РОЗРОБКА МАТЕМАТИЧНИХ МОДЕЛЕЙ ДЛЯ ОЦІНКИ ЕЛАСТИЧНОСТІ ПАРАМЕТРІВ ПОПИТУ В РОЗДРІБНІЙ МЕРЕЖІ В УМОВАХ ЛОГІСТИКИ, КЕРОВАНОЇ СПОЖИВАЧЕМ
DOI:
https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-4-185-262-266Ключові слова:
еластичність попиту, роздрібна мережа, логістика, математичне моделювання, параметри попиту, споживча поведінкаАнотація
У статті розроблено та апробовано математичні моделі для оцінки еластичності попиту в роздрібних мережах. Аналізуються ключові фактори, що впливають на попит, з урахуванням динамічних змін ринку та споживчої поведінки. Запропоновані моделі дозволяють роздрібним мережам приймати ефективні управлінські рішення та підвищувати ефективність логістичних процесів.
Посилання
Galkin, A., Yemchenko, I., Lysa, S., Tarasiuk, M., Chortok, Y., & Khvesyk, Y. (2022). EXPLORING THE Relationships between demand attitudes and the supply amount in consumer-driven supply chain for FMCG. Acta Logistica, 9(1), 1-12.
Galkin, A., Obolentseva, L., Balandina, I., Kush, E., Karpenko, V., & Bajdor, P. (2019). Last-mile delivery for consumer driven logistics. Transportation Research Procedia, 39, 74-83.
Andrii, G., Popova, Y., Bodnaruk, O., Zaika, Y., Chuprina, E., Denys, S., & Oleg, K. (2019). Attractiveness modeling of retail on emotional fatigue of consumers. South East European Journal of Economics and Business, 14(2), 106-116.
Galkin, A., Zaytsev, V., Shyshkin, V., Obolentseva, L., & Popova, Y. (2021). Patterns of the Distribution of the Demand of End-Consumers among Retailers in the Zone of their Residence. Foundations of Management, 13(1), 145-158.
Wang, X., Wong, Y. D., Chen, T., & Yuen, K. F. (2023). Consumer logistics in contemporary shopping: a synthesised review. Transport Reviews, 43(3), 502-532.
Monnot, E., Reniou, F., & Rouquet, A. (2023, July). Consumer logistics: a systematic literature review. In Supply Chain Forum: An International Journal (Vol. 24, No. 3, pp. 288-306). Taylor & Francis.
Armstrong G., Kotler P., Harker M., & Brennan R. Marketing: An Introduction // Pearson. – 2015. – Regime of access: https://www.pearson.com/us/higher-education/program/Armstrong-Marketing-An-Introduction-13th-Edition/PGM332789.html, free (date of the application: 15.07.2024).
Hamilton R. Consumer Behavior: How Humans Think, Feel, and Act in the Marketplace // Sage Publications. – 2018. – Regime of access: https://us.sagepub.com/en-us/nam/consumer-behavior/book245856, free (date of the application: 15.07.2024).
Kumar V., & Reinartz W. Customer Relationship Management: Concept, Strategy, and Tools // Springer. – 2016. – DOI: 10.1007/978-3-662-47816-8, Regime of access: https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-662-47816-8, free (date of the application: 15.07.2024).
Hwang J., Kandampully J., & Kim S. Managing the Experience of Co-creation in Service Innovation: A Conceptual Framework // Journal of Service Management. – 2019. – Vol. 30, №2. – P. 149-167. – Regime of access: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/JOSM-06-2018-0177/full/html, free (date of the application: 15.07.2024).
Lim, S. F. W., Jin, X., & Srai, J. S. (2018). Consumer-driven e-commerce: A literature review, design framework, and research agenda on last-mile logistics models. International Journal of Physical Distribution & Logistics Management, 48(3), 308-332.
Galkin, A., Schlosser, T., Khvesyk, Y., Kuzkin, O., Klapkiv, Y., & Balint, G. (2022). Development of generalized distribution utility index in consumer-driven logistics. Energies, 15(3), 872.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).