маркетингового планування, стадії планування, процеси прийняття рішень, а також пошуку та оцінки передбачуваних стратегій. У статті обґрунтовується логічна послідовність дій при складанні стратегічного маркетингового плану, що забезпечує його успіх на ринку в умовах невизначеності та динамічності факторів зовнішнього середовища.

Біографія автора

К.О. Великих, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

кандидат економічних наук, доцент

Посилання

F. Kotler (2007) Basics of marketing Short course M. "Williams" Publishing House 656. [in Russian].

I. Ansoff (1999) New corporate strategy St. Petersburg: Peter Kom 416. [in Russian].

F. Kotler (2000) Marketing management St. Petersburg: Peter-Kom 896. [in Russian].

Chuchmarova, S.Yu. (2013), Innovative strategic planning process at enterprise, VisnikNatsіonalnogo unіversitetu "Lvivska polіtehnіka", Menaezhment tapіd priєmnitstvo v Ukraїnі: etapi stanovleggya i problemi rozvitku, vol. 767, pp. 243–248.

V.S. Kubareva (2013) Methodological aspects of defining the mission and goals of the enterprise Bulletin of the Khmelnytskyi National University 3(2), 224-227. [in Ukrainian]

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-17

Як цитувати

Великих, К. (2022). СТРАТЕГІЧНЕ МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ ТА АЛГОРИТМ СКЛАДАННЯ ПЛАНУ. Комунальне господарство міст, 5(172), 22–25. https://doi.org/10.33042/2522-1809-2022-5-172-22-25