ОЦІНКА ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ СПОСОБУ ПРИСКОРЕНОГО ВИМІРУ ВИКИДІВ ТВЕРДИХ ЧАСТИНОК З ВІДПРАЦЬОВАНИМИ ГАЗАМИ ТЕПЛОВОЗІВ
Array
Ключові слова:
тепловоз, дизель, відпрацьовані гази, тверді частинки, прискорений вимір, економічна ефективність.Анотація
Розглянуто проблему зростання вартості екологічних випробувань тепловозів, пов'язану з початком нормування середньоексплуатаційного викиду твердих частинок з відпрацьованими газами тепловозного дизеля –РМ. Запропоновано спосіб прискореного виміру цього показника, оцінено економічну ефективність його використання. Експериментально підтверджено практичну придатність запропонованого способу в ході випробувань дизеля 4ЧН12/14 за тепловозними циклами ISO 8178-F і ДСТУ 32.001-94.
Посилання
Emission Standards EU: Nonroad Engines (2019): https://www.dieselnet.com/standards/eu/nonroad.php.
ISO 8178-1: 2017. (2017). Reciprocating internal combustion engines. Exhaust emission measurement. Part 1: Test-bed measurement of gaseous and particulate exhaust emissions, 150.
ISO 8178-4: 2017. Reciprocating internal combustion engines – Exhaust emission measurement – Part4: Test cycles for different engine applications, 2017. 237 p.
Polivyanchuk, A. (2015). Improving the efficiency of diesel particulate emissions control systems: monograph. Publishing HNADU, 224.
Polivyanchuk, A., Ignatov, O. (2012). Investigation of the resulting error in measuring the average operating emission of suspended particles with spent gases. Applied ecology. Collection of scientific works of the Volodymyr Dahl East Ukrainian national university, №1 (4), 73-82.
Hirakouchi, N., Fukano, I., Shoji, T. (1989). Measurement of Diesel Exhaust Emissions with Mini-Dilution Tunnel. SAE, 890181, 11. [in English].
Nagano, H. (1990). Measurement of Unregulated Exhaust Emissions from Heavy Duty Diesel Engines with Mini-Dilution Tunnel. SAE, 900643, 10.
Smart Sampler PC SPC 472. (1993). PC program for SPC 472 control. AVL, List GmbH Graz, 76.
Russel, R. (1993). Development of a Miniaturized, Dilutien-Based Diesel Engine Particulate Sampling System for Gravimetric Measurement of Particulates. SAE Technical Papers, 931190, 12.
Lianga, Z., Tiana, J., Rezaeia, S., Zhanga, Y. (2015). Investigation of SVOC nanoparticle emission from light duty diesel engine using GC×GC-ToF-MS. School of Mechanical Engineering. University of Birmingham, 31.
Polivyanchuk, A. (2018). Substantiation of expediency of increase of speed of systems of ecological diagnostics of diesel power plants. Municipal services of cities. Series: Engineering and Architecture, 142, 2-7.
Polivyanchuk, A., Parsadanov, I. (2015). Experimental verification of microtunnel MKT-2 on the brake stand autotractor diesel engine . Industrial technology and engineering. Republic of Kazakhstan, 2(15), 11-16.
Polivyanchuk, A., Kharitonova, Т., Chumak, O. (2007). Investigation of the efficiency of using the measuring complex with the microtubule MKT-2 during the ecological diagnostics of diesel locomotives. Visnik of the Volodymyr Dahl East Ukrainian national university, 8(114), 119-124.
Polivyanchuk, A., Skurydyna, A. Kaslyn, І. (2016). Increasing the effectiveness of environmental diagnostic systems for diesel power plants - tunnels. Man and the environment. Problems of neoecology, 3-4(26), 132-140.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).