СУЧАСНІ МЕТОДИ АНАЛІЗУ РОЗВИТКУ МІСТА

Array

Автор(и)

  • N. Denysenko Kyiv National University of Construction and Architecture
  • O. Tryhub Kyiv National University of Construction and Architecture
  • A. Zavialova O.M. Beketov National University of Urban Economy in Kharkiv
  • I. Vakulchyk Lutsk National Technical University

Ключові слова:

стратегічний підхід, місто, центр тяжіння, SWOT-аналіз, просторовий розвиток

Анотація

Обґрунтовано можливість використання методів соціально-економічного та маркетингового аналізу розвитку міста. Запропоновано сучасний інструментарій проведення SWOT-аналізу території, проаналізовано взаємовплив можливостей і загроз навколишнього середовища і сильних та слабких сторін міста Луцьк. Проранжовано фактори за ступенем їх важливості і оформлено остаточні результати аналізу.

Біографії авторів

N. Denysenko, Kyiv National University of Construction and Architecture

Ph.D., Associate Professor of Departament

O. Tryhub, Kyiv National University of Construction and Architecture

student

A. Zavialova, O.M. Beketov National University of Urban Economy in Kharkiv

student

I. Vakulchyk, Lutsk National Technical University

student

Посилання

Kotler, F., Armstrong, G., Saunders, D., Wong, V. (2006). Fundamentals of Marketing. 2nd Europe. ed. St. Petersburg. ID Williams, 464.

McDonald, M. (2000). Strategic Marketing Planning. St. Petersburg, 266.

McKenna, R. (1991). Marketing is everything. Harvard Business Review, 69, 65-84.

Animitsa, E.G. (2015). Theories of regional and local development. The Urals publishing house.

Latysheva, V.V., Popova, O.V., Stolyarova, A.N., Pochestnev, A.A. (2018). Municipal entity swot-analysis conducting technique to assess its investment potential level. Espacios, 1, 9.

Tyukavkin, N. (2016). Socio-economic development of the Samara region (SWOT-analysis). Mathematics, Economics and Management, 3, 87–93.

Kvon, G.M. (2012). Assessment of the level of investment attractiveness of the municipal entity using the SWOT-analysis method. Problems of the modern economy, 4, 310–313.

Arsovski, S. (2018). Ontology of Development Strategies: (The) Basis for Decision Support in Government Development Funds. Tehnički vjesnik, 3, 898-903.

Moschidis, O., Ismyrlis, V. (2018). Citizens' participation in local economic development and administration: an exploratory statistical analysis. South-Eastern Europe Journal of Economics, 1.

Muzychenko-Kozlovskaya, O. (2007). Territorial marketing as a factor in shaping the tourist attractiveness of the region. Retrieved from http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Logistyka/2007_594/20.pdf.

Real Estate Market Analysis. Retrieved from https: //economy-ru.info/info/102096/

Solar, V. (2010). Modern methods of determining the status and development of infrastructure in the region. Businessform, 10, 24-27.

Sternik, G. Methodology of real estate market analysis. Retrieved from http://realtymarket.ru/docs/met_07.htm

Denisenko, N., Suprun, O. (2019). The use of swot-analysis of the territory in the development of design solutions. Urban planning and territorial planning: Scientific-technical, 70, 187-198.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-04-03

Як цитувати

Denysenko, N., Tryhub, O., Zavialova, A., & Vakulchyk, I. (2020). СУЧАСНІ МЕТОДИ АНАЛІЗУ РОЗВИТКУ МІСТА: Array. Комунальне господарство міст, 2(155), 16–22. вилучено із https://khg.kname.edu.ua/index.php/khg/article/view/5577