ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В СФЕРІ БУДІВНИЦТВА

Автор(и)

  • Т.А. Пушкар Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
  • Г.А. Жовтяк Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
  • Д.О. Серьогіна Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

DOI:

https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-5-186-18-24

Ключові слова:

будівництво, цифровізація, цифровий маркетинг, будівельне підприємство, будівельні послуги, будівельні ринки

Анотація

Стаття присвячена питанню впровадження форм та методів цифрового маркетингу в будівництві. Проаналізовано особливості будівельного виробництва та будівельної продукції, які впливають на формування комплексу цифрового маркетингу на будівельних підприємствах. Окреслено основні завдання, які вирішує впровадження комплексу цифрового маркетингу на будівельних підприємствах. Визначено основні маркетингові рішення та методи, які дозволяють їх реалізовувати.

Біографії авторів

Т.А. Пушкар, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економіки та маркетингу

Г.А. Жовтяк, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економіки та маркетингу

Д.О. Серьогіна, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економіки та маркетингу

Посилання

Hronska M. V. (2014). Features of the marketing work in the building enterprise. Ekonomika ta derzhava, vol. 9, pp. 28-30.

Oklander T. O., Rakytska S. O., Kozytska K. V. (2018). Adaptation of content of marketing activity of a construction enterprise in the conditions of risks growth. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu, vol. 30, pp. 128-132.

Seleznova O. O. (2017). The marketing research of the construction enterprises. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu, vol. 13, pp. 109-113.

Ovsiienko N. V. (2021). Marketing specifics of the construction industry. Ekonomika ta suspilstvo, vol. 26. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-26-26

Oklander M. A. (Ed.). (2017). Digital marketing - a model of marketing of the XXI century: monograph. Odesa, 292 p. (in Ukrainian).

Romanenko L. F. (2019). Digital marketing: the essence and trends. Naukovi zapysky Lvivskoho universytetu biznesu ta prava, vol. 23, pp. 80-84.

Dedilova T. V., Sidelnikova V. K. (2023). Topical areas of marketing in the context of digitalization. Problemy i perspektyvy rozvytku pidpryiemnytstva, vol. 1 (30), pp. 126-134.

Kostianchuk K. V., Zozulov O. V. (2021). Industry 4.0: New Normality technologies and their impact on marketing activities. Ekonomichnyi visnyk NTUU «Kyivskyi politekhnichnyi instytut», vol. 19, pp. 115-120.

Khurdei, V., Pushkar, T., Kuzmenko, H., Bessarab, A. and Tregub, A. (2023). Use of Social Media Platforms as a Key Element of Brand Marketing Strategies. Econ. Aff., 68(03): 1665-1673. https://ndpublisher.in/admin/issues/EAv68n4z5.pdf

Ma X., Gu X. (2024). New marketing strategy model of E-commerce enterprises in the era of digital economy. Heliyon, vol.10 (8). https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2024.e29038

Krings W., Palmer R., Inversini A. (2021). Industrial marketing management digital media optimization for B2B marketing. Industrial Marketing Management, 93: 174-186. https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2021.01.002

Wu Ch.-W., Botella-Carrubi D., Blanco-González-Tejero Cr. (2024). The empirical study of digital marketing strategy and performance in small and medium-sized enterprises (SMEs). Technological Forecasting and Social Change, 200. https://doi.org/10.1016/j.techfore.2023.123142

Savinova N. B., Krykavskyi V. S. (2019). The marketing 3.0 implementation in business strategy of sustainable development of the construction enterprises. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu, vol. 26, pp. 104-109.

Biletskyi I. V. (2022). Marketing strategy of the residential real estate construction entities in the consumer market. Problemy ekonomiky, vol. 4, pp. 133-139.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-06

Як цитувати

Пушкар, Т., Жовтяк, Г., & Серьогіна, Д. (2024). ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В СФЕРІ БУДІВНИЦТВА. Комунальне господарство міст, 5(186), 18–24. https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-5-186-18-24