ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ЧИННИКІВ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ НА ФОРМУВАННЯ КОНТИНГЕНТУ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Лю Чан Інститут електроніки та інженерії, Океанський університет
  • К.А. Мамонов Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
  • О.М. Канівець Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

DOI:

https://doi.org/10.33042/2522-1809-2023-1-175-94-98

Ключові слова:

освітні компоненти, PhD, освітні програми, геодезія та землеустрій, загальні й фахові компетентності

Анотація

Доведена актуальність дослідження впливу чинників регіонального розвитку на формування контингенту студентів. У результаті дослідження визначено, що індекс валового регіонального продукту на 68% обумовлює зміну кількості студентів закладів вищої освіти. У дослідженні запропоновано математичний інструментарій, який дозволяє сформувати кількісну основу прийняття управлінських рішень.

Біографії авторів

Лю Чан, Інститут електроніки та інженерії, Океанський університет

доктор філософії, доцент

К.А. Мамонов, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

доктор економічних наук, професор кафедри земельного адміністрування та геоінформаційних систем

О.М. Канівець, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

здобувач кафедри земельного адміністрування та геоінформаційних систем

Посилання

The official website of the State Statistics Service of Ukraine. Retrieved from: https://www.ukrstat.gov.ua/.

Danilyan O. G., Dzoban O. P. (2019) Educational and methodological manual for the discipline «Organization and methodology of scientific research», 40.

Lugovoi V. I., Talanova Zh. V. (2014) International standard classification of education: fields of education and training (post-garden analysis and application algorithm). Pedagogy and psychology, 3. 5–17.

Lugovy V. I., Slyusarenko O. M., Talanova Zh. V. (2014) National autonomy in higher education in the USA: experience for Ukraine. Higher education of Ukraine: Theoretical and scientific and methodological journal, 1. 217–225.

Rashkevich Yu. M. (2014) The Bologna process and the new paradigm of higher education: a monograph. 168.

Talanova Zh. V. (2010) Doctoral training in the world and Ukraine: monograph. 476.

Husak L. P., Gulivata I. O. (2016) Mathematical modeling as a means of implementing the professional focus of teaching mathematics in economic specialties of higher educational institutions. Scientific Bulletin of the Uzhgorod University, 1(38). 105–107.

Nichugovska L. I. (2008) Adaptive concept of mathematical education of university students and competitiveness of graduates: methodology, theory, practice: monograph. 153.

Rum'yantseva K. E. (2017) Interdisciplinary orientation of the course of higher mathematics in economic education. Physical and mathematical education: scientific journal, 1(11). 97–100.

Tkach Yu. M. (2011) Professional focus of teaching higher mathematics in the system of economic education. Didactics of mathematics: problems and research, 35. 93–97.

Fomkina O. G. (2008) Improvement of mathematics teaching methods in an economic university: ways, forms and means, perspectives: monograph. 122.

Stanzhytskyi O. M., Taran E. Yu., Gordynskyi L. D. (2006) Fundamentals of mathematical modeling: Training manual. 96.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-03

Як цитувати

Чан, Л., Мамонов, К., & Канівець, О. (2023). ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ЧИННИКІВ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ НА ФОРМУВАННЯ КОНТИНГЕНТУ СТУДЕНТІВ. Комунальне господарство міст, 1(175), 94–98. https://doi.org/10.33042/2522-1809-2023-1-175-94-98

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 > >>