METHODS AND PRINCIPLES OF MANAGEMENT STRATEGIC MARKETING AT THE ENTERPRISE

Authors

Abstract

The purpose of the article is to study the methods and principles of strategic marketing management, identify the basic general and specific methods of strategic marketing, and outline the basic principles of strategic marketing.

The article presents an analysis of the methods of strategic marketing, the possibility of using methods of strategic marketing management.

The system of principles of strategic marketing is presented. The possibilities of information support for making strategic decisions are determined. Methods of influence on the consumer are considered.

Keywords: strategic marketing, principles of strategic marketing, methods of strategic marketing

Author Biography

, O.M. Beketov National University of Urban Economy in Kharkiv, Ukraine

кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту і адміністрування

References

Література

Сутність і сфера стратегічного маркетингу [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://buklib.net/books/37099/

Дмитрук, М.М. Стратегічний маркетинг: теоретичні основи та оцінка рівня імплементації в діяльності вітчизняних [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/9047/1/09.pdf

Виноградова, О.В. Стратегічний аналіз як інструмент маркетингового дослідження [Текст] / О.В. Виноградова, І.М. Фаброя // Збірник тез доповідей V міжнародної науково – практичної конференції «Маркетинг та логістика в системі менеджменту». – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004. – С. 34 – 36.

Бенчмаркинг: все лучшее – себе // Секрет фирмы. – 2002. – № 1. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: management.com.ua

Ковальчук, С.В. Актуалізація маркетингових стратегій в контексті інноваційного розвитку промислових підприємств [Текст]/ С.В. Ковальчук. – Хмельницький : ТОВ «Поліграфіст-2», 2012. – 280 с.

Ковальчук, С.В. Актуалізація маркетингових стратегій в контексті інноваційного розвитку промислових підприємств [Текст] / С.В. Ковальчук. – Хмельницький : ТОВ «Поліграфіст-2», 2012. – 280 с.

Ковальчук, С.В. Актуалізація маркетингових стратегій в контексті інноваційного розвитку промислових підприємств [Текст] / С.В. Ковальчук. – Хмельницький : ТОВ «Поліграфіст-2», 2012. – 280 с.

Балабанова, Л.В. SWОТ-аналіз – основа формування маркетингових стратегій [Текст]: навч. посіб. / Л.В. Балабанова. – К. : Знання, 2005. – 301 с.

Василенко, В.О. Інноваційний менеджмент [Текст]: навч. посіб. / В.О. Василенко, В.Г. Шматько. – К. : ЦУЛ, 2005. – 440 с.

Гордієнко, П.Л. Стратегічний аналіз [Текст]: навч. посіб. /П.Л. Гордієнко, Л.Г. Дідковська, Н.В. Яшкіна. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К. : Алерта, 2008. – 478 с.

Стратегический маркетинг [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.markint.ru/strategicheskij-marketing

Лиман, Н. Ю. Розвиток стратегічного маркетингу як інструменту управління на підприємстві [Текст] / Н.Ю. Лиман / Міжнародна науково-практична інтернет-конференція, 13 травня 2015р. – Полтава: ПолтНТУ, 2015. – С. 127 – 128.

Куденко, Н. В. Умови ефективної реалізації маркетингової стратегії [Текст] / Н.В. Куденко // Проблеми формування ринкової економіки: Міжвідомчий науковий збірник. Випуск 9. – К.: КНЕУ, 2001. – С.198 – 205.

Митрохіна, Ю. П. Комплексна система стратегічного маркетингового управління збутом [Текст]/ Ю.П. Митрохіна // Університетські наукові записки, 2008, №2 (26), – C. 347 – 351.

Широкова, Г. В. Жизненный цикл организации: концепции и российская практика [Текст] / Г. В. Широкова. – СПб.: высшая школа менеджмента; изд. дом СПб. гос. ун-та, 2008. – 480 с.

Каланджи, І. А. Формування системи стратегічного маркетингу на промислових підприємствах [Текст]: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.06.01 / І. А. Каланджи; [Приазовський державний технічний університет] . – Маріуполь, 2005. – 23 с.

Маркетингові технології економічного зростання [Текст]: монографія / М.А. Окландер, О.І. Яшкіна, І.Л. Литовченко [та ін.]; за ред. д-ра екон. наук, проф. М.А. Окландера – Одеса: Астропринт, 2012. – 376 с.

