ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В СФЕРІ БУДІВНИЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-5-186-18-24Ключові слова:
будівництво, цифровізація, цифровий маркетинг, будівельне підприємство, будівельні послуги, будівельні ринкиАнотація
Стаття присвячена питанню впровадження форм та методів цифрового маркетингу в будівництві. Проаналізовано особливості будівельного виробництва та будівельної продукції, які впливають на формування комплексу цифрового маркетингу на будівельних підприємствах. Окреслено основні завдання, які вирішує впровадження комплексу цифрового маркетингу на будівельних підприємствах. Визначено основні маркетингові рішення та методи, які дозволяють їх реалізовувати.
Посилання
Hronska M. V. (2014). Features of the marketing work in the building enterprise. Ekonomika ta derzhava, vol. 9, pp. 28-30.
Oklander T. O., Rakytska S. O., Kozytska K. V. (2018). Adaptation of content of marketing activity of a construction enterprise in the conditions of risks growth. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu, vol. 30, pp. 128-132.
Seleznova O. O. (2017). The marketing research of the construction enterprises. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu, vol. 13, pp. 109-113.
Ovsiienko N. V. (2021). Marketing specifics of the construction industry. Ekonomika ta suspilstvo, vol. 26. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-26-26
Oklander M. A. (Ed.). (2017). Digital marketing - a model of marketing of the XXI century: monograph. Odesa, 292 p. (in Ukrainian).
Romanenko L. F. (2019). Digital marketing: the essence and trends. Naukovi zapysky Lvivskoho universytetu biznesu ta prava, vol. 23, pp. 80-84.
Dedilova T. V., Sidelnikova V. K. (2023). Topical areas of marketing in the context of digitalization. Problemy i perspektyvy rozvytku pidpryiemnytstva, vol. 1 (30), pp. 126-134.
Kostianchuk K. V., Zozulov O. V. (2021). Industry 4.0: New Normality technologies and their impact on marketing activities. Ekonomichnyi visnyk NTUU «Kyivskyi politekhnichnyi instytut», vol. 19, pp. 115-120.
Khurdei, V., Pushkar, T., Kuzmenko, H., Bessarab, A. and Tregub, A. (2023). Use of Social Media Platforms as a Key Element of Brand Marketing Strategies. Econ. Aff., 68(03): 1665-1673. https://ndpublisher.in/admin/issues/EAv68n4z5.pdf
Ma X., Gu X. (2024). New marketing strategy model of E-commerce enterprises in the era of digital economy. Heliyon, vol.10 (8). https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2024.e29038
Krings W., Palmer R., Inversini A. (2021). Industrial marketing management digital media optimization for B2B marketing. Industrial Marketing Management, 93: 174-186. https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2021.01.002
Wu Ch.-W., Botella-Carrubi D., Blanco-González-Tejero Cr. (2024). The empirical study of digital marketing strategy and performance in small and medium-sized enterprises (SMEs). Technological Forecasting and Social Change, 200. https://doi.org/10.1016/j.techfore.2023.123142
Savinova N. B., Krykavskyi V. S. (2019). The marketing 3.0 implementation in business strategy of sustainable development of the construction enterprises. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu, vol. 26, pp. 104-109.
Biletskyi I. V. (2022). Marketing strategy of the residential real estate construction entities in the consumer market. Problemy ekonomiky, vol. 4, pp. 133-139.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).