РОЗРОБКА МАТЕМАТИЧНИХ МОДЕЛЕЙ ДЛЯ ОЦІНКИ ЕЛАСТИЧНОСТІ ПАРАМЕТРІВ ПОПИТУ В РОЗДРІБНІЙ МЕРЕЖІ В УМОВАХ ЛОГІСТИКИ, КЕРОВАНОЇ СПОЖИВАЧЕМ

Автор(и)

  • А.С. Галкін Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
  • Ю.О. Давідіч Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
  • Г.О. Самчук Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

DOI:

https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-4-185-262-266

Ключові слова:

еластичність попиту, роздрібна мережа, логістика, математичне моделювання, параметри попиту, споживча поведінка

Анотація

У статті розроблено та апробовано математичні моделі для оцінки еластичності попиту в роздрібних мережах. Аналізуються ключові фактори, що впливають на попит, з урахуванням динамічних змін ринку та споживчої поведінки. Запропоновані моделі дозволяють роздрібним мережам приймати ефективні управлінські рішення та підвищувати ефективність логістичних процесів.

Біографії авторів

А.С. Галкін, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

доктор технічних наук, професор, професор кафедри транспортних систем і логістики

Ю.О. Давідіч, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

доктор технічних наук, професор, професор кафедри транспортних систем і логістики

Г.О. Самчук, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

кандидат технічних наук, доцент кафедри транспортних систем і логістики

Посилання

Galkin, A., Yemchenko, I., Lysa, S., Tarasiuk, M., Chortok, Y., & Khvesyk, Y. (2022). EXPLORING THE Relationships between demand attitudes and the supply amount in consumer-driven supply chain for FMCG. Acta Logistica, 9(1), 1-12.

Galkin, A., Obolentseva, L., Balandina, I., Kush, E., Karpenko, V., & Bajdor, P. (2019). Last-mile delivery for consumer driven logistics. Transportation Research Procedia, 39, 74-83.

Andrii, G., Popova, Y., Bodnaruk, O., Zaika, Y., Chuprina, E., Denys, S., & Oleg, K. (2019). Attractiveness modeling of retail on emotional fatigue of consumers. South East European Journal of Economics and Business, 14(2), 106-116.

Galkin, A., Zaytsev, V., Shyshkin, V., Obolentseva, L., & Popova, Y. (2021). Patterns of the Distribution of the Demand of End-Consumers among Retailers in the Zone of their Residence. Foundations of Management, 13(1), 145-158.

Wang, X., Wong, Y. D., Chen, T., & Yuen, K. F. (2023). Consumer logistics in contemporary shopping: a synthesised review. Transport Reviews, 43(3), 502-532.

Monnot, E., Reniou, F., & Rouquet, A. (2023, July). Consumer logistics: a systematic literature review. In Supply Chain Forum: An International Journal (Vol. 24, No. 3, pp. 288-306). Taylor & Francis.

Armstrong G., Kotler P., Harker M., & Brennan R. Marketing: An Introduction // Pearson. – 2015. – Regime of access: https://www.pearson.com/us/higher-education/program/Armstrong-Marketing-An-Introduction-13th-Edition/PGM332789.html, free (date of the application: 15.07.2024).

Hamilton R. Consumer Behavior: How Humans Think, Feel, and Act in the Marketplace // Sage Publications. – 2018. – Regime of access: https://us.sagepub.com/en-us/nam/consumer-behavior/book245856, free (date of the application: 15.07.2024).

Kumar V., & Reinartz W. Customer Relationship Management: Concept, Strategy, and Tools // Springer. – 2016. – DOI: 10.1007/978-3-662-47816-8, Regime of access: https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-662-47816-8, free (date of the application: 15.07.2024).

Hwang J., Kandampully J., & Kim S. Managing the Experience of Co-creation in Service Innovation: A Conceptual Framework // Journal of Service Management. – 2019. – Vol. 30, №2. – P. 149-167. – Regime of access: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/JOSM-06-2018-0177/full/html, free (date of the application: 15.07.2024).

Lim, S. F. W., Jin, X., & Srai, J. S. (2018). Consumer-driven e-commerce: A literature review, design framework, and research agenda on last-mile logistics models. International Journal of Physical Distribution & Logistics Management, 48(3), 308-332.

Galkin, A., Schlosser, T., Khvesyk, Y., Kuzkin, O., Klapkiv, Y., & Balint, G. (2022). Development of generalized distribution utility index in consumer-driven logistics. Energies, 15(3), 872.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-06

Як цитувати

Галкін, А., Давідіч, Ю., & Самчук, Г. (2024). РОЗРОБКА МАТЕМАТИЧНИХ МОДЕЛЕЙ ДЛЯ ОЦІНКИ ЕЛАСТИЧНОСТІ ПАРАМЕТРІВ ПОПИТУ В РОЗДРІБНІЙ МЕРЕЖІ В УМОВАХ ЛОГІСТИКИ, КЕРОВАНОЇ СПОЖИВАЧЕМ. Комунальне господарство міст, 4(185), 262–266. https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-4-185-262-266

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають