ХАРАКТЕРИСТИКА ОСВІТНІХ КОМПОНЕНТІВ РЕАЛІЗАЦІЇ PhD ПРОГРАМ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ ГЕОДЕЗІЯ ТА ЗЕМЛЕУСТРІЙ

Автор(и)

  • Лю Чан Інститут електроніки та інженерії, Океанський університет
  • К.А. Мамонов Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
  • Л.Б. Коваленко Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

DOI:

https://doi.org/10.33042/2522-1809-2023-3-177-120-124

Ключові слова:

освітні компоненти, PhD, освітні програми, геодезія та землеустрій, територіальний розвиток регіону, використання земель, геодезичне та геопросторове забезпечення

Анотація

Доведено, що у актуальним питанням для підготовки кваліфікованого спеціаліста особливого значення має розробка та реалізація освітніх програмам, які формують освітній простір та можливості забезпечення територіального розвитку на різних рівнях. У цьому контексті саме характеристика освітніх компонентів реалізації PhD програм зі спеціальності геодезія та землеустрій є актуальним і своєчасним питанням.

Біографії авторів

Лю Чан, Інститут електроніки та інженерії, Океанський університет

доктор філософії, доцент

К.А. Мамонов, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри земельного адміністрування та геоінформаційних систем

Л.Б. Коваленко, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

кандидат фізико-математичних наук, доцент, завідувач кафедрою вищої математики

Посилання

Francia Kinchington. (2011) Developing Doctorates in Leadership: Exploring on alternative model, 3 December 2014., International Standard Classification of Education. ISCED 2011. UNESCO. Retrieved from: http://www.uis.unesco.org/Education/Documents/isced­2011­en.pdf

Danilyan O. G., Dzoban O. P. (2019) Educational and methodological manual for the discipline «Organization and methodology of scientific research», 40.

Dobronravova I. S., Rudenko O. V., Sydorenko L. I. (2018) Methodology and organization of scientific research: teaching. Manual. 607.

Gutorov O. I. (2017) Methodology and organization of scientific research: manual. 57.

Ladanyuk A. P., Vlasenko L. O. (2018) Methodology of scientific research. 252.

Lugovoi V. I., Talanova Zh. V. (2014) International standard classification of education: fields of education and training (post-garden analysis and application algorithm). Pedagogy and psychology, 3. 5–17.

Lugovy V. I., Slyusarenko O. M., Talanova Zh. V. (2014) National autonomy in higher education in the USA: experience for Ukraine. Higher education of Ukraine: Theoretical and scientific and methodological journal, 1. 217–225.

Rashkevich Yu. M. (2014) The Bologna process and the new paradigm of higher education: a monograph. 168.

Talanova Zh. V. (2010) Doctoral training in the world and Ukraine: monograph. 476.

Shvets F. D. (2016) Methodology and organization of scientific research: teaching. manual. 151.

Anisenko O. V., Platonova K. A. (2019) Modern surveying instruments, their importance and role in geodetic measurements. Investments: practice and experience. 4, 80–83. DOI: 10.32702/2306-6814.2019.4.80

Dmytriv O. P. (2019) Geodesy. Part I: teaching. manual. 166.

Voytenko S. P. (2012) Engineering Geodesy. 574.

Galushkina T. P. (2009) Economics of environmental management. 480.

Tretyak A. M. (2014) Land management: a textbook. 520.

Kaminetska O. V. (2017) Methodological basis of the research department of land resource potential areas. Agrosvit. 13, 39–42.

Tretyak A. M., Drugak V. M. (2005) Methodology and methods of scientific research in land management: teaching. Manual. 300.

Tretyak A. M., Tretyak V. M. (2016) Land management in Ukraine: regulation of land ownership and land use and organization of the territory of agricultural enterprises: monograph. 192.

Schweitzer J., Schweitzer V. Modeling of quality for engineering geodesy processes in civil engineering. Journal of Applied Geodesy. 5, 13–22. DOI : 10.1515/jag.2011.002

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-26

Як цитувати

Чан, Л., Мамонов, К., & Коваленко, Л. (2023). ХАРАКТЕРИСТИКА ОСВІТНІХ КОМПОНЕНТІВ РЕАЛІЗАЦІЇ PhD ПРОГРАМ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ ГЕОДЕЗІЯ ТА ЗЕМЛЕУСТРІЙ. Комунальне господарство міст, 3(177), 120–124. https://doi.org/10.33042/2522-1809-2023-3-177-120-124

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 > >>