References

Sutnist' i sfera stratehichnoho marketynhu [Elektronnyy resurs]. – Rezhym dostupu : http://buklib.net/books/37099/

Dmytruk, M.M. Stratehichnyy marketynh: teoretychni osnovy ta otsinka rivnya implementatsiyi v diyal'nosti vitchyznyanykh [Elektronnyy resurs]. – Rezhym dostupu : http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/9047/1/09.pdf

Vynohradova, O.V. Stratehichnyy analiz yak instrument marketynhovoho doslidzhennya / O.V. Vynohradova, I.M. Fabroya // Zbirnyk tez dopovidey V mizhnarodnoyi naukovo – praktychnoyi konferentsiyi «Marketynh ta lohistyka v systemi menedzhmentu». – L'viv : Vydavnytstvo Natsional'noho universytetu «L'vivs'ka politekhnika», 2004. – S. 34 – 36.

Benchmarking : vse luchshee – sebe // Sekret firmy. – 2002. – № 1. – [Elektronnyy resurs]. – Rezhim dostupa : management.com.ua

Koval'chuk, S.V. Aktualizatsiya marketynhovykh stratehiy v konteksti innovatsiynoho rozvytku promyslovykh pidpryyemstv / S.V. Koval'chuk. – Khmel'nyts'kyy : TOV «Polihrafist-2», 2012. – 280 s.

Koval'chuk, S.V. Aktualizatsiya marketynhovykh stratehiy v konteksti innovatsiynoho rozvytku promyslovykh pidpryyemstv / S.V. Koval'chuk. – Khmel'nyts'kyy : TOV «Polihrafist-2», 2012. – 280 s.

Koval'chuk, S.V. Aktualizatsiya marketynhovykh stratehiy v konteksti innovatsiynoho rozvytku promyslovykh pidpryyemstv / S.V. Koval'chuk. – Khmel'nyts'kyy : TOV «Polihrafist-2», 2012. – 280 s.

Balabanova, L.V. SWOT-analiz – osnova formuvannya marketynhovykh stratehiy : navch. posib. / L.V. Balabanova. – K. : Znannya, 2005. – 301 s.

Vasylenko, V.O. Innovatsiynyy menedzhment : navch. posib. / V.O. Vasylenko, V.H. Shmat'ko. – K. : TsUL, 2005. – 440 s.

Hordiyenko, P.L. Stratehichnyy analiz : navch. posib. /P.L. Hordiyenko, L.H. Didkovs'ka, N.V. Yashkina. – 2-he vyd., pererob. i dop. – K. : Alerta, 2008. – 478 s.

Strategicheskiy marketing [Elektronnyy resurs]. – Rezhim dostupa : http://www.markint.ru/strategicheskij-marketing

Lyman, N. Yu. Rozvytok stratehichnoho marketynhu yak instrumentu upravlinnya na pidpryyemstvi / Lyman N. Yu. / Mizhnarodna naukovo-praktychna internet-konferentsiya, 13 travnya 2015r. – Poltava: PoltNTU, 2015. – S. 127 – 128.

Kudenko, N. V. Umovy efektyvnoyi realizatsiyi marketynhovoyi stratehiyi. // Problemy formuvannya rynkovoyi ekonomiky: Mizhvidomchyy naukovyy zbirnyk. Vypusk 9. – K.: KNEU, 2001. – S.198 – 205.

Mytrokhina, Yu. P. Kompleksna systema stratehichnoho marketynhovoho upravlinnya zbutom. Universytet•s'ki naukovi zapysky, 2008, #2 (26), – C. 347 – 351.

Shirokova, G. V. Zhiznennyy tsikl organizatsii: kontseptsii i rossiyskaya praktika / G. V. Shirokova. – SPb.: vysshaya shkola menedzhmenta; izd. dom SPb. gos. un-ta, 2008. – 480 s.

Kalandzhy, I. A. Formuvannya systemy stratehichnoho marketynhu na promyslovykh pidpryyemstvakh [Tekst] : avtoref. dys. ... kand. ekon. nauk : 08.06.01 / I. A. Kalandzhy; [Pryazovs'kyy derzhavnyy tekhnichnyy universytet] . – Mariupol', 2005. – 23 s.

Marketynhovi tekhnolohiyi ekonomichnoho zrostannya: [monohrafiya] / M.A. Oklander, O.I. Yashkina, I.L. Lytovchenko [ta in.]; za red. d-ra ekon. nauk, prof. M.A. Oklandera – Odesa: Astroprynt, 2012. – 376 s.

Published

2017-12-20

How to Cite

(2017). METHODS AND PRINCIPLES OF MANAGEMENT STRATEGIC MARKETING AT THE ENTERPRISE. Municipal Economy of Cities, (138), 23–28. Retrieved from https://khg.kname.edu.ua/index.php/khg/article/view/5084

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>