ЗАКОНОМІРНОСТІ ЗМІНИ ПОКАЗНИКІВ АВАРІЙНОСТІ У ІНДУСТРІАЛЬНОМУ РАЙОНІ МІСТА ХАРКОВА
Анотація
У статті розглянуто кореляційно-регресійний аналіз як метод дослідження та прогнозування стану аварійності на дорогах Індустріального району. Представлено статистичні дані про кількість ДТП та кількість постраждалих у досліджуваному районі за останні роки, розроблено математичні моделі, що описують закономірності зміни показників аварійності за часом. Отримані математичні моделі можуть бути використані для прогнозування показників аварійності у Індустріальному районі на перспективу.
Ключові слова: показники аварійності, кореляційно-регресійний аналіз, метод найменших квадратів, математична модель.
Посилання
Література
Волошин, Г. Я. Анализ дорожно-транспортных происшествий [Текст] / Г.Я. Волошин. - М.: Транспорт, 1987. – 240 с.
Аналіз аварійності на автотранспорті в Україні м. Івано-Франківськ. [Текст] / Ф. В. Козак, Т. В. Дикун, Б. В. Долішній, В. І. Гук. - 2012. - № 3(44)
Нескоромний, О.Д. Тенденції зміни рівня аварійності у транспортній мережі м. Харкова [Текст] / О.Д. Нескоромний, О.О. Лобашов, О.В. Прасоленко, Д.Л. Бурко // Комунальне господарство міст. - Серія: Технічні науки та архітектура.- 2017. - Вип. 134. - С.75-79.
Prasolenko, O., Lobashov, O., Galkin, A. (2015) The Human Factor in Road Traffic City. International Journal of Automation, Control and Intelligent Systems, 1 (3), 77-84.
Лобашов, О. О. Про напрямки зниження завантаження дорожнім рухом транспортних мереж міст [Текст] / С.Б. Дульфан, О.О. Лобашов // Технологический аудит и резервы производства. - 2013. - №6/1(14). - С.35-38.
Ponkratov, D., Іvanov, I., Prasolenko, O., Grigorova, T., Lobashov, O. and Dolya, V. (2015) Traffic Streams and Anti-Congestions Activities in City Networks. International Journal of Automation, Control and Intelligent Systems, 1(2), 21-26.
Кривицкий, А. М. (ред.) Использование специальных познаний в расследовании ДТП [Текст]: метод. пособие / А. М. Кривицкий. Научно-исследовательский институт проблем криминологии, криминалистики и судебной экспертизы. - Минск: Харвест, 2004. – 132 с.
Кисляков, Ю. Д. Справочно-информационные данные для анализа дорожно-транспортных происшествий (ДТП) [Текст]: метод. рекомендации. / Ю. Д. Кисляков, О. Г. Кузнецов, Т. М. Жанабаев – Алматы: Республиканский межведомственный научно-исследовательский центр безопасности дорожного движения, 1998. – 108 с.: ил.
Lobashov, O., Burko, D. (2016) Problems of quality of vehicular traffic management at the biggest cities of Ukraine. Jakość w systemach zarządzania organizacją w nowej gospodarce: Monografia. Lublin: Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 284-296.
Солодов, Е. А. Анализ рисков дорожно-транспортных происшествий на примере опасных участков дороги города Воронежа [Текст] / Е. А. Солодов, А. В. Звягинцева // Гелиогеофизические исследования. – 2014. - Выпуск 8. – C. 72-75.
Капский, Д.В. Разработка методик прогнозирования аварийности на различных типовых городских объектах [Текст] / Д. В. Капский // Наука и техника. – 2012. – № 4. – С. 58–63.
Фирсова, К.И. Применение графического линейного анализа для исследования аварийности [Текст] / К. И. Фирсова - Алтайский государственный университет Россия, г. Барнаул.
References
Voloshin, G. Ya. (1987). Analysis of road traffic accidents, 240.
Kozak, F. V., Dikun, T. V., Dolyshny, B. V., Guk, V. I. (2012). Analysis of accidents on motor transport in Ukraine in Ivano-Frankivsk, 3 (44).
Neskoromny, O. D. (2017). Trends in changing the level of accidents in the transport network of Kharkiv. Municipal economy of cities. - Series: Engineering and Architecture, 75-79.
Prasolenko, O., Lobashov, O., Galkin, A. (2015) The Human Factor in Road Traffic City. International Journal of Automation, Control and Intelligent Systems, 1 (3), 77-84
Lobashov, O. O. (2013). On Directions of Reduction of Loading by Road Traffic of Transport Networks of Cities. Technological audit and production reserves, 6 (1(14)), 35-38.
Ponkratov, D., Іvanov, I., Prasolenko, O., Grigorova, T., Lobashov, O. and Dolya, V. (2015) Traffic Streams and Anti-Congestions Activities in City Networks. International Journal of Automation, Control and Intelligent Systems, 1(2), 21-26.
Krivitsky, А. М. (ed.) (2004). Use of special knowledge in the investigation of an accident. Research Institute of Criminology, Criminalistics and Forensic Expertise, 132.
Kislyakov, Yu. D., Kuznetsov, O. G., Zhanabaev, T. M. (1998). Reference data for the analysis of road traffic accidents. Methodological recommendations. Republican Interdepartmental Research Center for Road Safety, 108.
Lobashov, O., Burko, D. (2016) Problems of quality of vehicular traffic management at the biggest cities of Ukraine. Jakość w systemach zarządzania organizacją w nowej gospodarce: Monografia. Lublin: Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 284-296.
Solodov, E. A., Zvyagintseva, A. V. (2014). Analysis of the risks of road accidents on the example of dangerous sections of the road of the Voronezh city. Heliogeophysical Research Issue 8, 72-75.
Kapsky, D. V. (2012). Development of methods for forecasting accidents on various typical urban objects. Science and technology, 4, 58-63.
Firsova, K. I. (2016). Application of Graphical Linear Analysis for Accident Research, Altai State University Russia, Barnaul.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).