ПОКАЗНИКИ РУХУ НА ПІДХОДАХ РЕГУЛЬОВАНИХ ПЕРЕХРЕСТЬ З УРАХУВАННЯМ ЗМІН СМУГ РУХУ ВОДІЯМИ
DOI:
https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-6-187-308-312Ключові слова:
транспортний потік, зміна смуг руху, ентропія швидкості, поводження водіївАнотація
У статті розглянуто питання поводження водіїв при зміні смуг руху. В якості показника руху застосовано ентропію швидкості транспортного потоку. При ентропії швидкості потоку 3 двійкових одиниць і менше відбувається зменшення можливостей щодо маневрування і зміни смуг руху. Також розглянуто співвідношення змін смуг руху на основі інтенсивності та швидкості транспортного потоку.
Посилання
Ahn, S., Laval, J., & Cassidy, M. J. (2010). Effects of merging and diverging on freeway traffic oscillations: theory and observation. Transportation research record, 2188(1), 1-8.
Pande, A., & Abdel-Aty, M. (2006). Assessment of free-way traffic parameters leading to lane-change related colli-sions. Accident Analysis & Prevention, 38(5), 936-948.
Yang, M., Wang, X., & Quddus, M. (2019). Examining lane change gap acceptance, duration and impact using natural-istic driving data. Transportation research part C: emerging technologies, 104, 317-331.
Chen, T., Shi, X., & Wong, Y. D. (2019). Key feature se-lection and risk prediction for lane-changing behaviors based on vehicles’ trajectory data. Accident Analysis & Preven-tion, 129, 156-169.
Li, Y., Gu, R., Lee, J., Yang, M., Chen, Q., & Zhang, Y. (2021). The dynamic tradeoff between safety and efficiency in discretionary lane-changing behavior: A random parameters logit approach with heterogeneity in means and variances. Ac-cident Analysis & Prevention, 153, 106036.
Sun, D., & Kondyli, A. (2010). Modeling vehicle interac-tions during lane‐changing behavior on arterial streets. Com-puter‐Aided Civil and Infrastructure Engineering, 25(8), 557-571.
Deng, S. J., Zhong, Y. Y., Ye, X. F., Chen, J., & Bai, H. (2019). Traffic flow model in urban section based on the effect of vehicle lane change. J. Chong Qing Univ.(Nat. Sci.), 38(4), 106-115.
Zheng, Z., Ahn, S., & Monsere, C. M. (2010). Impact of traffic oscillations on freeway crash occurrences. Accident Analysis & Prevention, 42(2), 626-636.
Talebpour, A., Mahmassani, H. S., & Hamdar, S. H. (2015). Modeling lane-changing behavior in a connected envi-ronment: A game theory approach. Transportation Research Procedia, 7, 420-440.
Wei, W. H. (2020). Influence of lane reduction on driv-ing behavior characteristics under multi-factor interaction. J. Chang’an Univ. Nat. Sci. Ed, 40, 117-128.
Prasolenko, O., Lobashov, O., Bugayov, I., Gyulyev, N., & Filina-Dawidowicz, L. (2019, June). Designing the condi-tions of road traffic in the cities taking into account the human factor. In 2019 6th International Conference on Models and Technologies for Intelligent Transportation Systems (MT-ITS) (pp. 1-8). IEEE.
Prasolenko, O., Burko, D., Tkachenko, I., & Chu-machenko, V. (2023, June). Driver Behavior in Complicated Road Infrastructure. In International Conference on Smart Technologies in Urban Engineering (pp. 285-296). Cham: Springer Nature Switzerland.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).