ПОКАЗНИКИ РУХУ НА ПІДХОДАХ РЕГУЛЬОВАНИХ ПЕРЕХРЕСТЬ З УРАХУВАННЯМ ЗМІН СМУГ РУХУ ВОДІЯМИ

Автор(и)

  • О. В. Прасоленко Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
  • В. А. Чумаченко Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

DOI:

https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-6-187-308-312

Ключові слова:

транспортний потік, зміна смуг руху, ентропія швидкості, поводження водіїв

Анотація

У статті розглянуто питання поводження водіїв при зміні смуг руху. В якості показника руху застосовано ентропію швидкості транспортного потоку. При ентропії швидкості потоку 3 двійкових одиниць і менше відбувається зменшення можливостей щодо маневрування і зміни смуг руху. Також розглянуто співвідношення змін смуг руху на основі інтенсивності та швидкості транспортного потоку.

Біографії авторів

О. В. Прасоленко, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

кандидат технічних наук, доцент

В. А. Чумаченко, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

аспірант кафедри транспортних систем і логістики

Посилання

Ahn, S., Laval, J., & Cassidy, M. J. (2010). Effects of merging and diverging on freeway traffic oscillations: theory and observation. Transportation research record, 2188(1), 1-8.

Pande, A., & Abdel-Aty, M. (2006). Assessment of free-way traffic parameters leading to lane-change related colli-sions. Accident Analysis & Prevention, 38(5), 936-948.

Yang, M., Wang, X., & Quddus, M. (2019). Examining lane change gap acceptance, duration and impact using natural-istic driving data. Transportation research part C: emerging technologies, 104, 317-331.

Chen, T., Shi, X., & Wong, Y. D. (2019). Key feature se-lection and risk prediction for lane-changing behaviors based on vehicles’ trajectory data. Accident Analysis & Preven-tion, 129, 156-169.

Li, Y., Gu, R., Lee, J., Yang, M., Chen, Q., & Zhang, Y. (2021). The dynamic tradeoff between safety and efficiency in discretionary lane-changing behavior: A random parameters logit approach with heterogeneity in means and variances. Ac-cident Analysis & Prevention, 153, 106036.

Sun, D., & Kondyli, A. (2010). Modeling vehicle interac-tions during lane‐changing behavior on arterial streets. Com-puter‐Aided Civil and Infrastructure Engineering, 25(8), 557-571.

Deng, S. J., Zhong, Y. Y., Ye, X. F., Chen, J., & Bai, H. (2019). Traffic flow model in urban section based on the effect of vehicle lane change. J. Chong Qing Univ.(Nat. Sci.), 38(4), 106-115.

Zheng, Z., Ahn, S., & Monsere, C. M. (2010). Impact of traffic oscillations on freeway crash occurrences. Accident Analysis & Prevention, 42(2), 626-636.

Talebpour, A., Mahmassani, H. S., & Hamdar, S. H. (2015). Modeling lane-changing behavior in a connected envi-ronment: A game theory approach. Transportation Research Procedia, 7, 420-440.

Wei, W. H. (2020). Influence of lane reduction on driv-ing behavior characteristics under multi-factor interaction. J. Chang’an Univ. Nat. Sci. Ed, 40, 117-128.

Prasolenko, O., Lobashov, O., Bugayov, I., Gyulyev, N., & Filina-Dawidowicz, L. (2019, June). Designing the condi-tions of road traffic in the cities taking into account the human factor. In 2019 6th International Conference on Models and Technologies for Intelligent Transportation Systems (MT-ITS) (pp. 1-8). IEEE.

Prasolenko, O., Burko, D., Tkachenko, I., & Chu-machenko, V. (2023, June). Driver Behavior in Complicated Road Infrastructure. In International Conference on Smart Technologies in Urban Engineering (pp. 285-296). Cham: Springer Nature Switzerland.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-17

Як цитувати

Прасоленко, О. В., & Чумаченко, В. А. (2024). ПОКАЗНИКИ РУХУ НА ПІДХОДАХ РЕГУЛЬОВАНИХ ПЕРЕХРЕСТЬ З УРАХУВАННЯМ ЗМІН СМУГ РУХУ ВОДІЯМИ. Комунальне господарство міст, 6(187), 308–312. https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-6-187-308-312

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають