СУЧАСНІ МЕТОДИ АНАЛІЗУ РОЗВИТКУ МІСТА
Array
Ключові слова:
стратегічний підхід, місто, центр тяжіння, SWOT-аналіз, просторовий розвитокАнотація
Обґрунтовано можливість використання методів соціально-економічного та маркетингового аналізу розвитку міста. Запропоновано сучасний інструментарій проведення SWOT-аналізу території, проаналізовано взаємовплив можливостей і загроз навколишнього середовища і сильних та слабких сторін міста Луцьк. Проранжовано фактори за ступенем їх важливості і оформлено остаточні результати аналізу.
Посилання
Kotler, F., Armstrong, G., Saunders, D., Wong, V. (2006). Fundamentals of Marketing. 2nd Europe. ed. St. Petersburg. ID Williams, 464.
McDonald, M. (2000). Strategic Marketing Planning. St. Petersburg, 266.
McKenna, R. (1991). Marketing is everything. Harvard Business Review, 69, 65-84.
Animitsa, E.G. (2015). Theories of regional and local development. The Urals publishing house.
Latysheva, V.V., Popova, O.V., Stolyarova, A.N., Pochestnev, A.A. (2018). Municipal entity swot-analysis conducting technique to assess its investment potential level. Espacios, 1, 9.
Tyukavkin, N. (2016). Socio-economic development of the Samara region (SWOT-analysis). Mathematics, Economics and Management, 3, 87–93.
Kvon, G.M. (2012). Assessment of the level of investment attractiveness of the municipal entity using the SWOT-analysis method. Problems of the modern economy, 4, 310–313.
Arsovski, S. (2018). Ontology of Development Strategies: (The) Basis for Decision Support in Government Development Funds. Tehnički vjesnik, 3, 898-903.
Moschidis, O., Ismyrlis, V. (2018). Citizens' participation in local economic development and administration: an exploratory statistical analysis. South-Eastern Europe Journal of Economics, 1.
Muzychenko-Kozlovskaya, O. (2007). Territorial marketing as a factor in shaping the tourist attractiveness of the region. Retrieved from http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Logistyka/2007_594/20.pdf.
Real Estate Market Analysis. Retrieved from https: //economy-ru.info/info/102096/
Solar, V. (2010). Modern methods of determining the status and development of infrastructure in the region. Businessform, 10, 24-27.
Sternik, G. Methodology of real estate market analysis. Retrieved from http://realtymarket.ru/docs/met_07.htm
Denisenko, N., Suprun, O. (2019). The use of swot-analysis of the territory in the development of design solutions. Urban planning and territorial planning: Scientific-technical, 70, 187-198.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).