МАРКЕТИНГ ТУРИЗМУ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА: СУЧАСНІ ВИКЛИКИ

Авторы

  • О.І. Угоднікова Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
  • І.М. Писаревський Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
  • Н.М. Богдан Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
  • Д.О. Шаповаленко Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
  • А.О. Карюк Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
  • А.О. Козлова Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

DOI:

https://doi.org/10.33042/2522-1809-2022-5-172-26-30

Ключевые слова:

маркетинг, туризм, готельно-ресторанна справа

Аннотация

В умовах високого ступеня комерціалізації та конкурентного середовища питання розвитку галузей туризму та готельно-ресторанного господарства мають розроблятися з урахуванням комплексного підходу до систематизації всіх елементів розвитку, також із врахуванням зовнішніх викликів. Відповідно для забезпечення ефективної роботи підприємств туризму та готельно-ресторанного господарства доцільно звернутися до питання реалізації маркетингових заходів.

Биографии авторов

О.І. Угоднікова, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

кандидат економічних наук, доцент кафедри туризму та готельного господарства

І.М. Писаревський, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

доктор економічних наук, професор, професор кафедри туризму та готельного господарства, директор навчально-наукового інституту Економіки та менеджменту

Н.М. Богдан, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

доктор економічних наук, професор, професор кафедри туризму та готельного господарства

Д.О. Шаповаленко, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

кандидат економічних наук, доцент кафедри туризму та готельного господарства

А.О. Карюк, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

кандидат технічних наук, доцент кафедри туризму та готельного господарства

А.О. Козлова, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

кандидат економічних наук, доцент кафедри туризму та готельного господарства

Библиографические ссылки

Barvinok, N. V. (2022) Peculiarities and importance of management of marketing activities of a tourist enterprise. Economic Horizons, (3(21), 21–31. https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(21).2022.263553

The current state and development potential of the hospitality industry in Ukraine: coll. materials of the First All-Ukrainian of science - practice conf. (Kherson, April 23, 2021) / edited by Assoc. Morozova O.S. Kherson: KhDAEU, 2021. 327 p.

Khudaverdiyeva, V. (2022) Basic directions of transformation of marketing activity of tourist companies in conditions of reduction of tourist flow. International Science Journal of Management, Economics & Finance, 1(3), 2022, 14–33. Access mode: https://isg-journal.com/isjmef/article/view/49

Zbarsky V. K., Hrybova D.V. (2020) Modern directions of development of the tourism industry in Ukraine. Economy and state. No. 5. P. 28-31

Kalinichenko, S., Vlasenko, Т., Vitkovskyi, Yu., Hrybinyk, A. (2022) Formation of the assortment of services - the priority direction of the marketing activity of the tourist firm. Innovation and Sustainability, (2), 61–67. https://doi.org/10.31649/ins.2022.2.61.67

Barvinok N.V., Barvinok M.V. (2022) The role of innovative marketing technologies in the tourism industry. Business analytics in the management of foreign economic activity: Proceedings of the IX International Scientific and Practical Conference, March 17, 2022; arrange O.A. Ivashchenko. Kyiv: Interservice, P.68-63.

Pavlikha N. V., Tsymbalyuk I.O., Savchuk A.Yu., (2022) Sustainable development of tourism and recreation: modern challenges and prospects for Ukraine [Electronic resource]: monograph. - Electron. text., graph. data. Lutsk: Vezha-Druk, 211 p.

Faivishenko, D., Buchashka І. (2022) New potential of advertising products of domestic enterprises: opportunities of system Internet marketing. Modeling the Development of the Economic Systems, (2), 76–84. https://doi.org/10.31891/mdes/2022-4-10

Official website of the World Tourism Organization. [Electronic resource] - Mode of access: https://www.unwto.org/

Official website of the Tourist Association of Ukraine. [Electronic resource] - Access mode: http://www.tau.org.ua/

Опубликован

2022-10-17

Как цитировать

Угоднікова, О., Писаревський, І., Богдан, Н., Шаповаленко, Д., Карюк, А., & Козлова, А. (2022). МАРКЕТИНГ ТУРИЗМУ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА: СУЧАСНІ ВИКЛИКИ. Коммунальное хозяйство городов, 5(172), 26–30. https://doi.org/10.33042/2522-1809-2022-5-172-26-30

Выпуск

Раздел

статьи

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)