ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ТРАНСЛЯЦІЇ ВІЗУАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА В МУЗИКУ ТА СТВОРЕННЯ КОЛЕКЦІЙ ДЛЯ ЛЮДЕЙ З ВАДАМИ ЗОРУ
DOI:
https://doi.org/10.33042/2522-1809-2023-6-180-2-6Ключові слова:
рекурентна нейронна мережа, світломузична теорія, спектрограма, генерація композиційАнотація
У статті досліджується створення музики шляхом автоматизованої генерації звукової композиції за зображенням. Розроблений метод автоматичної генерації звуків за зображенням ґрунтується на спільному використанні нейронних мереж та світломузичної теорії. Результатом роботи стала модель нейронної мережі з двошаровою пакетною LSTM мережею з 512 прихованими нейронами в кожному осередку LSTM.
Посилання
Chervinska, N. (2022, August 12). Generating Music with AI: How it Works. Depositphotos. Retrieved from https://blog.depositphotos.com/ua/yak-shtuchnyj-intelekt-stvoryuye-muzyku.html
Engel, J., Agrawal, K. K., Chen, S., Gulrajani, I., Donahue, C., & Roberts, A. (2019). GANSynth: Adversarial Neural Audio Synthesis. Proceedings of the 7th International Conference on Learning Representations (ICLR) (17 p.). DOI: 10.48550/arXiv.1902.08710
Caivano, J. L. (1994). Color and Sound: Physical and Psychophysical Relations. Color Research and Application, 19(2), 126–132. DOI: 10.1111/j.1520-6378.1994.tb00072.x
Komarskyi, O. S., & Doroshenko, A. Yu. (2022). Recurrent neural network model for music generation. Problems in programming, 1, 87–93. DOI: 10.15407/pp.2022.01.87 [in Ukrainian]
Roberts, A., Engel, J., Raffel, C., Hawthorne, C., & Eck, D. (2018). A Hierarchical Latent Vector Model for Learning Long-Term Structure in Music. Proceedings of the 35th International Conference on Machine Learning (ICML) (pp. 4364–4373). Proceedings of Machine Learning Research (PMLR). Retrieved from http://proceedings.mlr.press/v80/roberts18a/roberts18a.pdf
Yarovyi, M. V., & Nazarov, O. S. (2021). Frequency analysis in sound recognition tasks using neural networks. Proceedings of the 1st International Student Scientific Conference ‘Modern aspects and prospects for the development of science’: Vol. 2 (pp. 48–50). Youth Science League. Retrieved from https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/liga/issue/view/16.04.2021/502 [in Ukrainian]
Bondarenko, A. I. (2015). Detection and analysis of acoustic events in electronic music (on the example of “Motus” by A. Zahaikevych). Issues in Cultural Studies, 31, 22–28. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pkl_2015_31_5 [in Ukrainian]
Kushch, E. V. (2013). About some aspects of functioning of electronic musical instruments in musical culture of the second half of the XX-th century. The Scientific Issues of Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University. Series: Art Studies, 1, 17–23. Retrieved from http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/3824/1/KUSHCH.pdf [in Ukrainian]
MasterClass. (2021, June 7). How to Sample Music: Step-by-Step Music Sampling Guide. Retrieved from https://www.masterclass.com/articles/how-to-sample-music
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).