ОЦІНКА ВПЛИВУ ПОКАЗНИКІВ РОБОТИ МАРШРУТІВ МІСТА НА ЗНИЖЕННЯ ДОХОДУ ПАСАЖИРА В НАСЛІДОК ТРАНСПОРНОЇ СТОМЛЮВАНОСТІ
Array
Ключові слова:
міський пасажирський транспорт, пасажирські перевезення, маршрут, функціональний стан пасажира, транспортна стомлюваність пасажира, зниження доходу пасажира.Анотація
Здійснено аналіз останніх досліджень щодо методів та заходів підвищення якості перевезень міським пасажирським транспортом. Проведено опитування щодо якості перевезень на маршрутах міського пасажирського транспорту з метою виявлення факторів, що впливають на задоволеність пасажирів автотранспортними послугами на конкуруючих маршрутах. Проведена оцінка впливу показників роботи міських маршрутів на зниження доходу пасажира та запропоновано заходи щодо удосконалення пасажирських перевезень з урахуванням транспортної стомлюваності пасажирів та зниження доходу пасажирів в наслідок транспортного процесу.
Посилання
2. Aaron Short Five Lessons From Seattle’s Crusade Against Driving [Electronic resource] / Available at: https://usa.streetsblog.org/2019/11/25/five-lessons-from-seattles-crusade-against-driving/
3. Nguyen, X.P. (2019). The bus transportation issue and people satisfaction with public transport in Ho Chi Minh city. Journal of Mechanical Engineering Research and Developments, 42(1), 10–16.
4. Tzvetkova, S. (2016). Analysis of Urban Passenger Transport in the City of Sofia and Directions for Its Development. UNWE’s Publishing Complex, Sofia. 96, 99.
5. Tzvetkova S. Guidelines for Improving the Quality of Urban Passenger Transport in the City of Sofia within the Context of Stable Urban Mobility [Electronic resource] / Available at: https://www.researchgate.net/publication/325559622_Guidelines_for_Improving_the_Quality_of_Urban_Passenger_Transport_in_the_City_of_Sofia_within_the_Context_of_Stable_Urban_Mobility
6. Ilchuk, V.P., Bazyliuk, A.V., & Khomenko, I.O. (2015). Orhanizatsiino-ekonomichni zasady reformuvannia miskoho pasazhyrskoho transportu. Problemy i perspektyvy ekonomiky ta upravlinnia, (1), 42–49.
7. Vakulenko, K.E. & Dolya, K.V. (2015). UpravlInnya miskim pasazhirskim transportom. Navch. posIbnik, 257.
8. Ulyanovskiy, I.A. (2005). Razrabotka metodov organizatsii marshrutnyih setey gorodskogo passazhirskogo transporta na baze sovershenstvovaniya metodiki obsledovaniya passazhiro-potokov (Doctoral dissertation, Sankt-Peterburgskiy gosudarstvennyiy arhitekturno-stroitelnyiy universitet).
9. de Normalisation, C. E. (2002). EN 13816, Transportation–Logistics and services–Public passenger transport–Service quality definition, targeting and measurement. Brusel: Comité Européen de Normalisation.
10. Le-Klähn, D. T., Hall, C. M., & Gerike, R. (2014). Analysis of visitor satisfaction with public transport in Munich. Journal of Public Transportation, 17(3), 5.
11. Stopka, O., Cejka, J., Kampf, R., & Bartuska, L. (2015). Draft of the novel system of public bus transport lines in the particular territory. In Transport Means-Proceedings of the 19th International Scientific Conference on Transport Means. Kaunas (Lithuania): Kaunas University of Technology (pp. 39–42).
12. Budiono, O. (2009). Customer Satisfaction in Public Bus Transport: A study of travelers' perception in Indonesia.
13. Kampf, R., Stopka, O., Bartuška, L., & Zeman, K. (2015). Circulation of vehicles as an important parameter of public transport efficiency. connections, 5, 6.
14. Kampf, R., Zeman, K., & Beneš, P. (2015). The determi-nation of the optimal variant of public bus line transport vehicles in the daily circulation. NAŠE MORE: znanstveni časopis za more i pomorstvo, 62(3 Special Issue), 119–125.
15. Imam, R. (2014). Measuring public transport satisfaction from user surveys. International Journal of Business and Management, 9(6), 106.
16. Stopka, O., Kampf, R., Ližbetin, J., & Hlatká, M. (2016). Proposal for optimizing the timetables within tram subsystem of urban public transport from the international conception.
17. Guiver, J., Lumsdon, L., & Weston, R. (2008). Traffic reduction at visitor attractions: the case of Hadrian’s Wall. Journal of Transport Geography, 16(2), 142–150.
18. Beirão, G., & Cabral, J. S. (2007). Understanding attitudes towards public transport and private car: A qualitative study. Transport policy, 14(6), 478–489.
19. Gyulev, N.U. (1993). Vyibor ratsionalnogo kolichestva avtobusov na marshrutah goroda s uchetom vliyaniya chelovecheskogo faktora.
20. Harkov transportnyiy [Elektronnyiy resurs] / Rezhim dostupa https://gortransport.kharkov.ua/
21. Havrylov E.V., Dmytrychenko M.F. Tekhnolohiia naukovykh doslidzhen i tekhnichnoi tvorchosti // Kyiv: Znannia Ukrainy. – 2007.
22. Dolia, V.K., & Ponkratov, D.P. (2016). Tsilova funktsiia vyboru pasazhyromistkosti transportnykh zasobiv na miskykh marshrutakh. Zbirnyk naukovykh prats Ukrainskoho derzhavnoho universytetu zaliznychnoho transportu, (165).
23. Ponkratov, D.P., & Faletska, H.I. (2015). Vybir pasazhyramy shliakhu peresuvannia u mistakh: monohrafiia.
24. Lezhneva, O.I. (2019). Do pytannia vyznachennia ekolohichnykh kharakterystyk transportnykh potokiv. Visnyk Kharkivskoho natsionalnoho avtomobilno-dorozhnoho universytetu, (86), 141–147.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).