ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ МЕТОДІВ МЕНЕДЖМЕНТУ В ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-2-183-55-61Ключові слова:
підприємства сфери ресторанного бізнесу, кейтеринг, BTL-маркетинг, АTL-маркетинг, TTL-маркетинг, нейромаркетингАнотація
Вивчаються основні аспекти застосування ефективних методів менеджменту для закладів ресторанного бізнесу. Увагу сконцентровано на питаннях змісту, цілей та переваг використання зазначених методів. В умовах сьогодення ресторанні заклади повинні знаходити інноваційні форми й шляхи свого функціонування. Обґрунтовується, що ефективними важелями підвищення результативності діяльності ресторанів можуть виступати, зокрема, кейтеринг, BTL і нейромаркетинг.
Посилання
Balatska, N. Yu. (2019). Innovative aspects of the development of restaurant enterprises. State and regions. Series: Economics and Business, 5(110), 76–81. https://doi.org/10.32840/1814-1161/2019-5-14 [in Ukrainian]
Bilous, S. V., Bezruchko, L. S., & Lemeha, N. M. (2022). Strategic directions of the recovery of the services sphere of Ukraine in the post-war period. Economy and Society, (46). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-46-3 [in Ukrainian]
Zavadynska, O. Yu., & Rusavska, V. A. (2018). Innovative management technologies in the sphere of restaurant business. Herald of Lviv University of Trade and Economics. Economic sciences, (54), 94–98. http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2018_54_16 [in Ukrainian]
Klapchuk, M. V., Biian, V. I., & Bruhlii, B. V. (2015). Innovative restaurant business technologies. Karpatskyi krai, 1–2(6–7), 92–99. http://nbuv.gov.ua/UJRN/kkr_2015_1-2_13 [in Ukrainian]
Piatnytska, H. T., & Piatnytska, N. O. (2013). Innovative restaurant technologies: basics of theory: a study guide for higher education institutions. Kondor. https://moodle.znu.edu.ua/pluginfile.php/566718/mod_folder/content/0/piatnitska_gt_piatnitska_no_innovatsiini_restoranni_tekhnolo.pdf [in Ukrainian]
UA Retail. (2022, May 3). How restaurants are changing to survive. Ua-Retail.com. https://ua-retail.com/2022/05/yak-zminyuyutsya-restorani-shhob-vizhiti [in Ukrainian]
Aaron Allen & Associates. (2017). Global Restaurant Marketing Trends and Examples. https://aaronallen.com/blog/global-restaurant-marketing-examples
Andrews, R. (2023, December 13). 32 Best Restaurant Marketing Strategies (2024 Updates). Eat App. https://restaurant.eatapp.co/blog/restaurant-marketing-strategies
Spinoza, J. (2024, January 22). 29 Restaurant Marketing Ideas to Guarantee Success in 2024. ZoomShift. https://www.zoomshift.com/blog/restaurant-marketing
Bulakh, T. D. (2022). Ambient-media: essential features and classification issues. Scientific notes of Taurida National V.I. Vernadsky University. Series: Philology. Journalism, 33(72)(3), 367–372. https://doi.org/10.32838/2710-4656/2022.3/61 [in Ukrainian]
Pryke, P. (2010). Decorating with Flowers: Classic and Contemporary Arrangements. Rizzoli. https://archive.org/details/decoratingwithfl0000pryk/mode/2up
Dubchak, Yu. (2024, January 7). Craft products – what are they and are they worth the money? Fayne Misce. https://lifestyle-ua.com/kraftovi-produkty [in Ukrainian]
Hirniak, L. I., & Hlahola, V. A. (2019). Development of catering as a perspective type of activity. Herald of Lviv University of Trade and Economics. Economic Sciences, (58), 44–49. https://doi.org/10.36477/2522-1205-2019-58-06 [in Ukrainian]
Postova, V. V. (2022). Catering as a new trend in restaurant business. Black Sea Economic Studies, (74), 147–150. https://doi.org/10.32843/bses.74-21 [in Ukrainian]
Arcoya, E. (2023, April 1). BTL advertising: examples. Creativos Online. https://www.creativosonline.org/uk/приклади-btl-реклами.html [in Ukrainian]
Johnson, B. (2024, April 10). BTL advertising (below the line). WarbletonCouncil. https://uk.warbletoncouncil.org/publicidad-btl-2592 [in Ukrainian]
Mital, O. H. (2020). Behavioral economy and neuromarketing as modern means of increasing enterprise competitiveness. Black Sea Economic Studies, (54), 126–130. https://doi.org/10.32843/bses.54-20 [in Ukrainian]
Oklander, M., & Hubarieva, Yu. (2014). Neuromarketing – theory and practice of influence over consumer’s subconsciousness. Economist, (11), 59–62. http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2014_11_18 [in Ukrainian]
Carr, N. (2008, April 3). Neuromarketing could make mind reading the ad-man’s ultimate tool. The Guardian. https://www.theguardian.com/technology/2008/apr/03/news.advertising
Hubarieva, Yu. A. (2015). Aromamarketing as a tool for consumer behavior influence. Scientific Bulletin of Kherson State University. Series “Economic Sciences”, (14), pt. 1, 61–64. http://www.ej.kherson.ua/journal/economic_14/16.pdf [in Ukrainian]
Priscill, B. J., & Valli, M. A. (2018). Digital smell technology. International Journal of Emerging Technology in Computer Science & Electronics (IJETCSE), 25(5), 451–454. https://www.ijetcse.com/admin/uploads/DIGITAL%20SMELL%20TECHNOLOGY_1604655961.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).