ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ЗАКЛАДІВ РОЗМІЩЕННЯ

Автор(и)

  • О.П. Колонтаєвський Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
  • І.В. Прилепо Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

DOI:

https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-5-186-33-38

Ключові слова:

управління маркетинговою діяльністю, результативність управління, оцінка результативності, факторно-критеріальна модель, заклади розміщення

Анотація

Метою статті є визначення показників та алгоритму оцінки результативності управління маркетинговою діяльністю закладів розміщення. Проаналізовано основні підходи до визначення понять «ефективність», «результативність» управління маркетинговою діяльністю. Визначено особливості, умови використання методології кваліметрії для оцінки ефективності організаційно-економічного механізму управління маркетинговою діяльністю закладів розміщення. Проаналізовано ключові показники ефективності управління маркетинговою діяльністю закладів розміщення.

Біографії авторів

О.П. Колонтаєвський, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

кандидат економічних наук, доцент кафедри туризму і готельного господарства

І.В. Прилепо, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

магістрант кафедри туризму і готельного господарства

Посилання

Balabanyts A. V. (2014). Otsinka rezultatyvnosti marketynhovoho upravlinnia innovatsiinoiu aktyvnistiu pidpryiemstv. Ekonomichnyi analiz : zb. nauk. prats, 2, рр. 25-33.

Balabanova L. V. (2011). Marketynh. Kyiv : KNEU, 652 р.

Hurzhii N. M. (2012). Monitorynh rezultatyvnosti upravlinnia stratehichnym marketynhom. Visnyk Chernivetskoho torhovelno-ekonomichnoho instytutu. Ekonomichni nauky, 4, рр. 266–272.

Chukhrai N. I., & Mlynko I. B. (2013). Otsiniuvannia rezultatyvnosti ta efektyvnosti marketynhu promyslovoho pidpryiemstva u lantsiuhu postavok. Marketynh i menedzhment innovatsii, 3, рр. 24–34.

Lahotska N. Z. (2014). Rezultatyvnist ta efektyvnist marketynhu: sutnist poniat ta pidkhody do vyboru pokaznykiv. Nauka y ekonomika. 1, рр. 70–76.

Sadula L. M. (2018). Suchasni pidkhody do upravlinnia rezultatyvnistiu marketynhu. Ekonomika i upravlinnia. 4, рр. 14-18.

Karpenko, N.V. (2016). Marketynhova diialnist pidpryiemstv: suchasnyi zmist. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury, 252 р.

Malytskyi A. A. (2009). Ctrukturyzatsiia orhanizatsiino-ekonomichnoho mekhanizmu upravlinnia pidpryiemstvom torhivli v umovakh rynku. Zbirnyk naukovykh prats Torhivlia i rynok Ukrainy. 27, рр. 198–205.

Stavska S. M. (2010). Marketynhova skladova mekhanizmu vprovadzhennia innovatsii. Ekonomichnyi visnyk NTUU «KPI». р. 190–196.

Pavlenko A. F. (2008). Marketynh. Kyiv : KNEU. 246 р.

Pedchenko N. S. (2014). Kvalimetriia pry otsiniuvanni finansovoho potentsialu pidpryiemstva. Visnyk Lvivskoi komertsiinoi akademii. Seriia ekonomichna. 45, рр. 46–49.

Sobolieva-Tereshchenko O. A. (2019). Otsinka efektyvnosti marketynhovoi diialnosti v konteksti rozbudovy prohram loialnosti pokuptsiv. Efektyvna ekonomika. 5. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2019_5_39.

Trusova N. V (2019). Funktsionalnist mekhanizmu marketynhovoi diialnosti ta yoho instrumentarii v systemi innovatsiinoho rozvytku subiektiv ahrobiznesu / N. V. Trusova, I. D. Yakushyk // Zbirnyk naukovykh prats Tavriiskoho derzhavnoho ahrotekhnolohichnoho universytetu imeni Dmytra Motornoho. Ekonomichni nauky / Tavriiskyi derzh. ahrotekhnol. un-t, F-t ekonomiky ta biznesu. Melitopol: RVV Tavriiskoho derzh. ahrotekhnol. un-tu, #1 (39). 298 р. URL: http://elar.tsatu.edu.ua/bitstream/123456789/10426/1/14.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-06

Як цитувати

Колонтаєвський, О., & Прилепо, І. (2024). ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ЗАКЛАДІВ РОЗМІЩЕННЯ. Комунальне господарство міст, 5(186), 33–38. https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-5-186-33-38

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають