УДОСКОНАЛЕННЯ КЛАСИФІКАЦІЇ ПРИНЦИПІВ ЦІНОУТВОРЕННЯ

Автор(и)

  • К. О. Великих

Анотація

В умовах ринку ціна є основним інструментом економічної діяльності підприємства. Застосування методу ціноутворення залежить від вибору основної мети діяльності підприємства. Комерційний успіх будь-якого підприємства залежить від правильно обраної стратегії і тактики ціноутворення на товари та послуги. Найважливішим елементом методології ціноутворе ння є принципи ціноутворення - постійно діючі положення, що характерні для системи цін і є основою її створення.
У статті проведено дослідження принципів ціноутворення, що дозволило запропонувати удосконалену і систематизовану їх класифікацію, яка найповні ше враховує як ринкові, економічні, так і адміністративні, організаційні принципи ціноутворення.
Ключові слова: ціна, ціноутворення, функція ціни, принципи ціноутворення, модель ціноу творення, фактори ціноутворення.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-12

Як цитувати

Великих, К. О. (2016). УДОСКОНАЛЕННЯ КЛАСИФІКАЦІЇ ПРИНЦИПІВ ЦІНОУТВОРЕННЯ. Комунальне господарство міст, (129), 20–22. вилучено із https://khg.kname.edu.ua/index.php/khg/article/view/4808

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають