ВИКОРИСТАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТА СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ЯКОСТІ ІНСТРУМЕНТІВ, ЯКІ СТВОРЮЮТЬ КОНКУРЕНТНУ ПЕРЕВАГУ
Array
Ключові слова:
Бізнес - план, стратегічне планування, конкурентна перевага, BSC (Balanced Scorecard) - збалансована система показників, стратегія.Анотація
При побудові бізнес-плану та стратегічного планування кожна компанія, незалежно від її розміру, може і повинна знайти свою конкурентну перевагу. Для цього необхідно, щоб її менеджери, крім підприємницького профілю, володіли знаннями про адміністративні інструменти. Після аналізу різних інструментів в якості конкурентного диференціала була обрана збалансована система показників - BSC (Balanced Scorecard), оскільки вона все ще мало використовується в середніх і малих компаніях через складність впровадження і контролю, враховуючи, що це найбільш використовуваний інструмент управління великими компаніями. В рамках дослідження обговорюються проблеми використання бізнес-плану та стратегічного планування з використанням збалансованої системи показників в якості стратегічного інструменту для створення конкурентної переваги.
Посилання
Porter, M. (2000). Competition . Trans. from English, Publishing house “Williams”,495.
Barrow, P. A. (2007). Business plan that works. Trans. from English - Alpina Business Books, 288.
Reading, K.(2005). Strategic business planning: Dynamic system for increasing efficiency and ensuring competitive advantage. Trans. from English - Dnepropetrovsk: Balance Business Books. 384.
Kaplan, R.S., & Norton, D.P. (2003). Balanced scorecard: from strategy to action. ZAO Olimp-Business, 282.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).