ВПРОВАДЖЕННЯ ЧАТ-БОТІВ В HR-ПРАКТИКУ БУДІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.33042/2522-1809-2022-5-172-17-21Ключові слова:
будівельне підприємство, чат-бот, кадри, прибуток, HR-діяльність, розвиток, галузь, інструмент автоматизаціїАнотація
В статті розглянуто практичний аспект впровадження чат-ботів в діяльність підприємства. В умовах ринкових відносин підвищується відповідальність підприємств у розробці та прийнятті управлінських рішень щодо забезпечення ефективності їх діяльності. Саме тому пошук альтернативних рішень в HR- практику будівельного підприємства стає актуальним у сучасних умовах кризової економіки, а саме впровадження чат-ботів.
Посилання
Matveeva N., Zhoga A. (2019). Research of theoretical bases of formation of potential of enterprise. Municipal Economy of Cities, 2(148), 35–42. Retrieved from https://khg.kname.edu.ua/index.php/khg/article/view/5394 DOI 10.33042/2522-1809-2019 -2-148-35-4
Matveeva N., Novikov D., Slavuta O. (2021). Introduction of hr-navigator elements in activity KP “Shlyakhrembud” with the use of statistical tools. Municipal Economy of Cities, 2(162), 32–36. Retrieved from https://khg.kname.edu.ua/index.php/khg/article/view/5761
Matvieieva Natalya. (2020) Business activity of staff as an element of personnel policy of the enterprise. International Scientific Journal “Internauka”. Series: “Economic Sciences”, 5, 72-78. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2020-5-6023
Yesina Valeriya, Matvieieva Natalya, Novikov Dmitriy (2021) Аnalytical support of the project component context in the context of the integrated assessment of human resources by types of economic activity. International Scientific Journal “Internauka”. Series: “Economic Sciences”, 3, 52-67. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2021-3-7012
Lucy Küng (2006) Leadership in the Media industry – Changing Contexts, Emerging Challenges. JIBS Research Report. Series, 2006-1. Jönköping International Business School Ltd, 210.
Annet Aris, Jacques Bughin (2012) Managing Media Companies : Harnessing Creative Value, 2nd Edition, 400.
Christian Scholz and Stefanie Muller. (2013) Media Convergence and Convergence Strategies in Human Resource Management / In S. Diehl, M. Karmasin (Eds.) Media and Convergence Management. Springer, 57–72.
Costello J., Oliver J.J. (2018) Human Resource Management in the Media. Handbook of Media Management and Economics (Media Management and Economics Series). Chapter 7, 95–110, Routledge.
Eli M. Noam. (2019) Human Resources for Media and Informations Firms. / Eli M. Noam (Eds.). Springer, 131–174.
Mark Deuze. (2016) Managing Media Workers / In G. F. Lowe & F. Martin (Eds.), Managing Media Firms and Industries. What’s So Special About Media Management? Springer International Publishing Switzerland, 329–343.
Meljnyk Ju.M. , Sagher, L.Ju. , Cherkas, I. Ju. (2016) Transformacija marketynghovykh komunikacij : netradycijni vydy. Visnyk Khmeljnycjkogho nacionaljnogho universytetu, 2, 164–168.
Janchuk T.F. (2016) Znachennja mekhanizmu vprovadzhennja informacijnykh tekhnologhij u ghospodarsjkyj dijaljnosti pidpryjemstva. Ekonomika i orghanizacija upravlinnja, 4 (24), 269 – 277.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).