ПОБУДОВА МОДЕЛІ СИСТЕМИ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ ПАРТІОННИХ ВАНТАЖІВ В МІСТАХ
Array
Ключові слова:
модель, партіонні вантажі, автомобільний транспорт.Анотація
У статті в результаті аналізу існуючих критеріїв ефективності автомобільних перевезень партіонних вантажів у містах критерієм обрано собівартість перевезень. Провівши формалізацію об’єкту дослідження, розроблено модель «білої скрині», в якій для виділених вхідних параметрів (кількість пунктів завозу, вантажність автомобіля, середній розмір партії вантажу, що завозиться в один пункт) побудовано математичну модель системи автомобільних перевезень партіонних вантажів в містах, при якої собівартість перевезення буде мінімальною.
Посилання
2. Volkov, V., Taran, I., Volkova, T., Pavlenko, O., & Berezh-naja, N. (2020). Determining the Efficient Management System for a Specialized Transport Enterprise. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, 4, 185–191.
3. Nefyodov, V., Kalinichenko, O., Pavlenko, O. (2018) Modeling the system for the lot cargoes transportation in intercity. Municipal economy of cities, Vol. 142. – p. 103–107.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).