ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ЧИННИКІВ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ НА ФОРМУВАННЯ КОНТИНГЕНТУ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.33042/2522-1809-2023-1-175-94-98Ключові слова:
освітні компоненти, PhD, освітні програми, геодезія та землеустрій, загальні й фахові компетентностіАнотація
Доведена актуальність дослідження впливу чинників регіонального розвитку на формування контингенту студентів. У результаті дослідження визначено, що індекс валового регіонального продукту на 68% обумовлює зміну кількості студентів закладів вищої освіти. У дослідженні запропоновано математичний інструментарій, який дозволяє сформувати кількісну основу прийняття управлінських рішень.
Посилання
The official website of the State Statistics Service of Ukraine. Retrieved from: https://www.ukrstat.gov.ua/.
Danilyan O. G., Dzoban O. P. (2019) Educational and methodological manual for the discipline «Organization and methodology of scientific research», 40.
Lugovoi V. I., Talanova Zh. V. (2014) International standard classification of education: fields of education and training (post-garden analysis and application algorithm). Pedagogy and psychology, 3. 5–17.
Lugovy V. I., Slyusarenko O. M., Talanova Zh. V. (2014) National autonomy in higher education in the USA: experience for Ukraine. Higher education of Ukraine: Theoretical and scientific and methodological journal, 1. 217–225.
Rashkevich Yu. M. (2014) The Bologna process and the new paradigm of higher education: a monograph. 168.
Talanova Zh. V. (2010) Doctoral training in the world and Ukraine: monograph. 476.
Husak L. P., Gulivata I. O. (2016) Mathematical modeling as a means of implementing the professional focus of teaching mathematics in economic specialties of higher educational institutions. Scientific Bulletin of the Uzhgorod University, 1(38). 105–107.
Nichugovska L. I. (2008) Adaptive concept of mathematical education of university students and competitiveness of graduates: methodology, theory, practice: monograph. 153.
Rum'yantseva K. E. (2017) Interdisciplinary orientation of the course of higher mathematics in economic education. Physical and mathematical education: scientific journal, 1(11). 97–100.
Tkach Yu. M. (2011) Professional focus of teaching higher mathematics in the system of economic education. Didactics of mathematics: problems and research, 35. 93–97.
Fomkina O. G. (2008) Improvement of mathematics teaching methods in an economic university: ways, forms and means, perspectives: monograph. 122.
Stanzhytskyi O. M., Taran E. Yu., Gordynskyi L. D. (2006) Fundamentals of mathematical modeling: Training manual. 96.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).