НЕЙРОЕКОНОМІЧНИЙ ПІДХІД ЩОДО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ІВЕНТ-ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація
Досліджено чинники впливу на процес прийняття рішення. Розглянуті сучасні теорії прийняття рішень. Проведено аналіз видів економічної поведінки суб’єкта. В результаті дослідження визначені тимчасові ролі, що виконує людина в залежності від специфіки економічних відносин. Виділені функції економічної поведінки суб’єкта, що є актуальними в умовах інформаційної економіки. Досліджено вплив критеріїв на процес прийняття рішення при організації подієвих заходів. Визначена важливість критерія статусу людини (КСЛ). Розроблена схема економічної поведінки суб’єкта підприємницьої івент-діяльності в умовах інформаційної економіки. Проаналізовано модель «рефлексивної» поведінки Дж. Сороса. Розглянуто процес стимулювання щодо прийняття рішення М.Ліндстрома.
Ключові слова: нейроекономіка, економічна поведінка, моделі економічної поведінки, суб'єкт економічної діяльності, умови невизначеності, інформаційна економіка, подієві заходи.
Посилання
Література
Благодир, Л.М. Нейроекономічні механізми прийняття управлінських рішень [Текст] / Л.М. Благодир // матеріали XLV Науково-технічна конференція факультету менеджменту ВНТУ, 2016.
Канеман, Д. Рациональный выбор, ценности и фреймы [Текст] / Канеман Д., Тверски А.// Психологический журнал. – 2003. – Т. 24. - № 4.-С.31-42.
Нейроекономіка [Електронний ресурс]. – Режим доступу:https://uk.wikipedia.org/wiki/Нейроекономіка.
Моргенштерн, О. Теория игр и экономическое поведение [Текст] / О. Моргенштерн, Дж. фон Нейман – М.: Книга по Требованию, 2012. – С.708.
Кейнс, Дж. М. Загальна теорія зайнятості, відсотка і грошей [Текст] / -М., 1978.
Герберт, А. Саймон «Раціональність як процес і продукт мислення» [Текст]: перек. д.е.н. К.Б.Козлової і М.А.Бланко,/ Thesis, 1993.
Аузан, А.А. Соціокультурні коди в економічному аналізі[Текст]/ А.А. Аузан // Журнал Нової економічної асоціації. № 1 (17), -2013.- С.174.
Наумік, К.Г. . Економічна психологія [Текст]: навч. посібник / К.Г. Наумік - 2007.- Харків, вид .ХНЕУ. – С.275
Проблеми мотивації економічної поведінки [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://stud.com.ua/12670/menedzhment/problemi_motivatsiyi_ekonomichnoyi_povedinki .
Дейнека, О.С. Экономическая психология [Текст]: учеб.пособие ГОУ ВПО «СибГИУ» / О.С. Дайнека – 2003.- Новокузнецк. – С 186.
Шабунова, А.А. Экономическое поведение населения: теоретические аспекты [Текст] / А.А.Шабунова, В.Г.Белехова –– 2012.- Вологда ИСЭТ РАН.- С.136
Мескон, М. Основы менеджмента [Текст] / М. Мескон, М.Альберта и Ф. Хедоури М.: Дело, 1997. — С.704 .
Орлов, А. И. Теория принятия решений [Текст]: учебник / Орлов А.И. —2006.- М.: Экзамен, — С. 573.
Бланк, И.А. Принятие решений в условиях риска и неопределенности [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.management.com.ua/qm/qm215.html.
Принятие решение в условиях риска и неопределенности [Електронний ресурс]. – Режим доступу http://www.elitarium.ru/prinjatie-reshenija-risk-neopredelennost-razvitie-vybor-alternativa-verojatnost/. Назва з екрана
Kahneman, D., Tversky, A. (1979) Prospect theory: An analysis of decision under risk. Econometrica, 47, 313—327.
Войтко, В.І. Психологічний словник [Текст] / за ред. Войтко В.І. - 1982. Київ: Вища школа,— С.218 .
Сорос, Дж. Алхимия финансов [Текст] / Дж. Сорос. -М.: ИНФРА-М 1996. – С.416 .
Ліндстром, М. Почуття бренду. Вплив на п'ять органів почуттів для створення видатних брендів [Текст] / Ліндстром М.; пер. з англ. І.В. Крилов.- 2006. - М: Ексмо – С. 272.
References
Blagodir, L. (2016). Neuroeconomic Mechanisms for Managing Decision Making. Materials XLV Scientific and Technical Conference of the Management Department of VNTU.
Kaneman, D., Tversky, A. (2003) Rational choice, values and frames. Psychological journal, 24(4), 31-42.
Neuroeconomics (n.d.) Retrieved from:
https: //uk.wikipedia.org/wiki/Neuroeconomics.
Morgenstern, O., Neumann, J. (2012) Game Theory and Economic Conduct, 708.
Keynes, J. (1978) General Theory of Employment, Percentage and Money.
Herbert, A. Simon (1993) Rationality as a Process and Product of Thinking.
Auzan, A. (2013) Socio-cultural codes in economic analysis. Journal of the New Economic Association, 1 (17), 174.
Naumik, K. (2007) Economic Psychology, 275
Prolems of the motivation of economic behavior. Retrieved from:http://stud.com.ua/12670/menedzhment/problemi_motivatsiyi_ekonomichnoyi_povedinki.
Deineka, O. (2003) Economic Psychology. Study. allowance GOU VPO "SibGiU",186.
Shabunova, A., Belekhova, V. (2012) Economic behavior of the population: theoretical aspects , 136.
Meskon, M., Albert, M., Hedouri, F. (1997) Fundamentals of Management, 704.
Orlov, A. (2006) Theory of decision-making: a textbook, 573.
Blank, I. (n.d.) Decision-making under conditions of risk and uncertainty Retrieved from:
http://www.management.com.ua/qm/qm215.html.
Making a decision under conditions of risk and uncertainty Retrieved from:
Kahneman, D., Tversky, A. (1979) Prospect theory: An analysis of decision under risk. Econometrica, 47, 313-327.
Voitko, V. (1982) Psychological Dictionary, 218.
Soros, J. Alchemy of Finance, 416.
Lindstrom, M. (2006) Brand feeling. Influence on five sense organs for creating outstanding brands, 272.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).