ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ЗАКЛАДІВ РОЗМІЩЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-5-186-33-38Ключові слова:
управління маркетинговою діяльністю, результативність управління, оцінка результативності, факторно-критеріальна модель, заклади розміщенняАнотація
Метою статті є визначення показників та алгоритму оцінки результативності управління маркетинговою діяльністю закладів розміщення. Проаналізовано основні підходи до визначення понять «ефективність», «результативність» управління маркетинговою діяльністю. Визначено особливості, умови використання методології кваліметрії для оцінки ефективності організаційно-економічного механізму управління маркетинговою діяльністю закладів розміщення. Проаналізовано ключові показники ефективності управління маркетинговою діяльністю закладів розміщення.
Посилання
Balabanyts A. V. (2014). Otsinka rezultatyvnosti marketynhovoho upravlinnia innovatsiinoiu aktyvnistiu pidpryiemstv. Ekonomichnyi analiz : zb. nauk. prats, 2, рр. 25-33.
Balabanova L. V. (2011). Marketynh. Kyiv : KNEU, 652 р.
Hurzhii N. M. (2012). Monitorynh rezultatyvnosti upravlinnia stratehichnym marketynhom. Visnyk Chernivetskoho torhovelno-ekonomichnoho instytutu. Ekonomichni nauky, 4, рр. 266–272.
Chukhrai N. I., & Mlynko I. B. (2013). Otsiniuvannia rezultatyvnosti ta efektyvnosti marketynhu promyslovoho pidpryiemstva u lantsiuhu postavok. Marketynh i menedzhment innovatsii, 3, рр. 24–34.
Lahotska N. Z. (2014). Rezultatyvnist ta efektyvnist marketynhu: sutnist poniat ta pidkhody do vyboru pokaznykiv. Nauka y ekonomika. 1, рр. 70–76.
Sadula L. M. (2018). Suchasni pidkhody do upravlinnia rezultatyvnistiu marketynhu. Ekonomika i upravlinnia. 4, рр. 14-18.
Karpenko, N.V. (2016). Marketynhova diialnist pidpryiemstv: suchasnyi zmist. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury, 252 р.
Malytskyi A. A. (2009). Ctrukturyzatsiia orhanizatsiino-ekonomichnoho mekhanizmu upravlinnia pidpryiemstvom torhivli v umovakh rynku. Zbirnyk naukovykh prats Torhivlia i rynok Ukrainy. 27, рр. 198–205.
Stavska S. M. (2010). Marketynhova skladova mekhanizmu vprovadzhennia innovatsii. Ekonomichnyi visnyk NTUU «KPI». р. 190–196.
Pavlenko A. F. (2008). Marketynh. Kyiv : KNEU. 246 р.
Pedchenko N. S. (2014). Kvalimetriia pry otsiniuvanni finansovoho potentsialu pidpryiemstva. Visnyk Lvivskoi komertsiinoi akademii. Seriia ekonomichna. 45, рр. 46–49.
Sobolieva-Tereshchenko O. A. (2019). Otsinka efektyvnosti marketynhovoi diialnosti v konteksti rozbudovy prohram loialnosti pokuptsiv. Efektyvna ekonomika. 5. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2019_5_39.
Trusova N. V (2019). Funktsionalnist mekhanizmu marketynhovoi diialnosti ta yoho instrumentarii v systemi innovatsiinoho rozvytku subiektiv ahrobiznesu / N. V. Trusova, I. D. Yakushyk // Zbirnyk naukovykh prats Tavriiskoho derzhavnoho ahrotekhnolohichnoho universytetu imeni Dmytra Motornoho. Ekonomichni nauky / Tavriiskyi derzh. ahrotekhnol. un-t, F-t ekonomiky ta biznesu. Melitopol: RVV Tavriiskoho derzh. ahrotekhnol. un-tu, #1 (39). 298 р. URL: http://elar.tsatu.edu.ua/bitstream/123456789/10426/1/14.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).